懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9674


1681#
發表於 09-7-30 10:27 |只看該作者
恭喜恭喜!!
屋企人梗係講得啦,一來開心事,二來可以照顧下你嘛
原帖由 pudding71 於 09-7-30 10:00 發表
我剛去了診所驗,真係Bingo左呀. . .
不過要幾多個weeks先好BOOK睇C+呢?
我好感恩呀, 希望今次俾多次機會我做媽咪啦.
話時話, 我講吾講得俾我家姐知? 因為我夜晚如果要煮埋飯就可能好夜先食到. 如果同我屋企人講,佢 ...


大宅

積分: 2978


1682#
發表於 09-7-30 10:27 |只看該作者
多謝大家先呀
如果由Day 1 開始, 而家係Day32, 我本身既週期係28 days.

頭先都有問過醫生, 佢都話吾駛甘快照住, 我諗緊BOOK 6 weeks 定係7weeks好呢. . .

根據你地既資料,見到D e 院排期好似好tight甘. HEHE
我諗下點plan先.
而家所有劇烈運動要暫時停止了. wuuuuuuuu


原帖由 katymamama 於 09-7-30 10:22 發表
pudding71,

恭喜妳

如果已第一日(M come) 咁今天是第幾日呀 ???

我因為私家及東區尤德都有登記。

我自己係私家第8週先去, 剛剛聽到 BB 心跳及黑色閃吓閃吓心, 後來醫生講我bb 只得 ...


複式洋房

積分: 241


1683#
發表於 09-7-30 10:39 |只看該作者
係呀, 要停下
不過而家咁嘅狀態根本無諗過要運動
我開頭唔知有咗仲去dup骨同刮痧
又勁食壽司, 哈哈!


原帖由 pudding71 於 09-7-30 10:27 發表
多謝大家先呀
如果由Day 1 開始, 而家係Day32, 我本身既週期係28 days.

頭先都有問過醫生, 佢都話吾駛甘快照住, 我諗緊BOOK 6 weeks 定係7weeks好呢. . .

根據你地既資料,見到D e 院排期好似好tight甘. HEHE
我諗 ...


伯爵府

積分: 15277

好媽媽勳章 畀面勳章


1684#
發表於 09-7-30 10:40 |只看該作者
原帖由 kk101 於 09-7-30 09:59 發表
我覺得懷孕中期同後期食適量魚生同雪榚都無問題
只要去比較有質素o既壽師店同雪榚店就ok!
軟雪榚就唔好食啦, 比較多菌
其餘食物只要唔好太涼, 其實都ok
我上一胎魚蝦蟹同鵝都有食
最後3個月仲勁食扒, 因為醫生話BB偏 ...


agree, 我第一胎時媽咪已經咁教我, 但因我係好寒抵所以只係介多d涼野, 其他咩都食得但分時段, mango 我都有食, 我媽有左我都有食mango, 只要本身對mango冇濕熱的反應就ok


大宅

積分: 2082


1685#
發表於 09-7-30 10:42 |只看該作者
都幾多姐妹o向廣華生o咼, 到時我們可能有幾會並面
原帖由 橫濱女 於 09-7-29 20:04 發表
我都係廣華生,多D交流下。


別墅

積分: 1909


1686#
發表於 09-7-30 11:10 |只看該作者
甘得人驚架?
等我尋晚仲發癲甘叫住雪糕, 思樂冰, 魚生, 因為真係好想食啊! 而家真係唔食得了! 慘! 要等多8個月!

原帖由 ladyga 於 09-7-30 01:00 發表


其實我都好鍾意食呢 d 野,但係我姑仔就再三叮囑我要戒清d。因為佢開頭都無食,但馱到8個月時,諗住可以食下d涼野,尤其係忍左好耐ge雪糕同魚生.........然後過左無耐就驗到有李斯特菌同大腸桿菌.........但係好彩bb ...


別墅

積分: 1909


1687#
發表於 09-7-30 11:11 |只看該作者
你幾多週啊?
原帖由 twinky628 於 09-7-30 01:31 發表
我昨日再照,都係照唔到bb,得胎囊,真係好擔心呀


大宅

積分: 2978


1688#
發表於 09-7-30 11:41 |只看該作者
忍下啦,
好快就過的了
今次我再懷孕又沒有上次這麼緊張,可能有晒心理準備啦.
我家姐都叫我吾好食生冷野, 出街吾好食salad , cheese,凍飲. 因為真係好易有李斯特菌架

原帖由 pandabobo 於 09-7-30 11:10 發表
甘得人驚架?
等我尋晚仲發癲甘叫住雪糕, 思樂冰, 魚生, 因為真係好想食啊! 而家真係唔食得了! 慘! 要等多8個月!


複式洋房

積分: 439


1689#
發表於 09-7-30 11:52 |只看該作者
我都唔去睇佢勒, book左下星期四睇馮建剛, o個時bb應布7w5d有心跳勒o瓜...

原帖由 Vincybaby 於 09-7-29 23:00 發表
下次我一定唔會再睇盧佩雲, 其實我已經book咗8月中睇陳帆, 如果唔係要confirm預產期我都諗住唔去架啦, 而家冇法啦...


複式洋房

積分: 439


1690#
發表於 09-7-30 11:54 |只看該作者
我呀.... 預產期3月21日....

你地呢?

第一次產檢9月24日...

有冇人知邊度可以照結構? 廣華張紙寫住未必包...

原帖由 Jamie0730 於 09-7-30 10:42 發表
都幾多姐妹o向廣華生o咼, 到時我們可能有幾會並面


複式洋房

積分: 439


1691#
發表於 09-7-30 11:55 |只看該作者
你一講... 我好想食魚生呀.... 生蠔........ 呀!!!!救命呀!!!!!


原帖由 kk101 於 09-7-30 09:59 發表
我覺得懷孕中期同後期食適量魚生同雪榚都無問題
只要去比較有質素o既壽師店同雪榚店就ok!
軟雪榚就唔好食啦, 比較多菌
其餘食物只要唔好太涼, 其實都ok
我上一胎魚蝦蟹同鵝都有食
最後3個月仲勁食扒, 因為醫生話BB偏 ...


別墅

積分: 1909


1692#
發表於 09-7-30 12:04 |只看該作者
忍到就黎發癲了, 因為我計劃生的時候已經戒口了, 中醫話我寒底, 同埋食寒冷野唔易有BB架!
原帖由 pudding71 於 09-7-30 11:41 發表
忍下啦,
好快就過的了
今次我再懷孕又沒有上次這麼緊張,可能有晒心理準備啦.
我家姐都叫我吾好食生冷野, 出街吾好食salad , cheese,凍飲. 因為真係好易有李斯特菌架

...


別墅

積分: 1909


1693#
發表於 09-7-30 12:05 |只看該作者
我黎緊就去日本了, 面對新鮮的魚生, 蟹, 我點忍啊????
原帖由 ioltam 於 09-7-30 11:55 發表
你一講... 我好想食魚生呀.... 生蠔........ 呀!!!!救命呀!!!!!


大宅

積分: 1876


1694#
發表於 09-7-30 12:18 |只看該作者
原帖由 pandabobo 於 09-7-29 19:07 發表
我都覺得口淡淡, 唔知係埋食左葉酸藥呢?



我都係迎住係, 西藥點都有Dside effect, 我而家見到D葉酸都想掉左佢, 同埋我覺得係D藥搞到我冇晒胃口,可唔可以唔食呢?

而家豬流又變種,我地係高危一族,大家有咩對策啊?


大宅

積分: 1283


1695#
發表於 09-7-30 12:19 |只看該作者
原帖由 pandabobo 於 09-7-30 12:05 發表
我黎緊就去日本了, 面對新鮮的魚生, 蟹, 我點忍啊????


去日本好難忍喎...唯有食多啲拉麵啦...日本啲拉麵都好好味~


伯爵府

積分: 15277

好媽媽勳章 畀面勳章


1696#
發表於 09-7-30 12:23 |只看該作者
原帖由 bbcat3 於 09-7-30 12:18 發表


我都係迎住係, 西藥點都有Dside effect, 我而家見到D葉酸都想掉左佢, 同埋我覺得係D藥搞到我冇晒胃口,可唔可以唔食呢?

而家豬流又變種,我地係高危一族,大家有咩對策啊? ...


如果你每日食好多奇異果, 給收到足夠的葉酸, 就可以唔食醫生開的, 但一定要給收葉酸, 幫助胎兒發展


大宅

積分: 2291


1697#
發表於 09-7-30 12:30 |只看該作者
唔係ar.....要背地址......
姑娘一問起妳....妳要話妳住o向邊....佢覺得啱地區 (油尖旺 + 深水埗)..就俾form 妳填.....


原帖由 pudding71 於 09-7-29 17:58 發表
點樣做定功課? 是否要住址證明?
我太耐吾記得懷孕既野, 而家真係要惡補下D資料. . .


大宅

積分: 2291


1698#
發表於 09-7-30 12:34 |只看該作者
無喎...姑娘無問我攞...
如果要住址証明的話, 我之前就book唔到廣華 lu!!



原帖由 Jamie0730 於 09-7-29 18:05 發表
我弟婦上月去廣華book, 佢地都問佢取住址証明。
我之前打電話問過廣華,佢地又話要住址証明, 我話我上一胎都係o向你呢到生, 今次可唔可以唔使住址証明, 都可以o向呢到生, 佢地話唔得, 因為太多大陸孕婦來, 應接不暇:p ...


大宅

積分: 2154


1699#
發表於 09-7-30 12:38 |只看該作者
咩賡華唔包照結構咩??點解??
如果有得照果d人,幾時會收到通知,係咪第一次產檢時先安排??但我果時已經17,8周了!會否太遲??

原帖由 ioltam 於 09-7-30 11:54 發表
我呀.... 預產期3月21日....

你地呢?

第一次產檢9月24日...

有冇人知邊度可以照結構? 廣華張紙寫住未必包...


大宅

積分: 2291


1700#
發表於 09-7-30 12:42 |只看該作者
ee...我都係o向1樓買新之城與旺角中心交界 (即中間連接的通道)....
佢有2種...1種普通棉... 好似$110 - 2 條....另1種係日本絲光棉....$65 - 1 條
我試o西左2種...覺得都係日本絲光棉舒服d....

我估我o地可能係講緊同一間...


原帖由 miuchuchu 於 09-7-29 19:33 發表


各位唔好意思, 果度嚴格黎講應該叫做一樓, 唔係二樓. 即係地下上一層電梯.

希望無老點到你地啦.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo