原文章由 小米媽 於 08-12-10 12:18 發表
你都係book左葛量洪夫人健康院呀, 我上星期岩岩先第一次產檢完呀...你果日記得帶定小便去呀...如果唔係d nurse就會話下次記得帶呀...次次黎到都要check架嘛...大至上d nurse都好好人既....放心喇...好喎..我都係諗 ...
原文章由 PrettyPC 於 08-12-10 14:05 發表
係呀,我住荃灣嘛,咁咪去葛量洪夫人健康院囉,c6話近近地方便d,我見健康院既產科新証係星期五上午,我想問係咪就咁walk-in去就得架啦?定係只做登記,再book第二日檢查呢?打電話去一係唔通,一係冇人聽.....好迷惘囉.....
如果只 ...