立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 22002
原帖由 彩媽 於 09-11-17 16:26 發表 BB 咁細點剃光個頭呀?會5會好危險,我就5敢啦! 我諗住等夏天先剃~!
原帖由 jaysonmama 於 09-11-17 18:15 發表 我老公就希望我餵人奶餵到半歲+, 可能我無返工啦, 而且健康又經濟.... 我星期日同佢講 "你知唔知pump奶好痛架??" 佢話 "係咩? 我以為你好enjoy添 ?" 到夜晚谷奶/pump奶時, 我叫佢掂下我個胸, 硬晒.... 佢先知原 ...
原帖由 daidaianna 於 09-11-17 20:38 發表 吓? 咁咪收奶收得好唔抵?
積分: 21324
原帖由 rilley 於 09-11-18 07:44 發表 enjoy.........叫佢試下戴個bra,再放個水袋落去,睇下佢en唔enjoy.....
原帖由 rilley 於 09-11-18 07:52 發表 唉....係呀,好無奈lor
原帖由 我係好媽媽 於 09-11-17 22:38 發表 我都唔明, 奶又唔洗佢泵, 又唔洗佢谷...叫佢坐枝奶者....有幾難呀???
原帖由 我係好媽媽 於 09-11-18 07:53 發表 決定成點呀?
原帖由 rilley 於 09-11-18 07:57 發表 係lor,都係等10分鐘jar.....我老公就係聽奶奶講先餵奶粉,不過我覺得有時d廣告做得幾好,list曬所有營養,咩dha,aha咁
原帖由 rilley 於 09-11-18 08:00 發表 尋日同老闆講左做埋11月唔做啦,同佢講時,佢好似預左我唔做咁.....
原帖由 rilley 於 09-11-18 08:01 發表 阿b又加奶啦,宜家佢食200ml啦......會唔會多得滯????但食得少佢又扭wor....點做好呀>.
別墅
積分: 582
原帖由 我係好媽媽 於 09-11-17 23:15 發表 我老公平時都ok, 但佢一眼訓, 佢就唔肯抱個囝, 寧願由佢喊2個鐘佢都唔願起身抱..成日話[成日扭計, 喊攰左就會自己訓]......你自己懶唔肯起身就唔肯起身啦.....我頂返佢一句[你細個時唔扭既? 你唔喊既? 有邊個唔扭抱? ...
原帖由 kwaishum 於 09-11-18 10:34 發表 我老公又係一眼訓就乜都唔得。用被蒙頭當乜都聽唔到。唔知係咪佢抱得少,個女喊係得佢抱極都止唔到喊,其他人抱都得。
原帖由 kwaishum 於 09-11-18 10:41 發表 天氣凍,你地bb依兩日會唔會好訓左?我個b包到佢暖笠笠,依兩日好好訓,以前放落床就醒,依兩日放落床一陣就訓,夜晚仲唔洗飲奶訓到朝早8點
禁止訪問
積分: 3887
原帖由 彩媽 於 09-11-18 11:32 發表 我都算胸細喎~!WHY我咁少奶呀? 天啊~我要奶呀~!
大宅
積分: 4025
男爵府
積分: 7398
原帖由 彩媽 於 09-11-17 22:23 發表 你都好呀~!下個月先返工~我下星期返工啦~!我依家儲左8包200ML 奶咋. 一日儲到一包咋~!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy