tulipgdn 寫道:
所以我EQ 低la! 老虎晴昨天陪我去百佳,佢真係似我, 好有腳骨力(only for shopping), 全程都自己行, 不過成日行錯方向, 去了冒險樂園(此乃兒童禁地)---->洗$$
行過了兩間shop, 都有人請佢食野, 我想不如比個籌款箱佢仲好, 實行歡樂滿東華.....
![]()
![]()
![]()
小心女人,
等我再試下你的方法, 我地咁多個大人都攪唔掂個"豆lam", 真係!
營養師健議轉3號奶粉...但聽聞3號很容易便秘..請問你們有否轉3號..而且bobo每餐只吃2至3安奶...如果用針筒喂她很吃...但我不想給她習慣用針筒....我可以點做呢?見她消瘦了個心很不舒服....我未開始給她自己用匙吃東西...其實是點樣教她...開始時給她學吃什麼....我好像樣樣都慢,,,,,希望你們指教...Thanks
:-P :-PBoBo #### Photo ;-)
[link=http://lilypie.com][img noborder]http://bd.lilypie.com/hQg8p8[/img][/link][url=:http://www.babyhome.com.tw/bb/47925]BO BO Photo[/url]
第二個小寶寶 - 2006年1月20日出世了
我未比佢自己用匙吃東西,因為佢跟本唔想食, 點要令佢自願用匙食野wo,
比佢食餅/bread, 佢有時都食都嘔 :-( 唯有慢慢黎, 唔急得.
都唔知如何教..只好嘗試同她講多些道理........努力吧
我還考慮究竟轉2號...還是3號.....我會嘗試你教的通心粉....食譜......衷心多謝你.....
:-P :-PBoBo #### Photo ;-)
[link=http://lilypie.com][img noborder]http://bd.lilypie.com/hQg8p8[/img][/link][url=:http://www.babyhome.com.tw/bb/47925]BO BO Photo[/url]
第二個小寶寶 - 2006年1月20日出世了