跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15354


1681#
發表於 05-1-26 14:30 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

9 片片同肚仔餓果時咪喊得勁囉, 搞到我老公都冇覺好瞓, 難為佢第二朝一早仲要返工... 我有時抱左亞囝出廳曖, 唔想嘈住爸爸...
Christy 寫道:
慢慢黎啦
唔好急,總會有進步既
尋晚有冇喊到拆天呢
[quote]
可樂 寫道:
少少啦...
不過好like一路食一路瞓呀... 搞到我都冇覺好瞓
[quote]
Christy 寫道:
可樂
亞囝有冇進步到呢
[/quote][/quote]


































17/1~2.81kg;17/2~3.41kg;18/3~5.5kg;29/4~7kg;30/5~7.53kg;17/6~8.1kg;22/7~8.8kg;31/8~9kg;30/9~9.4kg;28/10~9.7kg;29/11~10.3kg;30/12~10.9kg;16/1~10.8kg;28/2~11.3kg;31/3~11kg;30/4~11kg;31/5~12kg;30/6~12kg;17/7~12kg;30/8~12kg21/9~12.7kg;27/10~13kg;29/11~13.5kg;2/1~13.5kg;28/2~13.5kg;13/4~13.25kg


大宅

積分: 3484


1682#
發表於 05-1-26 14:32 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

可樂
要好好亨受餵BB食奶既過程啊!!
好快手就唔駛妳餵架喇! 到時候妳又會懷念當初餵BB食奶既情境架喇!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
我而家有D想餵BB添~哈哈~~~不如,我幫妳餵0丫!


大宅

積分: 1331


1683#
發表於 05-1-26 14:35 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

Sheeta,

Check mail....


男爵府

積分: 8810


1684#
發表於 05-1-26 14:36 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

咁真係幾慘下
好在我老公訓得少啫
第二時真係指意佢啦
可樂 寫道:
9 片片同肚仔餓果時咪喊得勁囉, 搞到我老公都冇覺好瞓, 難為佢第二朝一早仲要返工... 我有時抱左亞囝出廳曖, 唔想嘈住爸爸...
[quote]
Christy 寫道:
慢慢黎啦
唔好急,總會有進步既
尋晚有冇喊到拆天呢
[quote]
可樂 寫道:
少少啦...
不過好like一路食一路瞓呀... 搞到我都冇覺好瞓
[quote]
Christy 寫道:
可樂
亞囝有冇進步到呢
[/quote][/quote][/quote]


男爵府

積分: 8810


1685#
發表於 05-1-26 14:38 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

kiu 媽
我想問勾隻hello kitty公仔難唔難架
用左幾多冷???
裏面係咪塞棉花架???
該用戶已被刪除

1686#
發表於 05-1-26 14:39 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8810


1687#
發表於 05-1-26 14:43 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

泵定lor
[quote]
Kitty&Daniel 寫道:
校長,
第時埋身餵,你都要起身架啦~~~

[quote]
Christy 寫道:
咁真係幾慘下
好在我老公訓得少
該用戶已被刪除

1688#
發表於 05-1-26 14:45 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8810


1689#
發表於 05-1-26 14:46 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

眼訓冇得訓唔方唔sweet 啦
到時先至算啦
Kitty&Daniel 寫道:
人地話埋身餵個feel 好sweet架!!
[quote]
Christy 寫道:
泵定lor
[quote]
Kitty&Daniel 寫道:
校長,
第時埋身餵,你都要起身架啦~~~
[/quote]


男爵府

積分: 5036


1690#
發表於 05-1-26 14:49 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

TOTALLY AGREE!! :-P :-P
http://www.flickr.com/photos/asas_family/sets/72157601057744979/


大宅

積分: 3484


1691#
發表於 05-1-26 14:50 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

校長~~
用左幾多冷呀 ?-( 妳鉤邊個款呀?
係呀!入整公仔個D棉花的~


男爵府

積分: 8810


1692#
發表於 05-1-26 14:51 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

allison
你agree邊個先???
Allison 寫道:
TOTALLY AGREE!! :-P :-P


男爵府

積分: 8810


1693#
發表於 05-1-26 14:53 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

kiu媽 寫道:
校長~~
用左幾多冷呀 ?-( 妳鉤邊個款呀?
係呀!入整公仔個D棉花的~ [/quote]lee 隻 lor
該用戶已被刪除

1694#
發表於 05-1-26 14:54 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8810


1695#
發表於 05-1-26 14:56 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

今日打字打到手指尾有d痛


大宅

積分: 3484


1696#
發表於 05-1-26 14:57 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

校長~
呢個款好似用左4舊白色,2舊粉紅色
該用戶已被刪除

1697#
發表於 05-1-26 14:58 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5036


1698#
發表於 05-1-26 15:03 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

I totally agree "人地話埋身餵個feel 好sweet架!!". I did it with my two kids. VERY SWEET. Christy, if you can, you must try VERY SWEET. :-P :-P
http://www.flickr.com/photos/asas_family/sets/72157601057744979/


男爵府

積分: 8810


1699#
發表於 05-1-26 15:04 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

收到
等我再研究下先
我想勾個比我個小b女
第二時攬住hello kitty 訓
kiu媽 寫道:
校長~
呢個款好似用左4舊白色,2舊粉紅色


男爵府

積分: 8810


1700#
發表於 05-1-26 15:07 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

如果佢唔抗拒我都會埋身餵,我都好想感受一下
Allison 寫道:
I totally agree "人地話埋身餵個feel 好sweet架!!". I did it with my two kids. VERY SWEET. Christy, if you can, you must try VERY SWEET. :-P :-P

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo