跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1548


1681#
發表於 04-10-7 16:16 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

Holmanma 寫道:
annie,
can you "buy" one set for me :-P Thanks [quote]
fwy1222 寫道:
買刨冬瓜cd,唔使買肥妹學校訂左1套,1cd,1vcd,借你攪攪丫! 簡簡單單的,好易上口!


miu,
$50 sticker Cherrie 有排玩

M&A mom,
齋睇5比$$ :evil: no way~ type english la~[/quote]

Annie:我都想要刨冬瓜vcd,幾錢?可唔可以買多套

Miu50for$1@張 你收埋d遲d先送俾妹豬
最衰我老公唔鐘意教我,教多陣都會炆,佢話要同d識講既先傾到喎:evil:

M&A mom:係呀,我對d唔咸唔淡既話,都好得架
歲軒軒係隻 軒軒的網頁


子爵府

積分: 14786


1682#
發表於 04-10-7 16:16 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

Miu: 去邊度買貼紙?

我lunch同個同事去咗業發行街, 原來1/f & 13/f多咗好多舖頭 (不過仲未開哂), 有d飾物真係好抵下 :mrgreen:


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1683#
發表於 04-10-7 16:21 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

契媽>>
我d English 掂就唔洗禁仇啦。
費事睇到你
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


伯爵府

積分: 16977


1684#
發表於 04-10-7 16:22 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

[quote]
Matthew&AshleyMom 寫道:
契媽>>
我d English 掂就唔洗禁仇啦。
費事睇到你


伯爵府

積分: 16977


1685#
發表於 04-10-7 16:23 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

miu,
我都有買sticker比小b女,不過佢淨係like哈哈笑,佢話係太陽伯伯wow~ :mrgreen:


大宅

積分: 1548


1686#
發表於 04-10-7 16:23 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

m&amom:你頭先個幾句我地都睇得明呀!
歲軒軒係隻 軒軒的網頁


子爵府

積分: 14040


1687#
發表於 04-10-7 16:25 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

all,
fyi~ It's quite cheap ~ ($2-3/book only)

機靈狗故事樂園 (It's exactly the same published Pearson ga but Pearson sells at US $174 for ABC stage, etc.)

ABC级 55本原版彩色全英文图画书,3CD,1本家长手册,定价:159.90元
第1级 50本原版彩色全英文图画书,3CD,1本家长手册,定价:149.90元
第2级 50本原版彩色全英文图画书,3CD,1本家长手册,定价:149.90元
第3级 50本原版彩色全英文图画书,2CD,1本家长手册,定价:149.90元

For details, you can visit the web site:

http://plgcatalog.pearson.com/program_multiple.cfm?site_id=2&discipline_id=0&subarea_id=0&program_id=215
妹妹1歲la~


子爵府

積分: 13774


1688#
發表於 04-10-7 16:25 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

M&A mom: 妹豬又係好鍾意玩貼紙,痴係件3,痂係佢本自創貼紙簿~我都係會收埋一d,遇到危險時,就係最犀行既武器:-P

Annie: 我都買"刨冬瓜"既煲湯料

Wendy: 巧明街(HKBank)隔離有個佬賣(流動檔),佢d野hou鬼平架:-P
又上左裕民坊(屈人寺上D),有間賣濕星野都有D:-P


大宅

積分: 1548


1689#
發表於 04-10-7 16:27 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

軒軒都好鐘意貼紙,又係又貼又搣,佢好多時買貼紙(其實好野都係)要買雙份,預埋俾表姐
歲軒軒係隻 軒軒的網頁


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1690#
發表於 04-10-7 16:30 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

小b mom>>
係+,到你第時plan C work
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


伯爵府

積分: 16977


1691#
發表於 04-10-7 16:31 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

MIU 寫道:
Annie: 我都買"刨冬瓜"既煲湯料


annie,
預埋我


子爵府

積分: 13774


1692#
發表於 04-10-7 16:32 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

M&A mom: 你寫既中/英文都簡而清丫:-P

小bmom: 係呀,重有哈哈笑呀~妹豬都好鍾意:-P

Wendy: 你係業發有冇出血丫


子爵府

積分: 14786


1693#
發表於 04-10-7 16:32 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

Miu: 收到, 下次去巧明街逛下先


伯爵府

積分: 16977


1694#
發表於 04-10-7 16:33 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

m&amom,
5好嚇我wow~ :mrgreen: 不過,我硬係仍住我冇咁易有第2件law~


伯爵府

積分: 16977


1695#
發表於 04-10-7 16:35 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

zoe 寫道:
軒軒都好鐘意貼紙,又係又貼又搣,佢好多時買貼紙(其實好野都係)要買雙份,預埋俾表姐


zoe,
軒軒真係乖架jet~


子爵府

積分: 13751


1696#
發表於 04-10-7 16:36 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

Wendy,
開晒d鋪,你仲得了!!!!買過不停呀!!!!!買買買!! :mrgreen:
我上次唔記得俾番套toystory2你呀!sorry!
Miu,
你講個d書籤size,花園街都有得買喎,好似試過我買$5/6張!

契媽,Miu,小b mom,zoe-煲冬瓜-知道! :mrgreen:


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1697#
發表於 04-10-7 16:36 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

講開”煲冬瓜”
我有
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


伯爵府

積分: 16977


1698#
發表於 04-10-7 16:38 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

仲係4點半咋~ :-( 今晚仲要留低做function,起碼攪到8點半~下星期2又要攪另一個,仲係要到成10點先走得tim~ :-( :-(


子爵府

積分: 14786


1699#
發表於 04-10-7 16:38 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

Miu: 出血梗唔少得啦, 係咁2出咗$25 幾忍手


大宅

積分: 1548


1700#
發表於 04-10-7 16:38 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

小Bmom:佢好鐘意佢表姐,乖架,唔洗佢俾麻~我話冇,佢就會話"仔仔有錢,有1蚊"

契媽:d書係邊樹買?好低喎!全英文,無心機睇~軒軒e家睇邊set啱,請指教
歲軒軒係隻 軒軒的網頁

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo