立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止訪問
積分: 24347
大宅
積分: 2326
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-13 14:45 發表 我地搞唔洗律師架,因為我地無嘢爭,去灣仔家事法庭搞,連律師都慳番!!
瑪瑙宮
積分: 141689
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-13 15:00 發表 都無人理佢架,ex-62唔理佢,2個仔又唔理佢,之前都一個月返去探下佢地2老,但係呢排真係唔得閒,有時間都想休息下,先無去咋!!(佢地又住到勁遠,大埔喎!)
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-13 15:01 發表 笑咩啫....你唔係笑奶媽呀!!
積分: 145167
原帖由 dada~0w0~ 於 10-3-13 15:03 發表 好, 係咪計你3個? 如果去,pm 電話比我la, 今晚check,我出出去....快死la 間屋好大陣煙味,我要出去同陽光玩遊戲 ^^ p.s. 你個可愛火火訓左? ...
原帖由 annieannieleung 於 10-3-13 15:03 發表 哦~ 唔怪得啦!! 等我星期一打去法援問下, o係咩情況下先可以換律師啦!!
原帖由 wayso 於 10-3-13 15:04 發表 咁佢都幾可憐喎,佢自己無朋友架?? 講真係又要返工,仲要湊女,真係幾倦架,得閒都想輕鬆吓啦
原帖由 annieannieleung 於 10-3-13 15:01 發表 靜雞雞我又唔想, 因為我都唔想佢靜雞雞咁做左o的野而我唔知囉!! 頭先 send 左個 sms 同佢講我真係好想開 fb, 佢覆返我, 講左佢憂慮o既野, 之後就話我咁大個人自己決定咁話喎!! 其實我覺得佢憂慮得太多囉!! 唸得太多 ...
原帖由 dada~0w0~ 於 10-3-13 15:04 發表 睇到la...原來係ex-99 我走la...88
原帖由 wayso 於 10-3-13 15:06 發表 你咁衰,人地對你咁好,仲响樹話人瞓到死左 ,我好鍾意幻想嗰情景架,諗到佢嗰死樣忍唔住囉
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-13 15:08 發表 佢有朋友架,佢話佢成日出街同去旅行,係因為生活得唔開心,要麻醉自己喎!!
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-13 15:10 發表 你笑奶媽....奶媽會知架,佢間唔中都入嚟架!!
原帖由 wayso 於 10-3-13 15:12 發表 嘩,有朋友,又去街,仲去旅行,都要諗到要麻醉自己,好唔掂喎,咁我咪死得囉
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-13 15:12 發表 佢入嚟好方便架咋,去邊度打邊爐呀....
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-13 15:14 發表 佢唔鍾意返屋企吖嘛,ex-62又成日自己北上,而且佢地自從我地搬走咗之後仲分房瞓添!
原帖由 wayso 於 10-3-13 15:16 發表 我??死啦,無記得添,係居屋嗰D囉,唔知咩麟嘅??
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-13 15:17 發表 呢個係佢藉口嚟啫,佢話喺醫院做,如果d人叫你去,你又唔去會比人睇唔起喎!!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy