懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10025


1681#
發表於 08-12-10 12:34 |只看該作者
我今日先第7 周, 都會響星期五覆診check 下bb心跳.

原文章由 小米媽 於 08-12-10 12:33 發表


我仲未見到心跳呀 希望今個星期會見到~~
奇蹟只會發生在永不放棄的人身上~~ 8-)


大宅

積分: 3061

畀面勳章


1682#
發表於 08-12-10 12:37 |只看該作者
希望仲未見到心跳既媽媽, 係下次覆診既時候會見到喇


大宅

積分: 3061

畀面勳章


1683#
發表於 08-12-10 13:07 |只看該作者
原文章由 marie2008 於 08-12-10 12:33 發表
我琴日腸胃炎ar,唔想食藥! 睇咗醫生,最緊要係ar b 無事ar! 依家都知死la, 個日lunch 食牛扒,唔知唔夠熟定濕熱得滯, 苛鑊金gei!醫生話:你依家take 唔起risk ga la, d 唔熟嘅牛都唔好食la! '

大家都要小心d ar! 今時 ...


小心身體呀.....唔可以病到架
<a href="http://lilypie.com"><img src="http://b3.lilypie.com/6J63p8/.png" alt="Lilypie Expecting a baby Ticker" border="0"/></a>


大宅

積分: 1172


1684#
發表於 08-12-10 13:13 |只看該作者
即係去醫院剩係填張form 就走得 ?

我打去健康院tel都唔通, 頭先聯合話健康院要逢 wed 先登記新証,所以我諗住 sat 先去聯合登記先 ,

((((去到健康院就小便,磅重,問病歷,醫生檢查,最後就抽血,我去藍田度做9點去到1 ...
我咁就唔知喇,因我剩係去過一次,第二次要17號先去.我上次打去都打左好耐,打左好多次先有人聽...你星期六先得閒登記呀?要快喇,如果唔係就有排喇,你先生如果得閒都可以幫你去架


子爵府

積分: 14942

開心吸收勳章 玩具勳章 趣教勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


1685#
發表於 08-12-10 13:38 |只看該作者
我都未照到bb心跳呀, 今個星期五會去照..希望ok啦......
ToBy GiNNy VinCent


別墅

積分: 809


1686#
發表於 08-12-10 13:43 |只看該作者
小米媽.. 多謝你的分享。

wow,你個乜野老細來 ga,佢緊係唔likely 你 resign,講d野來激你啦..佢 d 野無人做,又可能公司話要 freeze headcount,你一走,佢拿手唔成世.. 所以,唔好理佢.. 我地都支持你 ga。咁你係咪等生先再做野.. 真係幸福 la,我成日都諗.. "今日唔洗返工就好la",唔係唔想做.. 而係因為開頭呢段時間,太辛苦者。


別墅

積分: 687


1687#
發表於 08-12-10 13:58 |只看該作者
原文章由 makfr 於 08-12-9 21:26 發表
唉,lee 幾日都有食橙gar.....剛喝了杯牛奶,睇下遲d有冇進展,如到Sat都冇,產檢時再問下Doctor.

仲有,今日覺得個肚突然大咗好多,而且子宮好似有d 抽住/"斜"住咁,希望BB健健康康啦!
...


我覺得有咗bb係比以前難去便便,又唔敢用咁大力
我未開始飲牛奶呀,因為我成日都嘔,所以遲d先飲呀mouth:


男爵府

積分: 5390


1688#
發表於 08-12-10 14:05 |只看該作者
原文章由 小米媽 於 08-12-10 12:18 發表


你都係book左葛量洪夫人健康院呀, 我上星期岩岩先第一次產檢完呀...你果日記得帶定小便去呀...如果唔係d nurse就會話下次記得帶呀...次次黎到都要check架嘛...大至上d nurse都好好人既....放心喇...好喎..我都係諗 ...


係呀,我住荃灣嘛,咁咪去葛量洪夫人健康院囉,c6話近近地方便d,我見健康院既產科新証係星期五上午,我想問係咪就咁walk-in去就得架啦?定係只做登記,再book第二日檢查呢?打電話去一係唔通,一係冇人聽.....好迷惘囉.....

如果只做登記,我就同boss講遲少少返公司,如果可以做埋檢查,我就直接請假架啦.....而家都唔知點同boss講....

我18/12就第一次去c+檢查,我見有mama話去左c+醫生做左第一次檢查先,照到心跳先再去健康院,咁又會唔會太遲呢?我今日7w6d.....

唔好意思,好多野唔曉....做左問題mama.....


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1689#
發表於 08-12-10 15:06 |只看該作者
昨晚ok咗la....舒服哂

QUOTE:
原文章由 makfr 於 08-12-9 21:26 發表
唉,lee 幾日都有食橙gar.....剛喝了杯牛奶,睇下遲d有冇進展,如到Sat都冇,產檢時再問下Doctor.

仲有,今日覺得個肚突然大咗好多,而且子宮好似有d 抽住/"斜"住咁,希望BB健健康康啦!

原文章由 KT二少奶 於 08-12-10 13:58 發表


我覺得有咗bb係比以前難去便便,又唔敢用咁大力
我未開始飲牛奶呀,因為我成日都嘔,所以遲d先飲呀mouth:
    


大宅

積分: 3061

畀面勳章


1690#
發表於 08-12-10 15:07 |只看該作者
原文章由 PrettyPC 於 08-12-10 14:05 發表


係呀,我住荃灣嘛,咁咪去葛量洪夫人健康院囉,c6話近近地方便d,我見健康院既產科新証係星期五上午,我想問係咪就咁walk-in去就得架啦?定係只做登記,再book第二日檢查呢?打電話去一係唔通,一係冇人聽.....好迷惘囉.....

如果只 ...


你可以打電話又得直接落去又得既...如果你直接落去既話佢只係會比份野你叫你番屋企填左佢, 佢會同你約埋時間架...登記既話就好快既, 但到產檢果日就起碼用左你一個上午架喇~~ 唔緊要喎..大家都係第一次做媽媽, 我都係上得黎多先知道要去健康院架咋!!! 有問題就盡量問喇....就算你無去到c+都可以去健康院架...但你就一定要比到證明信你係有左bb先得囉
<a href="http://lilypie.com"><img src="http://b3.lilypie.com/6J63p8/.png" alt="Lilypie Expecting a baby Ticker" border="0"/></a>


大宅

積分: 3061

畀面勳章


1691#
發表於 08-12-10 15:08 |只看該作者
原文章由 TY33819 於 08-12-10 13:43 發表
小米媽.. 多謝你的分享。

wow,你個乜野老細來 ga,佢緊係唔likely 你 resign,講d野來激你啦..佢 d 野無人做,又可能公司話要 freeze headcount,你一走,佢拿手唔成世.. 所以,唔好理佢.. 我地都支持你 ga。咁你係咪等生先再做 ...


唔洗多謝...你地最緊要睇就得架喇
<a href="http://lilypie.com"><img src="http://b3.lilypie.com/6J63p8/.png" alt="Lilypie Expecting a baby Ticker" border="0"/></a>


大宅

積分: 1065


1692#
發表於 08-12-10 15:09 |只看該作者
我昨晚先去左美xMX食小火鍋.......
自己食晒一個鍋添.....

原文章由 chu_muimui 於 08-12-9 17:30 發表
我都好想去打邊爐!!
而家食唔到架啦,好想嘔!
但係遲d唔知得唔得??


大宅

積分: 1261


1693#
發表於 08-12-10 15:09 |只看該作者
原文章由 小馬仔 於 08-12-10 13:13 發表
即係去醫院剩係填張form 就走得 ?係

我打去健康院tel都唔通, 頭先聯合話健康院要逢 wed 先登記新証,所以我諗住 sat 先去聯合登記先 ,

((((去到健康院就小便,磅重,問病歷,醫生檢查,最後就抽血,我去藍田度做9點去到 ...



唔該晒小馬仔
誠意推介 : [fly]蘆薈啫喱[/fly]
~~~介傷/燙傷 ~~ 一塗上即
" 掂 "  yeah vv


子爵府

積分: 10025


1694#
發表於 08-12-10 15:17 |只看該作者
我都無咩食慾, 每餐食半碗飯加d 餸, 有時仲要沖杯熱檬水飲先開胃d咋.


原文章由 Monkey25 於 08-12-10 15:09 發表
我昨晚先去左美xMX食小火鍋.......
自己食晒一個鍋添.....
奇蹟只會發生在永不放棄的人身上~~ 8-)


大宅

積分: 1065


1695#
發表於 08-12-10 15:20 |只看該作者
今個星期剛開始搽緊喇~


原文章由 makfr 於 08-12-9 23:38 發表
me too, 前數星期,成個額頭都係勁大的喑粒,依家成塊面好似梅花鹿上花紋! 這數天,隻脚瓜朗極痕,係咁爆拆,要搽甘油/Olive oil先5痕。

各位姊妹,開始搽肚未? 我昨天開始咗la!

...


大宅

積分: 4075


1696#
發表於 08-12-10 15:32 |只看該作者
我個背脊勁痕, 又多粒粒! 好唔舒服咁, 著冷衫又吉woo!


禁止訪問

積分: 6966


1697#
發表於 08-12-10 15:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1065


1698#
發表於 08-12-10 15:54 |只看該作者
我胃人都ok, 不過有時食小小野就飽, 有時又可以食好多喎....
不過而家8wk+, 今日去完健康院做第一次產檢, 我又冇乜重到喎....野照食但又去唔倒便便.....都唔知d食物去左邊~


原文章由 小艾比 於 08-12-10 15:17 發表
我都無咩食慾, 每餐食半碗飯加d 餸, 有時仲要沖杯熱檬水飲先開胃d咋.


別墅

積分: 809


1699#
發表於 08-12-10 16:13 |只看該作者
你地依家會唔會腰酸背痛呀﹖我開始有 ah.. 唔知係咪因為個肚大的關係呢.. eeee. 好辛苦呀


複式洋房

積分: 115


1700#
發表於 08-12-10 16:16 |只看該作者
我都係呀!特別係腰痛:;pppp:

原文章由 TY33819 於 08-12-10 16:13 發表
你地依家會唔會酸背痛呀﹖我開始有 ah.. 唔知係咪因為個肚大的關係呢.. eeee. 好辛苦呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo