跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2545


1681#
發表於 05-11-24 14:13 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

Nata:

妳個case我都試.......係我一個中學friend,大家一齊去玩,
但唔係同一班,但就唔知點解好夾.........話說佢識咗個男仔
開始墜落.....我有叫佢唔好咁....講得多佢唔鐘意我話佢,自
始佢唔彩我,一直都冇聯絡,我有時發夢夢見佢,佢响度喊,但
我又揾唔到佢,
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


侯爵府

積分: 20954


1682#
發表於 05-11-24 14:19 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

咁衰都有.... 係點走入妳部機 ga
wensi 寫道:
cherrybibi
咩o黎 ga ~~~ 木馬毒 ..............入侵你電腦偷野改野 lucky for me is 入侵 My IE change my home page :-(


侯爵府

積分: 20954


1683#
發表於 05-11-24 14:30 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

我諗妳都用左唔少口水想佢改變, 不過真係家家有本難唸
的經, 可能佢老公又鍾意佢老婆咁對佢, 所謂一個願打一個
願挨, 對小朋友係好要愛心, 但唔係溺愛, 如果妳係報紙見
到一d 新聞, 係關於對小朋友教養之後, 產生一d 壞影響,
可以試下同佢分析下, 當然佢o既轉變唔係會即時見到,
但係希望佢會慢慢改變囉

Nata 寫道:
車車~
我果d都唔算係咩忠言~
只係我同佢對某d事既睇法好好好唔同
知得越多.. 越反感...
但除左呢一樣之外... 其他都溝通得好好

所以咁先煩...
[/quote]


伯爵府

積分: 16163


1684#
發表於 05-11-24 14:39 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

各位 hello

nata
你既問題我都經歷過,係我小學同學嚟tim,就因為我當佢係好好朋友,我先將自己既睇法講比佢知,佢接受唔到又認為我唔明白佢,咁我都冇計la,唯有等佢自己去諗通


伯爵府

積分: 17559


1685#
發表於 05-11-24 14:51 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

Nata

公司部機中毒 ?! 話比老細知然後乘機唔駛做野住~.............俾老細知我四圍去我死啦!

cherrybibi

點中............八law 四圍游


侯爵府

積分: 20954


1686#
發表於 05-11-24 14:59 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

妳坐定定係 71得唔得 jet
wensi 寫道:
Nata

公司部機中毒 ?! 話比老細知然後乘機唔駛做野住~.............俾老細知我四圍去我死啦!

cherrybibi

點中............八law 四圍游


公爵府

積分: 25972

版主


1687#
發表於 05-11-24 15:07 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

Karen
口水整濕哂件衫,而家至吹乾返黎咋


karencircle 寫道:
Julia,
早晨!!小心你D口水呀


公爵府

積分: 25972

版主


1688#
發表於 05-11-24 15:08 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

Ling
早o的睇到你呢個 message 咪唔駛攪咁耐囉


cherrybibi 寫道:
使唔使比條口水肩妳呀
[quote]
karencircle 寫道:
Julia,
早晨!!小心你D口水呀
[/quote]


公爵府

積分: 25972

版主


1689#
發表於 05-11-24 15:10 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

Nata
等我去睇睇先


Nata 寫道:
julie~
隻公仔萬 o 買架~ 我好鍾意~係烏龜仔黎..
有大隻..不過成百蚊唔捨得買~ 買隻細既~
一晚陪我訓..一晚陪天朗訓~ :mrgreen:


大宅

積分: 2545


1690#
發表於 05-11-24 15:21 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

啱啱跑步完.....好肚餓
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


公爵府

積分: 25972

版主


1691#
發表於 05-11-24 15:22 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

tamme
你跑步之前有無食野?


大宅

積分: 2545


1692#
發表於 05-11-24 15:29 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

今朝食咗麥皮同餃子
JuliaCheng 寫道:
tamme
你跑步之前有無食野?
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


大宅

積分: 2545


1693#
發表於 05-11-24 15:32 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

實在忍唔住想食壽司 :-(
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


公爵府

積分: 25972

版主


1694#
發表於 05-11-24 15:36 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

tamme
咁應該好肚餓

我都好鍾意食壽司


大宅

積分: 2545


1695#
發表於 05-11-24 15:40 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

我而家飲僅奶荼同食僅著片
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


大宅

積分: 2545


1696#
發表於 05-11-24 15:44 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

有冇人食蛇......我好內冇食,想揾人一齊去食
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


伯爵府

積分: 16163


1697#
發表於 05-11-24 15:49 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

tamme
snake soup .......... i like it
咁辛苦跑完步但又食傻片 係未又想再跑多次呀 :mrgreen:


公爵府

積分: 25972

版主


1698#
發表於 05-11-24 15:50 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

tamme
食薯片我鍾意飲可樂


大宅

積分: 2545


1699#
發表於 05-11-24 16:03 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

屋企冇可樂
JuliaCheng 寫道:
tamme
食薯片我鍾意飲可樂
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


大宅

積分: 2545


1700#
發表於 05-11-24 16:04 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

Ama:
就係為咗食,至要去跑
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo