立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 67428
small531 發表於 11-9-14 13:12 最緊要係你ok...我平日幾時都得架啦...不如下個星期...有冇人join 我丫...???
男爵府
積分: 9670
KiKiWitch 發表於 11-9-14 10:53 X形喺淘寶都見有幾款, 有冇邊款好用d?? 定係一樣?
KiKiWitch 發表於 11-9-14 10:51 咁如果我生第二個, 咪好乖, 又唔扭計, 又瞓得多囉!?
KiKiWitch 發表於 11-9-14 11:49 知唔知有得較長度呢款, 最長可唔可以較到daddy都用到呢?
黃二少奶 發表於 11-9-14 13:13 我幾時都咁得閒,預埋我, 我順便俾埋錢你丫,阿細, 我每次落街都唔記得過數俾你
small531 發表於 11-9-14 13:21 哈哈...慢慢啦..我都唔急...你星期幾ok 丫?
黃二少奶 發表於 11-9-14 13:24 我星期幾都OK, 你會唔會帶埋爽爽一齊去
small531 發表於 11-9-14 13:27 我緊係帶埋佢去啦...唔可以獨留兒童在家中...會比人告架...哈哈...
黃二少奶 發表於 11-9-14 13:27 你獨留爽爽係屋企, 佢應該會幫你拆屋
small531 發表於 11-9-14 13:31 唔止拆屋咁簡單...睇少眼都唔掂丫...
伯爵府
積分: 17022
黃二少奶 發表於 11-9-14 12:09 今日有咩慶祝節目呀
Vana 發表於 11-9-14 11:30 今日會去邊到玩呀? 天氣又舒服.... 今日weather非常好呀...
悅同 發表於 11-9-14 12:20 平安健康的bb係最大的生日禮物,照完結構,搵日黎我到拎禮物!heehee!! ...
悅同 發表於 11-9-14 12:28 咁係我太想餵到人奶,所以辛苦d,自己比左壓力自己,其他野,貝貝真係好好湊,情緒好穩定,無咩野喊,除左 ...所以大緊肚的媽媽,記得要情緒開心d呀!
黃二少奶 發表於 11-9-14 12:35 唔係confirm係girl咩,gangting仲鬼咁開心,話可以繼續買野
bwfw 發表於 11-9-14 12:47 老友~Happy Birthday~
原帖由 gangting 於 11-09-14 發表 我開心到眼濕濕呀
侯爵府
積分: 21177
黃二少奶 發表於 11-9-14 12:48 b豬都好難掃風,而且佢每次一定食到訓著,訓左根本掃唔到,所以我而家都會打直抱佢15分鐘度等啲奶落格,跟 ...
你埋身就得,我用bottle,就唔得唔掃到出黎啦!試左成個下午,都係掃得唔好呀!人地一陣就掃到,我未學識呀!所以必定會打側比佢訓,怕佢嘔奶,抖唔到氣呀!
gangting 發表於 11-9-14 14:20 睇吓星期幾.....我或者都可以join.... 順便探埋我婆婆
喂,今個星期4-5 or下星期1-2得唔得呀??因為樂活一站幫我搵緊人啦!好快會有新鐘點上班啦!搵到陪月就走啦!如果煮雞酒,都要陪月買雞 and煮wow!非常歡迎大家,見下面,傾下計!
最好今個星期添,我怕話左比佢知,唔用佢,佢會煮d無味的四大天王雞酒出黎呀!hahaha!!!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy