立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4607
pekkle女 寫道: carol, ck, 你地試下用個cusion 墊住阿b instead of 你地隻手託住阿b個頭. 我家姐成日咁教我架, 不過我都無真係試過(因為自己衰, 想同bb close d). 琴日我整日都用cusion, 真係舒服好多, 個shoulder又無咁痛.
kyleung 寫道: car 仔: 我法國醫院係用番塊白色野蓋住先架! 如果係我,我會三樣都用哂來蓋實 都食時拎走番個白色野,咁咪好衛生囉!!
積分: 3092
侯爵府
積分: 24274
car_pretty 寫道: hi, wayie 老公, 記住唔好 only 睇唔回應呀
waywaybb 寫道: 請問怎樣將d相片放在左邊的?請詳細d好嗎?因我唔熟識的呢!
男爵府
積分: 5167
car_pretty 寫道: [quote] kyleung 寫道: car 仔: 我法國醫院係用番塊白色野蓋住先架! 如果係我,我會三樣都用哂來蓋實 都食時拎走番個白色野,咁咪好衛生囉!!
kyleung 寫道: Car 仔,Car Man: 我老公就搵兩隻cushions long手餵 我始終鐘意將BB頭枕在手臂內會溫馨d同習慣d! 所以,痛... 不過賜到佢咁食奶,都值得!
kyleung 寫道: 天使: 如果唔戴手套仔,依家出面咁涼 佢對手仔一定有d凍 不過背脊係熱囉!我一定以佢背脊溫度為準!
積分: 7065
monster_mummy 寫道: 咁要教下老人家摸後尾"浸"
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy