夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3325


1681#
發表於 05-7-5 13:42 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

見到個在線上!就想打爆佢~~

out 美麗
我地明架啦


大宅

積分: 3265


1682#
發表於 05-7-5 13:44 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

ruby
係喎!
原來天下烏鴉一樣黑!!
係咁憎呢度d人又要上黎同佢地傾?? ?-( ?-(


大宅

積分: 3325


1683#
發表於 05-7-5 13:45 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

大肚chris
唔上黎傾計仲有乜野好做o者!


大宅

積分: 4443


1684#
發表於 05-7-5 13:46 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

wakakakka
ruby
你放假到幾時ar


大宅

積分: 3325


1685#
發表於 05-7-5 13:47 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

放埋今日咋 :-( :-(


大宅

積分: 3265


1686#
發表於 05-7-5 13:49 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

美麗
我係因為she.com先識BK!!
因為個時有左咪上parenthood,之後有人講bk咪上黎8下


大宅

積分: 4443


1687#
發表於 05-7-5 13:49 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

oh 0甘你好好珍惜埋0的日la


大宅

積分: 3325


1688#
發表於 05-7-5 13:50 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

我都係因為she 先識bk~
我上parenthood 係因為........ 我無聊....
同埋果時有個好多msg 既topic 講99 是非 (我好鐘意睇呢d)
所以成日入去追


大宅

積分: 4443


1689#
發表於 05-7-5 13:52 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

ruby
.........


大宅

積分: 3265


1690#
發表於 05-7-5 13:54 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

ruby
咁唔o岩睇咪咪鬼睇law!
好似你咁,同bf需下花槍又關人地事?? ?-( ?-(
你又無開topic講,佢地都睇到,即係好留意我地個topic bor!!


大宅

積分: 1157


1691#
發表於 05-7-5 13:54 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

原來係咁 唉...一板咁鬼長架,我家睇得半板炸 :-(
昨天已逝,明日是迷,今天的樂,盡力而為^-^


大宅

積分: 3265


1692#
發表於 05-7-5 13:58 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

ruby
我無睇個個topic,反而之前係sex版蒲開!!
成日入d男仔搵女仔傾計或者做朋友個d topic度傾計,
跟住都識左班nf(有男有女),有時玩下icq傾下電話咁law!
跟住而家有左,好少再搵佢地不過keep住有連絡law!


大宅

積分: 1157


1693#
發表於 05-7-5 14:09 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

但..........我想問做咩要洗板既?
昨天已逝,明日是迷,今天的樂,盡力而為^-^


大宅

積分: 3325


1694#
發表於 05-7-5 14:10 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

chriswanwan 寫道:
ruby
咁唔o岩睇咪咪鬼睇law!
好似你咁,同bf需下花槍又關人地事?? ?-( ?-(
你又無開topic講,佢地都睇到,即係好留意我地個topic bor!!



chris
人就係咁架啦~


大宅

積分: 3325


1695#
發表於 05-7-5 14:11 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

chriswanwan 寫道:
ruby
我無睇個個topic,反而之前係sex版蒲開!!
成日入d男仔搵女仔傾計或者做朋友個d topic度傾計,
跟住都識左班nf(有男有女),有時玩下icq傾下電話咁law!
跟住而家有左,好少再搵佢地不過keep住有連絡law!



sex版d 人個個都搵sp~
不過我都識得少少人~
friend 帶friend 咁~
不過我而家都無乜同佢地聯絡~


大宅

積分: 3325


1696#
發表於 05-7-5 14:11 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

根本美麗 寫道:
但..........我想問做咩要洗板既?



點知~ 以為人地睇唔到d msg 掛


大宅

積分: 3325


1697#
發表於 05-7-5 14:13 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

而家d 人過晒去鬧交~ 好好笑~
睇戲咁


大宅

積分: 3265


1698#
發表於 05-7-5 14:19 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

根本美麗 寫道:
但..........我想問做咩要洗板既?


我諗係因為污糟,咪要洗law!!


大宅

積分: 3265


1699#
發表於 05-7-5 14:20 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

ruby
係呀!好多人搵sp,不過我通常係同佢地吹下水咁咋喎!
有時我老公係身邊一齊玩tim!!

其實我好反對過去嘈,不過佢地都真係幾過份!!


大宅

積分: 1157


1700#
發表於 05-7-5 14:25 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

唉..豬媽同欣澄媽都....唉....
昨天已逝,明日是迷,今天的樂,盡力而為^-^

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo