想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 5376


1681#
發表於 11-9-28 11:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


1682#
發表於 11-9-28 11:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


1683#
發表於 11-9-28 11:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


1684#
發表於 11-9-28 11:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


1685#
發表於 11-9-28 11:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1686#
發表於 11-9-28 11:41 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-28 10:47
咁醫院有冇話佢D丁丁重好active呀~?
我c6阿媽鄉下個神婆都話我會龍/蛇女呀...~
白鳳丸要燉咖~?我就咁啪落 ...
我同C6做婚前檢查就話丁丁正常既,不過佢始終都唔後生,所以要快快快!XD

如果你想生女,白鳳丸就用暖水沖服,怕唔好味就落少許鹽啦!記得係細粒裝既白鳳丸呀!有d成粒乒乓波咁大一粒過架!但有d人受唔到白鳳丸的,怕燥熱 / 虛不受補,要因應自己情況先好食呀!


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1687#
發表於 11-9-28 11:42 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-28 11:29
回覆 edith_ricky 的帖子

係架, 所以我地要有心理準備啊, 同埋會無左好多私人時間架啦.... ...

我mum講過話男細過女,會相處得好d,but唔知for wt reason~
平日我都冇咩私人時間咖喇...唔緊要,豁出去~!
好想係女女呀...~


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1688#
發表於 11-9-28 11:48 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-28 11:41
我同C6做婚前檢查就話丁丁正常既,不過佢始終都唔後生,所以要快快快!XD

如果你想生女,白鳳丸就用暖水沖 ...

姑娘話我c6 d丁丁好active,起初我以為係我問題所以唔中~><
係咩~?我想生女女呀,但我係燥底...咁咪唔食得囉~


大宅

積分: 2708


1689#
發表於 11-9-28 12:01 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-28 11:31
回覆 smile_w99 的帖子

your doctor at Central okay ma??? man or women? can u pm the dr information t ...
The doctor is man! He is very 細心 & would explain in detail every time u visit him! He even will give me a CD with record of each time's conversation and ultra-sound photo at the end of my pregnancy last time! Maybe because he's not cheap & therefore not many ppl and so not difficult to book! I'm pm you his contact!

點評

edith_ricky  wa...ho gd gum wo, 希望我果個都係咁啦~  發表於 11-9-28 12:23


大宅

積分: 2708


1690#
發表於 11-9-28 12:15 |只看該作者
我今次無勁爆瘡,唔知有無機係女呢?
上胎係仔,我係勁生粒粒! 可能我係燥底啦! 搞到第一次睇e生就開暗瘡藥我搽! 可想而知幾嚴重!:;pppp:


大宅

積分: 2708


1691#
發表於 11-9-28 12:18 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-28 11:26
回覆 currymama 的帖子

我c6細我兩年, 但係都無呢個問題, 我知佢好鍾意小朋友好想生, 咁我都係, 所以上年 ...
我c6就乜都無所謂,所以我話事! 而且高0啦! 要快d搞掂收工!


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1692#
發表於 11-9-28 12:21 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-28 12:15
我今次無勁爆瘡,唔知有無機係女呢?
上胎係仔,我係勁生粒粒! 可能我係燥底啦! 搞到第一次睇e生就 ...

其實會幾多wks開始爆咖呢~?
我本身分泌失調,塊面keep住生瘡~
但上星期開始冇乜瘡,唔通我都係女~?
我見有d mama出晒水痘、疹咁樣,好慘~


大宅

積分: 2708


1693#
發表於 11-9-28 12:21 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-28 12:18
我c6就乜都無所謂,所以我話事! 而且高0啦! 要快d搞掂收工!
c6有時仲話生多d熱鬧d! 我話等你換左大屋至算啦!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1694#
發表於 11-9-28 12:22 |只看該作者

引用:回覆+currymama+的帖子 嘩...架車仔原價要

原帖由 rabdotrab 於 11-09-28 發表
回覆 currymama 的帖子

嘩...架車仔原價要六千幾咁貴啊???? 你會好快用得著架拉, 放心~~ ...
我都想快d~~~~~~~~~ >~




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1695#
發表於 11-9-28 12:25 |只看該作者

引用:Quote:currymama+發表於+11-9-28+11:41+我

原帖由 edith_ricky 於 11-09-28 發表
姑娘話我c6 d丁丁好active,起初我以為係我問題所以唔中~><
係咩~?我想生女女呀,但我係燥底...咁咪唔食得 ...
你已經有左就唔使食,呢個秘方係m後食唻快d中獎架!



點評

edith_ricky  哦...哈哈~  發表於 11-9-28 12:33


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1696#
發表於 11-9-28 12:26 |只看該作者

引用:Quote:rabdotrab+發表於+11-9-28+11:31+回

原帖由 smile_w99 於 11-09-28 發表
The doctor is man! He is very 細心 & would explain in detail every time u visit him! He even will ...
pls pm me 2! how much for normal preg checking?




大宅

積分: 2708


1697#
發表於 11-9-28 12:28 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-28 12:21
其實會幾多wks開始爆咖呢~?
我本身分泌失調,塊面keep住生瘡~
但上星期開始冇乜瘡,唔通我都係女~?:ilovei ...
我都間中生瘡架! 加上停咗避孕藥,所以會出得勁咗! 我上胎都係5wk多d第一次去見e生! 嗰次個鼻頭生咗好大粒瘡! 所以e生先開藥膏我搽! 個肚都有生濕疹咁,不過搽咗藥膏無事又無再起!
Touchwood, 今次反而無乜起粒粒wor!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1698#
發表於 11-9-28 12:29 |只看該作者

引用:我今次無勁爆瘡,唔知有無機係女呢?上胎係仔

原帖由 smile_w99 於 11-09-28 發表
我今次無勁爆瘡,唔知有無機係女呢?
上胎係仔,我係勁生粒粒! 可能我係燥底啦! 搞到第一次睇e生就 ...
呢樣係關荷爾蒙同本身體質事,因為你陀咩性別既b,果個性別既荷爾蒙都會激增,所以都有機會導致皮膚分泌失調架!




禁止訪問

積分: 2483


1699#
發表於 11-9-28 12:33 |只看該作者

引用:Quote:edith_ricky+發表於+11-9-28+12:21+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2483


1700#
發表於 11-9-28 12:35 |只看該作者

回覆:823 Day 1一齊入黎傾下計, 齊齊為大家打下氣啊~~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo