跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1681#
發表於 10-4-28 10:32 |只看該作者
到d朋友結咗婚, 生咗小朋友, 到時又各有各忙。 有d又嫁到遠一遠, 有時真係好難聚一聚


原帖由 carrie0106 於 10-4-28 10:19 發表
我都明你既心情既, 但係唔緊要啦, BK啲媽咪FD咪仲好, 個個都可以發放正能量, 大家又可以講下湊B經, 講下6299, 講下老公仲開心啦! 老實講我移家都係得番BK媽咪FD咋, 自己啲朋友都冇搵LU...因為佢哋又未結婚, 未生小朋 ...

[ 本帖最後由 cloudybobo 於 10-4-29 09:22 編輯 ]


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1682#
發表於 10-4-28 10:35 |只看該作者
可能真係嬌小d, 着數d

不過, 我都覺得大肚, 確實有需要比人讓坐的, 條腰真係好累

原帖由 daisyc1 於 10-4-28 10:24 發表
哈哈...咁你都好好彩...我就冇你咁好彩啦....試過有一次, 差不多全車都係3X-4X的女人, 嗰時我已經成7個幾月, 居然冇一個人會讓俾你, 果時個心都幾嬲架...大家都係女人, 應該明白咁大個肚企真係好辛苦... ...


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1683#
發表於 10-4-28 10:42 |只看該作者
我自己都覺得做個好榜樣係好重要的, 你在做; 佢在看, 唔好同99正面交鋒, 但要正面話比佢聽咩野唔啱。

老公的阻止?? 我放棄咗好耐lu。 我而家只係事後道出99的不是....我只要佢的認同...咁我已經收貨, 成日做夾心人都係好辛苦的.....有d野, 佢明/我明就算嘞, 無謂為咗99傷感情......一個吵鬧的家, 真係會影響子女成長的。

原帖由 kumkum1708 於 10-4-27 19:05 發表
謙謙媽,我都覺得對住啲99好無奈...我99試過俾敬諺玩牙簽同埋食西米布甸,但係c6見到竟然唔阻止...我當時好嬲,但係我唔想係小朋友面前發癲,因為我相信我係佢嘅榜樣,我唔想佢第時對我唔好,即使佢唔理我唔緊要,但係如果佢對我呼 ...


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1684#
發表於 10-4-28 10:46 |只看該作者
晴晴好叻喎

原帖由 ahmong 於 10-4-27 23:31 發表
多謝各位EE的祝福 ,琴日我地同晴晴玩得好開心.佢早幾日肯放膽行,宜家可以放手行幾步,佢行行下又鍾意MOU係度&大叫,好搞笑

佢唔知係咪趕係1歲前做到好多野,又係早幾日突然識講DA ...


大宅

積分: 3621

畀面勳章


1685#
發表於 10-4-28 11:18 |只看該作者
你真係出門遇貴人呀...

我試過有個女人同我爭位坐添呀, 點知比個6x既女人見到, 6x既女人即刻起身讓位比我...

我都有統計, 但係我係統計有幾多次有人讓位比我坐, 係10隻手指數得晒無種...

我試過突登企係個個人面前(係一個2x既男人), 佢竟然出絕招, 扮瞓覺睇我唔到 .....

原帖由 cloudybobo 於 10-4-28 10:03 發表
咁可憐呀你

我大肚時好無聊咁記底有無人讓坐比我, 我發現好心的人多的事呀.....有一次, 有個2x男子讓坐, 一起身比個5x男子坐咗落去, 呢個2x男子竟然同5x男子講, 個位係讓比我坐的....佢真係好人好 ...


男爵府

積分: 6650

好媽媽勳章


1686#
發表於 10-4-28 11:18 |只看該作者
唔好再困擾自己嘞, 快啲去睇醫生問過明白, 你個心都安樂啲嘛, 及早醫治是最好的方法

原帖由 ShingYan1 於 10-4-27 22:49 發表
唉....我有d困擾呀,唔知點解我呢幾個月d分泌有d紅色,初時只係少少粉紅色+透明嘅分泌,但今個月就多咗,由上星期至而家都係,多到我已為姨媽到,但又唔係喎,佢又冇姨媽到個d咁紅咁多,仲唔洗用巾巾,淨係小便清潔時抹到,我驚自己生野 ...
][img]


男爵府

積分: 6650

好媽媽勳章


1687#
發表於 10-4-28 11:22 |只看該作者
嘩...睛睛好叻囡呀, 一係唔做, 一做就有咁多, 趕住一歲前俾個驚喜你, 恭喜你呀!

原帖由 ahmong 於 10-4-27 23:31 發表
多謝各位EE的祝福 ,琴日我地同困擾玩得好開心.佢早幾日肯放膽行,宜家可以放手行幾步,佢行行下又鍾意MOU係度&大叫,好搞笑

佢唔知係咪趕係1歲前做到好多野,又係早幾日突然識講DA ...
][img]


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


1688#
發表於 10-4-28 12:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1689#
發表於 10-4-28 12:21 |只看該作者
呢樣野我一定唔會做, 無謂搞到自己唔開心

不過, 我反而好衰, 有時有人讓我, 但如果我下個站落車, 我就會同對方講: 唔洗嘞, 我下個站落車, 唔該晒。 我發覺咁樣搞到人哋好唔知點咁。 終於有一次, 有個3x女人叫我坐咗兩三次, 又話一個站都坐下啦。 嗰次之後, 如果有人讓坐, 我就一個站都坐囉。

原帖由 AYMK 於 10-4-28 11:18 發表
你真係出門遇貴人呀...

我試過有個女人同我爭位坐添呀, 點知比個6x既女人見到, 6x既女人即刻起身讓位比我...

我都有統計, 但係我係統計有幾多次有人讓位比我坐, 係10隻手指數得晒無種...

我試過突登企係個個人面前(係一個2x既男人), 佢竟然出絕招, 扮瞓覺睇我唔到 .....


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1690#
發表於 10-4-28 12:22 |只看該作者
佢覺架, 佢都唔知邊個係尾閒

原帖由 獅子bb 於 10-4-28 12:13 發表


好彩你無覺得我地年齡上有段距離 jack !!


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


1691#
發表於 10-4-28 12:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


1692#
發表於 10-4-28 12:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4442


1693#
發表於 10-4-28 12:47 |只看該作者
至叻係你喇....

原帖由 cloudybobo 於 10-4-28 10:03 發表
咁可憐呀你

我大肚時好無聊咁記底有無人讓坐比我, 我發現好心的人多的事呀.....有一次, 有個2x男子讓坐, 一起身比個5x男子坐咗落去, 呢個2x男子竟然同5x男子講, 個位係讓比我坐的....佢真係好人好 ...


大宅

積分: 4442


1694#
發表於 10-4-28 12:51 |只看該作者
嘜有嫁咩? 我咁困擾你仲係度笑,你話你呀....... 我都不知幾想瘦,仲想去食藥減肥添,不過比c6阻止....

原帖由 cloudybobo 於 10-4-28 10:24 發表
呢d係咪陰道炎呀?? 如果仲未m, 而醫生度有期的話, 快d睇醫生啦......你咁困擾, 好易瘦架, 到時家僖認唔到你呀


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1695#
發表於 10-4-28 12:53 |只看該作者
哈哈.........吖, 你有無試過偉記 (bbq) 呀??

原帖由 ShingYan1 於 10-4-28 12:47 發表
至叻係你喇....


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1696#
發表於 10-4-28 12:55 |只看該作者
我都唔知呀, 不過婦女醫護嗰度有聽過下, 你都唔好估估下嘞, 快d睇醫生啦。

梗係唔好食減肥藥啦, 你老公阻止你, 證明佢好愛你呀!! 同埋唔係愛你的愛表呀!!

原帖由 ShingYan1 於 10-4-28 12:51 發表
嘜有嫁咩? 我咁困擾你仲係度笑,你話你呀....... 我都不知幾想瘦,仲想去食藥減肥添,不過比c6阻止....


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1697#
發表於 10-4-28 13:00 |只看該作者
早排bk有教食麥皮減肥!! 我記得個樓主係 "沙沙" , 可以search下吖。

另我係書局見到d書話, 早上香蕉, 晚上蕃茄都可以減肥的。

我呢....減唔到架嘞, 成日都比大仔激, 激到脹晒; 細仔呢, 無一刻停落嚟, 食少d都無力捉實佢呀

原帖由 ShingYan1 於 10-4-28 12:51 發表
嘜有嫁咩? 我咁困擾你仲係度笑,你話你呀....... 我都不知幾想瘦,仲想去食藥減肥添,不過比c6阻止....


大宅

積分: 4442


1698#
發表於 10-4-28 13:01 |只看該作者
多謝clayton媽 & 謙謙媽,我會盡快去睇嫁喇。

原帖由 Okaya 於 10-4-28 11:18 發表
唔好再困擾自己嘞, 快啲去睇醫生問過明白, 你個心都安樂啲嘛, 及早醫治是最好的方法


大宅

積分: 4442


1699#
發表於 10-4-28 13:05 |只看該作者
我"啋"..........我有咗呢d粉紅分泌幾個月嫁喇,而期間都有m嚟,所以唔會嘅......唔會嘅.......

原帖由 獅子bb 於 10-4-28 12:28 發表


家僖ma,你會唔會有左唔知 ?? 因為我依胎的最初期都有少少粉紅的分泌以為 m 到,但等極都無 M ,一驗之下 "中" 左,問醫生點解有 粉紅分泌,佢話因為bb 嚮子宮著床喎 !! 所以家僖ma,你盡快check 一 check 啦 !! 可能你要報 ...


大宅

積分: 4442


1700#
發表於 10-4-28 13:07 |只看該作者
邊度嚟嫁,你又挑起我條bbq引喇......你又唔去任食,你問嚟做嘜呢.....

原帖由 cloudybobo 於 10-4-28 12:53 發表
哈哈.........吖, 你有無試過偉記 (bbq) 呀??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo