媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6458


1681#
發表於 04-10-5 17:42 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

love bb, 係sinomax架bb訓, 舊年時個sales 話可以大d換"睡安珠"架, "睡安珠"太約$200有3層, 先取2層, 後再加一層一層上去, 吾好意思我講小左lee樣你聽,所以令你聽不明白


禁止發言

積分: 4796


1682#
發表於 04-10-5 17:44 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 338


1683#
發表於 04-10-5 17:52 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

IVY :

我買過幾個睡枕俾sophy.但佢都唔係好鐘意. :evil:
訓訓下就走左去.bb 太細了,其實使唔使用睡枕o架 ?


男爵府

積分: 6458


1684#
發表於 04-10-5 17:57 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

曉晴, 錯, 我無話學校吾好, 如你真想佢讀lee間學校,你一定要親自去了解lee間學校辦學理論, 不是聽人說好吾好, 但作為參考無防架,我吾想我女讀太多新移民d學校係事實,(你問我知吾知邊到多吾多新移民, 我直接答你屋村學校同平學費多新移民係事實,係比你參考,吾係叫你吾好讀呀!吾係話佢地學校教學吾好呀,你要分清楚呀!) 我吾鼓勵人讀名校, 因為吾一定對小朋友最好的, 要量力以為呀! 我家姐個女多係讀一城救世軍架, 小學讀緊一城呂明材呀!幾好架,你早d報名la


禁止發言

積分: 9659


1685#
發表於 04-10-5 18:08 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 4796


1686#
發表於 04-10-5 18:37 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2678


1687#
發表於 04-10-5 21:38 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

IVY,
第一城呂明材小學係沙田XX網最好的小學啦!

曉晴,
我負面D,請看看其他特別例子,我大仔都有讀了半年幼兒園N1,(以前都講過),但佢讀到好怕返學,怕人,見到人唔敢講


男爵府

積分: 5893


1688#
發表於 04-10-5 21:51 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

想話你地知,今天我在美容扮靚GROUP看到做運動的TOPIC.立志要開始做運動,做個FIT媽媽,靚媽媽.

今天行/跑上山,再落山去探BB,約40分鐘,埋向我天天運動30分鐘的目標!

Ho Lam's Homepage 2005年度我最喜愛video-1-層層叠


大宅

積分: 3986


1689#
發表於 04-10-5 21:57 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

各位媽媽﹕

星期日揾人來整左電腦,但好像唔係好得咁,我好辛苦先至擺得返我bb相上來,另外我想問有無人識得係簽名果度擺相呀,我擺來擺去都擺唔到,激死啦 :cry:

有無人可以教下我呀 ?-( ?-( ?-(


大宅

積分: 1929


1690#
發表於 04-10-5 22:08 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

ivy,

死咯...我睇完你d見意...個心有d動搖添!
因為我唔熟北角區...d學校好唔好都係
聽人講架咋! 咁我想知點樣為之學費平呀???
我唔識分呀...你係咪話有個同事住北角架??
哈哈...佢有細路仔嗎??
其實k1我想報明慧呀... ?-(
但雍亭表姐讀梗北角聖彼得...
佢表妹同雍亭同年...都會跟佢家姐讀番依間...
所以佢父母(即係我老公個表姐)都叫我
讀同一間喎......學費hk$1300...算平嗎??

racrac,

講樣野你知呀...其實我覺得你直之外...
仲覺得你好豪爽架!! 哈哈~ 聽你把聲就
覺得喇! 成個男仔頭架! 我想問下你有無
溫柔既一面架~??

joey,

你把聲就好鬼溫柔(電話聽)~
成個細路女咁呀!! 好sweet咁呢...
一早想同你講喇...係咪好開心呢?? 哈哈~

ada,

我想問下你可唔可以都send番雍亭既相比我呀?
幾時send唔係問題~ 等你得閒啦!
不過記住要send喎....
十萬個唔該呀下!!

ec822,

嘩...你咁堅?? 做運動對我黎講係極度
辛苦既事...平時我係地鐵站行番屋企
都覺得好辛苦呀!! 我係超級大懶精~
連老細都咁話過我架...佢話我係個d
掛個麵包係頸到個d人...唔知你明唔明
我講咩?? 哈哈~
*  願我兩個小寶貝身體健康、幸福快樂! *


大宅

積分: 1114


1691#
發表於 04-10-5 22:19 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

我今日同雅桓2人 ,去了食米線 ,我有我食米線 ,她有她坐在
bb車食bread , 大家都唔阻住大家食
我有一個5歲女女和8個月仔仔 , 閑時返下 freelance湊下仔...

我的blog
http://hk.myblog.yahoo.com/chancharlize/article?mid=1357&prev=1373&next=1342


大宅

積分: 1114


1692#
發表於 04-10-5 22:20 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

delete
我有一個5歲女女和8個月仔仔 , 閑時返下 freelance湊下仔...

我的blog
http://hk.myblog.yahoo.com/chancharlize/article?mid=1357&prev=1373&next=1342


民房

積分: 0


1693#
發表於 04-10-5 22:50 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

bbcutie,

我都試過你個情況.....而家d小朋友好識睇人眉頭眼額架.....我試過打卓然....佢就即刻放聲大喊...我再鬧佢..佢仲喊得勁...之後我老公見到真係即刻走過去好嗲咁...但係我試過打完佢由得佢喊...我同我老公都唔理佢....佢喊左一陣就收聲....之後仲扮冇事咁走過黎...你可以試下唔好理佢...


大宅

積分: 1326


1694#
發表於 04-10-5 23:02 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

7919,
支cream 叫Aqueous Cream BP, 你去睇


男爵府

積分: 6458


1695#
發表於 04-10-5 23:17 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

bbcutie, 死law連你都睇到我留言有所動搖呀,睇下好law, 自己了解多d間幼兒園資料,就一定無錯架la  ?-( ?-( 點為之平學費, 1000留下算架la,我見我家附近d屋村幼稚園有8成都是新移民子弟讀架, 佢地好似900一個月學費炸,所以深受歡迎, 我同事d小朋友係太古城讀幼兒園&幼稚園架,所以吾清楚, 不過另外一間叫明我幼稚園我同事d仔女讀過幾好, 有機會學校開放日要去參觀下架  :-P


大宅

積分: 3239


1696#
發表於 04-10-6 00:37 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

bridie,
我都知一城的呂明才小學係好野, but 佢係基督教, 有宗教信仰又多d 分, 我從荷花出o個本幼稚園選校指南裡, 都有講讀邊間幼稚園可以容易d 升讀呢間小學, 你點識呢間學校? 都唔知而家揀小學定幼稚園, 讀幼稚園又要睇埋呢間幼稚園一般會升讀邊間小學
咁大仔讀o個的n1校風有乜問題令到佢咁o既? 讀左半年咪冇乜意思囉

ivy,
多謝你的意見


禁止發言

積分: 9659


1697#
發表於 04-10-6 09:49 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6458


1698#
發表於 04-10-6 10:04 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey, 大眼仔景祐隻眼角腫左, 你用雞蛋同佢去疼la, 好好架, 吾好吾開心la, 小小意外比佢知道下次吾敢再撞, 奶奶都係鄧個孫痛搵人發洩下, 你就當無聽過la


民房

積分: 0


1699#
發表於 04-10-6 10:05 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Joey,

咁景祐冇事嗎?????唔好唔開心啦......你今日梗係唔好返工啦.....湊下佢ma.....但係講返D 99真係好麻煩.....神又係佢, 鬼又係佢......好彩我唔係同99住....但係都要晚晚返去食飯...因為仔仔同工人O係我返工果陣會去99度....我99成日都講埋d有骨既說話.....真係好難頂.....但係我又要扮晒friend咁返去同佢食飯....唉...真係慘...... :cry: :cry: :cry:

但都好彩我老公都"餐"我.....因為我99對我公都係咁.....唉....第時我做99一定唔會咁.....


男爵府

積分: 7995


1700#
發表於 04-10-6 10:15 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Ec822,

did you attend the talk about kindergarten
on 9/25 or 9/26? please share.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo