跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11775


1681#
發表於 10-6-15 21:57 |只看該作者
咁忘記佢啦

原帖由 deerdeer 於 10-6-15 21:00 發表
講一次痛一次.........


大宅

積分: 1744


1682#
發表於 10-6-15 22:01 |只看該作者
原帖由 methy 於 15-6-2010 19:56 發表
剛剛試用防翻身枕:



30秒後:


都好,至少阿b翻唔到身.我會加埋個睡袋一齊用 ...


haha...你個仔好正!
+別人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿+


大宅

積分: 1744


1683#
發表於 10-6-15 22:02 |只看該作者
原帖由 babytoe 於 15-6-2010 20:41 發表
獻醜啦.



笑得好靚好純真啊!!!!!!
+別人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿+


大宅

積分: 1128


1684#
發表於 10-6-15 22:11 |只看該作者
可能性有3個,都肯定唔到, 但應該唔關衛生事, 因為自從第一次尿道炎發生, 我地就兜佢去大小二便
原帖由 Almaz 於 10-6-15 21:56 發表
咁醫生有無話點解會尿道炎得頻密呢?


大宅

積分: 4204


1685#
發表於 10-6-15 22:29 |只看該作者
明晚confirm order, 希望星期五到.星期六可以比你.
重有無人要?
或者呢間的其他貨品, 可省運費
原帖由 methy 於 10-6-15 17:51 發表
ee.我有興趣呀~如果你訂開,我要一個。
我之前買左個黑色,細細個都”反射”唔到阿b既。

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


男爵府

積分: 5185


1686#
發表於 10-6-15 22:33 |只看該作者
原帖由 bbyeebb 於 10-6-15 17:06 發表
佢仲要玩嘢到瞓平食, 我就好似半邊身掌上壓咁俾佢食...
佢真係想攞我命!!!

(入黎搭訕again)我都試過咁樣餵,hold住呢個掌上壓pose十分鐘,手又痛膊頭又痛腰又痛。無計,鬼叫囡囡初初只有訓底先識埋身,但佢又鍾意「正面」咁食奶。

各位既BB開始出牙未呀?我B女有兩點白點,最近俾佢啜時有少少痛啦,我諗再係咁我會變返全泵。
成人每日應進食400g蔬果


大宅

積分: 2198


1687#
發表於 10-6-15 22:34 |只看該作者
我用緊 medela swing + avent 手泵.
原帖由 deerdeer 於 10-6-15 16:15 發表
都幾好...quiet and can adjust sucksion 起碼好過Medela mini....

至於大唔大呀~ 我覺得ok唔係好大座wor.....


大宅

積分: 4204


1688#
發表於 10-6-15 22:42 |只看該作者
你好似日本妹....白白靜~臉尖尖~EE好想
原帖由 carol_kwan1312 於 10-6-15 22:34 發表
我用緊 medela swing + avent 手泵.

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


男爵府

積分: 9185


1689#
發表於 10-6-15 22:44 |只看該作者
原帖由 methy 於 10-6-15 19:56 發表
剛剛試用防翻身枕:



30秒後:


都好,至少阿b翻唔到身.我會加埋個睡袋一齊用 ...


嘩..我成日都想買呢個架..係咪好好用架?


男爵府

積分: 9185


1690#
發表於 10-6-15 22:54 |只看該作者
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-15 22:29 發表
明晚confirm order, 希望星期五到.星期六可以比你.
重有無人要?
或者呢間的其他貨品, 可省運費


我想要呢個, 紅色吖唔該....

出口西松屋原单 宝宝侧翻枕 侧睡枕 防止宝宝翻身摔倒



开心堂立体手脚模 手足印相框套装 白色古典花纹婴儿纪念品

[ 本帖最後由 bduck 於 10-6-15 22:55 編輯 ]


大宅

積分: 2198


1691#
發表於 10-6-15 23:02 |只看該作者
今日又破費, 買咗張fisher price搖椅同ABC膠地墊.:loveliness:


男爵府

積分: 9185


1692#
發表於 10-6-15 23:06 |只看該作者
原帖由 carol_kwan1312 於 10-6-15 23:02 發表
今日又破費, 買咗張fisher price搖椅同ABC膠地墊.:loveliness:


我禽日都買咗2個玩具俾阿女玩。。。嘻嘻。。。


大宅

積分: 2259


1693#
發表於 10-6-15 23:10 |只看該作者
我而家先鋪頭.....

sasa肚all呀....D便便真係臭C我甘滯....E生話係小小腸胃炎, 食吾食藥都得既(甘佢有開藥比我既都)...all完就無事架啦...

我買左lactose free奶粉, 食一倫應該好快好返....唉, 成日咩都放入口咬, 好容易食左細菌落肚啦...
 


大宅

積分: 2198


1694#
發表於 10-6-15 23:14 |只看該作者
應該好快冇事.
不過想完全阻止BB放嘢入口就比較難.
佢彩妳都傻:;pppp:
原帖由 JJVV 於 10-6-15 23:10 發表
我而家先鋪頭.....

sasa肚all呀....D便便真係臭C我甘滯....E生話係小小腸胃炎, 食吾食藥都得既(甘佢有開藥比我既都)...all完就無事架啦...

我買左lactose free奶粉, 食一倫應該好快好返....唉, 成日咩都放入口咬, ...


大宅

積分: 2259


1695#
發表於 10-6-15 23:15 |只看該作者
原帖由 carol_kwan1312 於 10-6-15 23:14 發表
應該好快冇事.
不過想完全阻止BB放嘢入口就比較難.
佢彩妳都傻:;pppp:


sasa真係好誇架...佢可以係換衫個一刻, 一'粒'過佢個頭就即刻where住件衫黎咬....你話點夠佢快手?!?!
 


男爵府

積分: 9185


1696#
發表於 10-6-15 23:20 |只看該作者
原帖由 JJVV 於 10-6-15 23:10 發表
我而家先鋪頭.....

sasa肚all呀....D便便真係臭C我甘滯....E生話係小小腸胃炎, 食吾食藥都得既(甘佢有開藥比我既都)...all完就無事架啦...

我買左lactose free奶粉, 食一倫應該好快好返....唉, 成日咩都放入口咬, ...


哎呀...希望SASA快D無事啦..

我個女又係咩都擺入口, 好難阻止到佢地...佢地開心都會擺嘢入口架喎~~


大宅

積分: 2198


1697#
發表於 10-6-15 23:24 |只看該作者
哇!! 咁快手. 好叻叻呀
不過妳(身為媽媽)見到個囡咁快手又咩都咬

原帖由 JJVV 於 10-6-15 23:15 發表


sasa真係好誇架...佢可以係換衫個一刻, 一'粒'過佢個頭就即刻where住件衫黎咬....你話點夠佢快手?!?!


大宅

積分: 2259


1698#
發表於 10-6-15 23:26 |只看該作者
原帖由 bduck 於 10-6-15 23:20 發表


哎呀...希望SASA快D無事啦..

我個女又係咩都擺入口, 好難阻止到佢地...佢地開心都會擺嘢入口架喎~~


我都係盡量'阻止'架咋, 同埋多抹手law...講真, 成日甘食法, 我都預左會肚仔吾舒服......而家甘我當'賺'左架啦...

我家姐提議我不如買個奶咀比佢食..好過'咩都放入口', 但係我又驚之後好難介.......
 


大宅

積分: 2259


1699#
發表於 10-6-15 23:30 |只看該作者
原帖由 carol_kwan1312 於 10-6-15 23:24 發表
哇!! 咁快手. 好叻叻呀
不過妳(身為媽媽)見到個囡咁快手又咩都咬


我而家成日yim 一對手真係吾夠用....換得衫黎又阻吾到佢食衫, 換得片黎又吾可以阻止佢反身(佢好鐘意換片個陣反, 一來我驚整親佢, 二來D大小便整到張pad/衫又係麻煩ar...)如果我有2對手, 可以一對用黎做'正經野', 第2對用黎'阻住'佢...hahaha....
 


大宅

積分: 2312


1700#
發表於 10-6-15 23:36 |只看該作者
原帖由 JJVV 於 10-6-15 23:26 發表


我都係盡量'阻止'架咋, 同埋多抹手law...講真, 成日甘食法, 我都預左會肚仔吾舒服......而家甘我當'賺'左架啦...

我家姐提議我不如買個奶咀比佢食..好過'咩都放入口', 但係我又驚之後好難介....... ...


我個又係好鐘意乜都食, 我今日終於買咗 "sophie" 比佢 , 亦有俾奶咀佢食

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo