跳至

首頁

尾頁
   2


侯爵府

積分: 22002


1681#
發表於 09-11-18 07:41 |只看該作者
唉.....阿奶奶一滿月就急不及待剃啦.....剃到一達達咁,宜家成個辣呢頭!!!!攪到我要幫阿b日日戴帽遮醜!!!!!

原帖由 彩媽 於 09-11-17 16:26 發表

BB 咁細點剃光個頭呀?會5會好危險,我就5敢啦!
我諗住等夏天先剃~!


侯爵府

積分: 22002


1682#
發表於 09-11-18 07:44 |只看該作者
enjoy.........叫佢試下戴個bra,再放個水袋落去,睇下佢en唔enjoy.....

原帖由 jaysonmama 於 09-11-17 18:15 發表

我老公就希望我餵人奶餵到半歲+, 可能我無返工啦, 而且健康又經濟....

我星期日同佢講 "你知唔知pump奶好痛架??"
佢話 "係咩? 我以為你好enjoy添 ?"

到夜晚谷奶/pump奶時, 我叫佢掂下我個胸, 硬晒.... 佢先知原 ...


侯爵府

積分: 22002


1683#
發表於 09-11-18 07:52 |只看該作者
唉....係呀,好無奈lor

原帖由 daidaianna 於 09-11-17 20:38 發表


吓? 咁咪收奶收得好唔抵?


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1684#
發表於 09-11-18 07:52 |只看該作者
原帖由 rilley 於 09-11-18 07:44 發表
enjoy.........叫佢試下戴個bra,再放個水袋落去,睇下佢en唔enjoy.....
未係.....


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1685#
發表於 09-11-18 07:53 |只看該作者
原帖由 rilley 於 09-11-18 07:52 發表
唉....係呀,好無奈lor
決定成點呀?


侯爵府

積分: 22002


1686#
發表於 09-11-18 07:57 |只看該作者
係lor,都係等10分鐘jar.....我老公就係聽奶奶講先餵奶粉,不過我覺得有時d廣告做得幾好,list曬所有營養,咩dha,aha咁

原帖由 我係好媽媽 於 09-11-17 22:38 發表
我都唔明, 奶又唔洗佢泵, 又唔洗佢谷...叫佢坐枝奶者....有幾難呀???


侯爵府

積分: 22002


1687#
發表於 09-11-18 08:00 |只看該作者
尋日同老闆講左做埋11月唔做啦,同佢講時,佢好似預左我唔做咁.....

原帖由 我係好媽媽 於 09-11-18 07:53 發表
決定成點呀?


侯爵府

積分: 22002


1688#
發表於 09-11-18 08:01 |只看該作者
阿b又加奶啦,宜家佢食200ml啦......會唔會多得滯????但食得少佢又扭wor....點做好呀>.<!!!


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1689#
發表於 09-11-18 08:08 |只看該作者
原帖由 rilley 於 09-11-18 07:57 發表
係lor,都係等10分鐘jar.....我老公就係聽奶奶講先餵奶粉,不過我覺得有時d廣告做得幾好,list曬所有營養,咩dha,aha咁
果d野其實人奶裡面未有晒囉....


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1690#
發表於 09-11-18 08:09 |只看該作者
原帖由 rilley 於 09-11-18 08:00 發表
尋日同老闆講左做埋11月唔做啦,同佢講時,佢好似預左我唔做咁.....
佢咁樣對你, 都係想你唔做者...佢個心不知幾問心啦....


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1691#
發表於 09-11-18 08:10 |只看該作者
原帖由 rilley 於 09-11-18 08:01 發表
阿b又加奶啦,宜家佢食200ml啦......會唔會多得滯????但食得少佢又扭wor....點做好呀>.
飯飯今日都開始加奶啦, 飲6安(175ml)...


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1692#
發表於 09-11-18 10:21 |只看該作者
我好眼訓呀.................................................................


別墅

積分: 582


1693#
發表於 09-11-18 10:34 |只看該作者
我老公又係一眼訓就乜都唔得。用被蒙頭當乜都聽唔到。唔知係咪佢抱得少,個女喊係得佢抱極都止唔到喊,其他人抱都得。


原帖由 我係好媽媽 於 09-11-17 23:15 發表
我老公平時都ok, 但佢一眼訓, 佢就唔肯抱個囝, 寧願由佢喊2個鐘佢都唔願起身抱..成日話[成日扭計, 喊攰左就會自己訓]......你自己懶唔肯起身就唔肯起身啦.....我頂返佢一句[你細個時唔扭既? 你唔喊既? 有邊個唔扭抱? ...


別墅

積分: 582


1694#
發表於 09-11-18 10:41 |只看該作者
天氣凍,你地bb依兩日會唔會好訓左?我個b包到佢暖笠笠,依兩日好好訓,以前放落床就醒,依兩日放落床一陣就訓,夜晚仲唔洗飲奶訓到朝早8點


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1695#
發表於 09-11-18 10:54 |只看該作者
原帖由 kwaishum 於 09-11-18 10:34 發表
我老公又係一眼訓就乜都唔得。用被蒙頭當乜都聽唔到。唔知係咪佢抱得少,個女喊係得佢抱極都止唔到喊,其他人抱都得。
我老公抱有時好耐都唔收聲, 我抱上手通常一抱飯飯就收聲.....


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1696#
發表於 09-11-18 10:55 |只看該作者
原帖由 kwaishum 於 09-11-18 10:41 發表
天氣凍,你地bb依兩日會唔會好訓左?我個b包到佢暖笠笠,依兩日好好訓,以前放落床就醒,依兩日放落床一陣就訓,夜晚仲唔洗飲奶訓到朝早8點
係好訓左呀, 老公話飯飯尋日訓足全日, 我收工佢先醒...之後一路直落到12點幾飲左奶又訓.....


禁止訪問

積分: 3887

陪月勳章


1697#
發表於 09-11-18 11:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1698#
發表於 09-11-18 11:39 |只看該作者
原帖由 彩媽 於 09-11-18 11:32 發表

我都算胸細喎~!WHY我咁少奶呀? 天啊~我要奶呀~!
我胸超大, 連醫院姑娘都睇死我冇奶....未又比我谷到咁多奶.....不過又真真地喎, 我識幾個胸大都冇奶, 胸細細就大把奶...


大宅

積分: 4025

好媽媽勳章


1699#
發表於 09-11-18 11:49 |只看該作者
我個仔都加到200啦,可能天氣凍要有野落肚,平時食開4個鐘一餐,昨日突然3.5hrs大叫大喊要食野,食完又好開心咁再玩過....

原帖由 rilley 於 09-11-18 08:01 發表
阿b又加奶啦,宜家佢食200ml啦......會唔會多得滯????但食得少佢又扭wor....點做好呀>.


男爵府

積分: 7398


1700#
發表於 09-11-18 11:49 |只看該作者
你都好呀, 有8包200ml. 我只係得1包120ml冰奶咋, 下星期一返工, 個右邊乳頭又生咗粒白點, 好痛, c6+亞媽又不斷叫我唔好餵人奶或補奶粉, 好唔開心呀, 點解咁少奶呀, 好down呀~

原帖由 彩媽 於 09-11-17 22:23 發表

你都好呀~!下個月先返工~我下星期返工啦~!我依家儲左8包200ML 奶咋. 一日儲到一包咋~!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo