自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3888


1681#
發表於 04-11-9 09:39 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

tingwai
原來妳都係公務員,妳真係好精靈喎....咁都記得!
我地初時未知"英華"得唔得時,個仔都考左kln tong小學/拔萃"直資",不過拔萃就waiting list,好老實講le間學校勁like收st.cat學生架,我仔果年收左70個學生都係st.cat d 學生! 當然妳家庭富裕就更好啦!而我仔waiting list可能我老公果日冇著西裝掛!因為第2次interview唔知in家長呀...我老公真係著得好簡單!
另外在11月中知道"英華"win左,所以冇考到宣道小學喇!(通常12月interview),宣小都係一間好選擇,佢地升中有98%上band one中學架,都好勁,如果妳地係第一個小朋友,真係要想一想清楚小朋友讀咩小學而決定報邊間幼稚園呀!


珍珠宮

積分: 48885


1682#
發表於 04-11-9 14:12 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Easy ma

咁點je ?
我係咪睇重真資黎報??

我而家報左根德, 譚歐陽
兩間我較喜歡 譚歐陽


另禮賢和崇真
我諗呢兩間好妙望


大宅

積分: 2640


1683#
發表於 04-11-9 14:55 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

個list"尋"左落底, "炒"番上黎先


[/quote]何文田媽咪樂園 Member List:

cheungcheung.. 欣圖軒 ..........琳琳:23個月..........劍鳴(n1)
TingWai.............勞校隔兩座.....beebee:24個月....紹邦(n1)
CHITMIMI..........???................仔:11個月..............未返學
smarties ...........御龍居...........女:2歲,仔:6個半月...基督教中心幼稚園(n1)
12355..............近法國醫院.......???........................樂基(n1)
eveane.............俊民苑..................嘉嘉:14個月...........未返學
sandylam......... 寶雲閣..............湋圖:11個月............未返學
mcdull2003.......圓頂


大宅

積分: 3888


1684#
發表於 04-11-9 17:25 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

tingwai
根德, 譚歐陽少芳,禮賢和崇真
le幾間都幾好喎~~~
我講下根德先~~le間好深喎中文...好多抄寫...英文都ok
譚歐陽少芳~~le間中英文都多抄寫...佢地每星期/2星期就出評估...冇考試的...好注重講英文
禮賢~~le間係一間活動教學黎...小朋友好開心的...但功課唔太深
祟真就一條龍
le d 係我個人意見...只係表達!!!


大宅

積分: 3821


1685#
發表於 04-11-9 17:34 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

唉~病咗幾日, 好似食咗軟骨散咁, 全身冇力~
各位請保重身體, 好似話呢幾日會凍...

今日寄咗form報維多利亞...
上星期六原本要見stafford,
但一來病咗,二來懶,
所以冇見到,點知stafford今日竟然打嚟問我點解冇去,
係咪想改期定放棄...
咁我咪話我病咗所以冇去到囉...
點知佢問我想改幾時見...
咁我就同佢講11月30日上午,
佢話會再覆我...
原來真係唔夠學生得咁緊要,
要掉轉頭叫我地去in呀~真慘咯...


伯爵府

積分: 17948


1686#
發表於 04-11-9 19:43 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

何文田媽咪呀

妳地點呀,我琳琳病佐幾日都味好呀,而家仲有微燒,醫生話聽日仲有燒就即係佢自己打低唔倒D病茵啦,咁,聽日再睇醫生一定要食抗生素啦。

我mon & tues都請病徦,因我已經比琳琳傳染倒發燒,而家都仲有100度,但訓佐全日,訓到我好暈咁,所以不如睇下bk消磨下時間啦,我報告係咁多,好番再入來。 :cry:

tingwai & konekobb
妳地保重呀,聽人話庶汁加擰檬汁可加速好番,妳地都不防試下,不過一定要親熱飲呀

Konekobb
stafford 係全年招生架,佢地全日收$5xxx,所以有D家長會好好考慮呀

Cryusmum
我都覺得vic雖然好知我地心意,好多人話commercial,但我都覺得冇問題,佢夠專業先可以知道我地想要乜,我去interview感覺唔錯,同崇真簡直係兩回事,佢地應該收夠學生,仲係度無聊係hall倒talk,做戲都做得差過人,根本一去到挍interview米得囉。?-(

Easy媽咪
我地好耐之前chat過啦,不過妳disappeaar佐一排,妳細仔有大個舖路,多數抄倒好學校架。

sandy
我有時同先生都係好唔協調,小事為有遷就下,費時勞氣死呀

[size=small]最後妳地帶仔女去邊倒睇醫生呀,琳琳試過好多過啦,全部都冇話食兩三次約就ok,聽日我帶佢再睇醫生,如果夜晚仲燒,我須要有帶佢轉醫生呀,妳地有冇提供係附近呀。
pooh 磁貼欠6, 30, 35


大宅

積分: 3821


1687#
發表於 04-11-9 21:55 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

cheungcheung
乜你同琳琳都病呀...
小心保重呀~
Fitz早幾日都腸胃炎,
不過醫生話小問題,
食兩日藥就冇事喇~

Fitz睇開呢個醫生:
Dr. 羅榮兒
旺角中心1期 1115室
tel: 2380 3980

我覺得個醫生同d護士好有愛心,
d藥都ok, 可以一試~

祝你地早日康復呀~~


子爵府

積分: 10600


1688#
發表於 04-11-10 07:33 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

各位保重呀! 我都係度諗好唔好打流感針. 舊年我哋都有打, 咁橋好似冇乜病. 雖然打咗唔係對付到好多種病菌, 但起碼心安啲!

cheungcheung,
Cyrus就自細睇開尹錦明, 以前佢係浸會做, 後來自己出咗嚟開, 所以我哋都跟埋佢走!
地址 : 嘉賓大廈910室
電話 : 2374 1880
佢啲藥都唔會食一兩次就好番, 但我覺得ok, 因為証明佢啲藥唔係咁勁, 食咗一次就好番, 除非係好小事, 如果唔係即係啲藥好勁, 咁食慣咗就唔係幾好!


大宅

積分: 3888


1689#
發表於 04-11-10 10:08 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

唉~~陰公lo~~~原來咁多小朋友病左~~我個alfred仔都病左幾日,今早叫姐姐同佢去dr.lee到睇睇咩事!佢由星期一就嘔左四次,琴日肚痛就痾水,唉...仲流鼻水打"黑知"都唔知仲嘜野,攪到我同姐姐琴晚訓得唔好,時時睇住佢有冇發燒,好彩佢冇發燒!


大宅

積分: 2640


1690#
發表於 04-11-10 10:36 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

dear all,
早晨!!

咁多bb病, 祝各位bb快d好返, 身分健康!!

湋圖下星期打一歲針喇, 希望唔好發燒啦


子爵府

積分: 10309


1691#
發表於 04-11-10 11:13 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Good morning all,

原來有咁多bb and 媽咪病o左, 希望各位快D 好番。

我個仔都病o左呀,早兩日咳到死死下,條氣唔順,睇醫生食o左藥,昨晚開始發燒101度,今朝仲有燒但D咳明顯好o左但又話肚仔痛,又同佢睇醫生,醫生話D菌走o左落腸胃,可能要呵埋D菌出o黎先得。我估都要休息埋呢兩日先得。

我昨晚專登走去余仁生買o左D川貝and 猴棗末俾呀仔食,點知佢又fever, 所以無俾佢食。妹妹昨日開始有兩聲咳,所以俾佢食o左一支,希望可以止住,唔好病,如果唔係sat interview 都唔知點算。


伯爵府

積分: 17948


1692#
發表於 04-11-10 11:42 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Thanks >> Cryusmum, Konekobb

我女仍然微燒,有唔係出疹,都唔知點好呀。

christa
候棗末一定要朝早空肚食先有效架。





pooh 磁貼欠6, 30, 35


子爵府

積分: 10309


1693#
發表於 04-11-10 12:11 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

cheungcheung,

我知道呀,所以今朝早佢一起身就俾o左一支佢食,剛剛打番屋企問下佢地情況,妹妹開始發燒99.6度,唉,可能都要睇醫生o勒。今日你同琳琳好D未?


大宅

積分: 3821


1694#
發表於 04-11-10 14:56 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

cheungcheung
我唸你同琳琳睇多次醫生好喎...


伯爵府

積分: 17948


1695#
發表於 04-11-10 18:37 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Hi konekobb
我同琳琳已經都睇多一次醫生啦,佢自11點開始冇發燒,好驚佢今晚又發呀。


christa
妳都要帶stephaine睇醫生呀,我地兩歲既BB好多都病呀,陰功呀。

pooh 磁貼欠6, 30, 35


珍珠宮

積分: 48885


1696#
發表於 04-11-10 19:32 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

hi all

真係高風期
諗住呢幾日快打流感針
點知!!
beebee已病了

希望大家都快d好番!!


禁止訪問

積分: 30006


1697#
發表於 04-11-10 20:54 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48885


1698#
發表於 04-11-10 20:58 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

miffy

想8下你入咁多晚裝去邊樹威??

我1116生BB啦


伯爵府

積分: 17948


1699#
發表於 04-11-10 22:14 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Hi all
我同琳琳已經冇發燒,佢下午開玩同肯食返野,我今晚應該唔使心掛掛去睇佢。

tingwai
妳beebee都中招,小心小心。sat interview 保重身體呀

hi miffy
我爭D唔記得妳呀,我以為妳唔搬過來呀 妳做FTM點呀,已經習慣佐比亞仔玩死? 琳琳呢幾日真係玩倒我地謝哂呀
pooh 磁貼欠6, 30, 35


珍珠宮

積分: 48885


1700#
發表於 04-11-10 22:58 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

cheungcheung

我自己都未好番...

要改期開刀tim

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo