烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   38


子爵府

積分: 11813


1681#
發表於 12-7-28 22:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+是因+於+12-07-28+發表正呀,

原帖由 辣椒仔coco 於 12-07-28 發表
點解不做270g粉,安好一個12两吐司模.

我做一個12两用韓粉,水份係a度加多15G蛋白,其他份量 x 0.54.
第一我茂12两土司模。
第二,太少粉難搓,搓得唔好呀

所以用返我平時 400g 粉做囉




子爵府

積分: 11813


1682#
發表於 12-7-28 22:50 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

今日整左老麵芝麻包比人,

另外整左 7樽北海道牛奶布甸,送左 6 樽比人,留一樽比大女,仲學人舖 d 哈蜜瓜上去
1343486962011.jpg




子爵府

積分: 11813


1683#
發表於 12-7-28 22:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+是因+於+12-07-28+發表正呀,

原帖由 辣椒仔coco 於 12-07-28 發表
點解不做270g粉,安好一個12两吐司模.

我做一個12两用韓粉,水份係a度加多15G蛋白,其他份量 x 0.54.
仲有一問題,
加 b 搓十分鐘後,要唔要rise 20分鐘先加油搓14分鐘呀?




男爵府

積分: 8956


1684#
發表於 12-7-28 22:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+辣椒仔coco+於+12-07-28+發表

原帖由 是因 於 12-07-28 發表
第一我茂12两土司模。
第二,太少粉難搓,搓得唔好呀
原來你仲未敗個士司摸返來





男爵府

積分: 8956


1685#
發表於 12-7-28 22:59 |只看該作者

引用:今日整左老麵芝麻包比人, 另外整左+7樽北

原帖由 是因 於 12-07-28 發表
今日整左老麵芝麻包比人,

另外整左 7樽北海道牛奶布甸,送左 6 樽比人,留一樽比大女,仲學人舖 d 哈蜜瓜 ...
你的牛奶布甸好正啊




子爵府

積分: 11813


1686#
發表於 12-7-28 23:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+是因+於+12-07-28+發表正呀,

原帖由 jenniecatcat 於 12-07-28 發表
唔洗校時間喎,搓完哂全部,係醒10 分鐘就做型啦!睇下面步驟。
bk 又食我 post 喇,唔刻晒,差 d lai 野呀,
多謝提點呀


仲有今日訂左昭和,下星期一送貨,要訂就快,8 月運費加價喇




男爵府

積分: 8956


1687#
發表於 12-7-28 23:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+辣椒仔coco+於+12-07-28+發表

原帖由 是因 於 12-07-28 發表
仲有一問題,
加 b 搓十分鐘後,要唔要rise 20分鐘先加油搓14分鐘呀?
我冇rise 20.




男爵府

積分: 8956


1688#
發表於 12-7-28 23:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jenniecatcat+於+12-07-28+發

原帖由 是因 於 12-07-28 發表
bk 又食我 post 喇,唔刻晒,差 d lai 野呀,
多謝提點呀
訂左25kgs?




子爵府

積分: 11813


1689#
發表於 12-7-28 23:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+是因+於+12-07-28+發表第一我

原帖由 辣椒仔coco 於 12-07-28 發表
原來你仲未敗個士司摸返來
冇焗爐呀,冇位放
買得焗爐跟住就一大堆模具架餐



但老公早几日搬左部咖啡機返嚟,人地送喎,又話唔鐘意呢款,但又開嚟用




子爵府

積分: 11813


1690#
發表於 12-7-28 23:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+是因+於+12-07-28+發表今日整

原帖由 辣椒仔coco 於 12-07-28 發表
你的牛奶布甸好正啊
thx ar




子爵府

積分: 11813


1691#
發表於 12-7-28 23:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+是因+於+12-07-28+發表仲有一

原帖由 辣椒仔coco 於 12-07-28 發表
我冇rise 20.
ok,thx




子爵府

積分: 11813


1692#
發表於 12-7-28 23:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+是因+於+12-07-28+發表bk+又

原帖由 辣椒仔coco 於 12-07-28 發表
訂左25kgs?
係呀




男爵府

積分: 8956


1693#
發表於 12-7-28 23:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+辣椒仔coco+於+12-07-28+發表

原帖由 是因 於 12-07-28 發表
冇焗爐呀,冇位放
買得焗爐跟住就一大堆模具架餐
私下俾錢屋企人買個焗爐送俾你,
跟住又同c6好中意




男爵府

積分: 8838

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1694#
發表於 12-7-28 23:21 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

出事呀,我個北海道,整出來似蛋糕呀!




男爵府

積分: 8956


1695#
發表於 12-7-28 23:26 |只看該作者
各位JM 今日有冇去SOGO 9 樓掃貨 ?

我就去掃左几件返來.

晚餐懶得煮飯,

煮左呢個---蝦仁乾炒河




.


伯爵府

積分: 15926


1696#
發表於 12-7-28 23:30 |只看該作者
做包真係好..唔駛諗咁多野.

今日初試日清粉..

本來預算7成冷藏中種..餘下3成試下 T大剛試過的Autolyse.

日清粉第一次用..感覺比金像多吸一點水.


份量唔點講了..都係差不多.













食後感...普通的做法..沒有用奶..只用奶粉..效果未試過咁好.
日本仔野..我真係懷疑加左鬼野.


順手整埋舊煲湯豬肉..


珍珠宮

積分: 46527

2024年龍年勳章 畀面勳章


1697#
發表於 12-7-28 23:35 |只看該作者
辣椒仔coco 發表於 12-7-28 23:17
私下俾錢屋企人買個焗爐送俾你,
跟住又同c6好中意



.........
Stay Hungry , stay foolish !!


水晶宮

積分: 56409


1698#
發表於 12-7-28 23:36 |只看該作者

引用:做包真係好..唔駛諗咁多野.今日初試日清粉.

原帖由 柒子 於 12-07-28 發表
做包真係好..唔駛諗咁多野.

今日初試日清粉..
T 大既 autolyse 係乜來?



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


珍珠宮

積分: 46527

2024年龍年勳章 畀面勳章


1699#
發表於 12-7-28 23:37 |只看該作者
辣椒仔coco 發表於 12-7-28 23:26
各位JM 今日有冇去SOGO 9 樓掃貨 ?

我就去掃左几件返來.


....係咪要分開曬D粉先來炒...???油多唔多?? 想整好耐但又懶....
Stay Hungry , stay foolish !!


水晶宮

積分: 56409


1700#
發表於 12-7-28 23:37 |只看該作者

引用:出事呀,我個北海道,整出來似蛋糕呀! +

原帖由 KBIB2008 於 12-07-28 發表
出事呀,我個北海道,整出來似蛋糕呀!
你用乜粉呀?份量呢?金像要減水呀



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo