想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1681#
發表於 11-9-14 13:13 |只看該作者
small531 發表於 11-9-14 13:12
最緊要係你ok...我平日幾時都得架啦...不如下個星期...有冇人join 我丫...???

我幾時都咁得閒,預埋我,
我順便俾埋錢你丫,阿細,
我每次落街都唔記得過數俾你


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1682#
發表於 11-9-14 13:14 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-9-14 10:53
X形喺淘寶都見有幾款, 有冇邊款好用d?? 定係一樣?
有一種可較長度...有一種係車死左冇得較...但我覺得2款都係差不多...因為我2款都有...一條放係mama 到一條跟身...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1683#
發表於 11-9-14 13:14 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-9-14 10:51
咁如果我生第二個, 咪好乖, 又唔扭計, 又瞓得多囉!?
應該會係咁...我好驚丫...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1684#
發表於 11-9-14 13:16 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-9-14 11:49
知唔知有得較長度呢款, 最長可唔可以較到daddy都用到呢?
呢款有得較架...質地都會舒服d...因為厚身d...同埋bb 個脾位個到...車多左棉花既...




哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1685#
發表於 11-9-14 13:21 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-14 13:13
我幾時都咁得閒,預埋我,
我順便俾埋錢你丫,阿細,
我每次落街都唔記得過數俾你
哈哈...慢慢啦..我都唔急...你星期幾ok 丫?



哈哈


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1686#
發表於 11-9-14 13:24 |只看該作者
small531 發表於 11-9-14 13:21
哈哈...慢慢啦..我都唔急...你星期幾ok 丫?

我星期幾都OK,
你會唔會帶埋爽爽一齊去


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1687#
發表於 11-9-14 13:27 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-14 13:24
我星期幾都OK,
你會唔會帶埋爽爽一齊去
我緊係帶埋佢去啦...唔可以獨留兒童在家中...會比人告架...哈哈...



哈哈


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1688#
發表於 11-9-14 13:27 |只看該作者
small531 發表於 11-9-14 13:27
我緊係帶埋佢去啦...唔可以獨留兒童在家中...會比人告架...哈哈...

你獨留爽爽係屋企,
佢應該會幫你拆屋


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1689#
發表於 11-9-14 13:31 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-14 13:27
你獨留爽爽係屋企,
佢應該會幫你拆屋
唔止拆屋咁簡單...睇少眼都唔掂丫...



哈哈


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1690#
發表於 11-9-14 13:33 |只看該作者
small531 發表於 11-9-14 13:31
唔止拆屋咁簡單...睇少眼都唔掂丫...

B豬家下未識行,都要小心睇住佢喇,
佢訓醒自己係床度玩,成日自己打橫訓向度,
隻腳猛咁踩個床圍,想幫我拆左個床圍


伯爵府

積分: 17022


1691#
發表於 11-9-14 14:09 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-14 12:09
今日有咩慶祝節目呀

今晚去食飯咋


伯爵府

積分: 17022


1692#
發表於 11-9-14 14:11 |只看該作者
Vana 發表於 11-9-14 11:30
今日會去邊到玩呀?

天氣又舒服.... 今日weather非常好呀...
老公要返工....
冇得出去玩呀


伯爵府

積分: 17022


1693#
發表於 11-9-14 14:12 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-14 12:20
平安健康的bb係最大的生日禮物,照完結構,搵日黎我到拎禮物!heehee!! ...

我開心到眼濕濕呀


伯爵府

積分: 17022


1694#
發表於 11-9-14 14:15 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-14 12:28
咁係我太想餵到人奶,所以辛苦d,自己比左壓力自己,其他野,貝貝真係好好湊,情緒好穩定,無咩野喊,除左 ...所以大緊肚的媽媽,記得要情緒開心d呀!

同我講呀?


伯爵府

積分: 17022


1695#
發表於 11-9-14 14:17 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-14 12:35
唔係confirm係girl咩,gangting仲鬼咁開心,話可以繼續買野

Confirmed 係女仔呀


伯爵府

積分: 17022


1696#
發表於 11-9-14 14:17 |只看該作者
bwfw 發表於 11-9-14 12:47
老友~Happy Birthday~

Thank you ~~


伯爵府

積分: 17022


1697#
發表於 11-9-14 14:20 |只看該作者
small531 發表於 11-9-14 13:12
最緊要係你ok...我平日幾時都得架啦...不如下個星期...有冇人join 我丫...???

睇吓星期幾.....我或者都可以join....
順便探埋我婆婆


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1698#
發表於 11-9-14 15:09 |只看該作者

引用:Quote:悅同+發表於+11-9-14+12:20+平安健康

原帖由 gangting 於 11-09-14 發表
我開心到眼濕濕呀
第時bb出世仲感動




侯爵府

積分: 21177


1699#
發表於 11-9-14 15:12 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-14 12:48
b豬都好難掃風,而且佢每次一定食到訓著,訓左根本掃唔到,所以我而家都會打直抱佢15分鐘度等啲奶落格,跟 ...

你埋身就得,我用bottle,就唔得唔掃到出黎啦!試左成個下午,都係掃得唔好呀!人地一陣就掃到,我未學識呀!所以必定會打側比佢訓,怕佢嘔奶,抖唔到氣呀!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1700#
發表於 11-9-14 15:18 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-14 14:20
睇吓星期幾.....我或者都可以join....
順便探埋我婆婆

喂,今個星期4-5 or下星期1-2得唔得呀??因為樂活一站幫我搵緊人啦!好快會有新鐘點上班啦!搵到陪月就走啦!如果煮雞酒,都要陪月買雞 andwow!非常歡迎大家,見下面,傾下計!

最好今個星期添,我怕話左比佢知,唔用佢,佢會煮d無味的四大天王雞酒出黎呀!hahaha!!!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo