親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7420


1681#
發表於 06-6-15 09:32 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

rachaelmum

You're welcome la. 我慳到錢, 見到你地都慳到錢, 我都好有滿足感架

[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


大宅

積分: 1453


1682#
發表於 06-6-15 09:37 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Smilesun 寫道:
dear all
大家買了旅行保險未呀...我見vkzone買要$7xx,幾貴下...我可以幫大家係教協買...好似半價...不過要check真d價錢先...


我想問, CX 送 4 日保險, 咁我係唔係買埋餘下個幾日保險就得架啦?有無人知道呢?


大宅

積分: 1453


1683#
發表於 06-6-15 09:38 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

我諗最多行 15 MIN 得拿呱!

rachaelmum 寫道:
Dear mums,

訂了洞爺湖sun palace酒店的媽咪, 您們是否知道由洞爺湖溫泉巴士車站行去酒店有幾遠呀, 我訂的kawanami Inn就係sunplace 附近, 因為好似去到sun palce的巴士班次好疏落下。


洋房

積分: 191


1684#
發表於 06-6-15 11:25 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

ChristyBBmama

我地22/7出發, 我未知行程, 只知會去富良野、南富良野、小樽同東京, 遲D 收到行程再話你知, 但我地去的地方唔多, 只係行吓同主要食嘢同買嘢食返香港。

hay03

我朋友無小朋友KA, 而幾年前已經退休, 佢地好錫我地個女, 所以我地都好多謝同感激佢地, 因為我地佢地會讓咗佢地一早訂好的酒店房俾我地, 自己就住間細D, 仲有一晚佢地要住另一間酒店, 仲要幫我地買車票同訂位, 做多好多嘢, 上年我地一齊去北海道, 之後分開去東京, 我都靠佢幫我地編行程同去邊食嘢, 你編好行程話我知, 我問吓佢意見, 不過佢無車牌, 所以唔識揸車的嘢, 火車或巴士都應該OK。


男爵府

積分: 7257


1685#
發表於 06-6-15 11:36 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Hay03,
係呀, 這己是我plan的行程之一了, 札幌MOERENUMA公園好似好得意咁.
而旅遊保險係$720 for 一家三口合共11日, 貴嗎? 因為我之前無比過價錢, 唔知係貴呀, 不過算啦.
CX 天倫之旅PACKAGE係2大1小 TOTOAL減$500. 如果合共4位TOTAL減$650. 但要7月5日後出發才有得減.
不過7月的價錢比6月個價錢貴$2XX.


大宅

積分: 1453


1686#
發表於 06-6-15 11:39 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

vkzone,

尋日再望下MOERENUMA公園個網頁, 真係心思思想去呀, 依家可能宿短係富良野的逗留時間, 諗下攝唔攝到位去到呢!

等我又 check 旅保幾多錢先!


男爵府

積分: 7257


1687#
發表於 06-6-15 11:39 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

我會去二世古住民宿, 民宿主人好好, 我告訴他我想去farm milking, 摘水果, 去湖泊/羊蹄山觀光及晚上去family溫泉, 他說會給我安排好. 那我就不用煩了.


大宅

積分: 1453


1688#
發表於 06-6-15 11:42 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

soso1,

原來妳朋友已經退休, 真係好羨慕佢地呢, 我都好想當我退休後可以去呢到去個到呢!

我個行程都編得七七八八架啦, 都好想聽下有經驗之人的意見, 唔想浪費時間行左 D 寃枉路呢!

初時諗住去九日會好夠啦, 點知依家覺得好似唔多夠咁!或者咁, 我又會有藉口明年再去啦! :lol: :lol:


大宅

積分: 1453


1689#
發表於 06-6-15 11:43 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

vkzone 寫道:
我會去二世古住民宿, 民宿主人好好, 我告訴他我想去farm milking, 摘水果, 去湖泊/羊蹄山觀光及晚上去family溫泉, 他說會給我安排好. 那我就不用煩了.


真係出路遇貴人呀


男爵府

積分: 7420


1690#
發表於 06-6-15 13:46 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

vkzone

請問去二世古唔知要幾多時間呢 一日一夜夠玩嗎

vkzone 寫道:
我會去二世古住民宿, 民宿主人好好, 我告訴他我想去farm milking, 摘水果, 去湖泊/羊蹄山觀光及晚上去family溫泉, 他說會給我安排好. 那我就不用煩了.
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


男爵府

積分: 7257


1691#
發表於 06-6-15 13:58 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

二世古要由札幌出發要2小時左右.
可考慮先去小樽, 再由小樽坐1-1.5小時jr去, 或先去二世古回程時經小樽, 因為是順路的.
這是我book了的民宿.
http://www.niseko-milky.com/
也有不錯的酒店.
http://www.kanronomori.com/


男爵府

積分: 7420


1692#
發表於 06-6-15 14:27 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

vkzone

Thanks. 不過間宿民都幾貴喎,小朋友只係平少少,咁佢收你幾錢呢 其實我係想帶囡囡去milking, 可能搵下富良野附近有冇farm lor :wink:
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


男爵府

積分: 7420


1693#
發表於 06-6-15 14:28 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Dear all,

請問大家知唔知富良野美瑛附近, 有冇 farm 架 我想帶囡囡去 farm 睇下 and +/-milking. Thanks.
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


男爵府

積分: 5769


1694#
發表於 06-6-15 14:56 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

vkzone
一家三口旅遊保險係$720 ,咁又唔貴喎...
教協有兩種旅遊保險,一種包地震,一 種包禽流感...邊種好D...
我的大寶貝喜悅晴朗  我的小寶貝光明喜樂
我的編織作品溫暖牌  


男爵府

積分: 5769


1695#
發表於 06-6-15 14:59 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

ChristyBBmama
上次我咪建議過你函館其中一程經二世古...你現在安排了甚麼呢?
富良野美瑛附近, 有冇 farm 要找找先知,不過帶廣就有...另外日高都有...
我的大寶貝喜悅晴朗  我的小寶貝光明喜樂
我的編織作品溫暖牌  


大宅

積分: 1453


1696#
發表於 06-6-15 15:27 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行


各位,

剛剛收到 Cottage Himawari 的 e-mail, 話 24/7 依家有屋空呀, 唔知有無媽咪有興趣呢?

如果係, 快 D 寫 e-mail 去 book 啦!


男爵府

積分: 7257


1697#
發表於 06-6-15 16:10 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

二世古milky house收我大人1泊2食$9800, 小朋友不占床及簡單食物2餐收$1500.
佢的回覆如下:
One night stay including dinner & breakfast and tax is 9,800 per person per night.
Infant charge is 1500yen with twice easy infant dish and no bed.
相比起甘霖之森大酒店, milky house都唔平好多. 但feel唔同啊!
甘霖之森都有好多activies可以join, 也有milking. 仲有私人風呂可以book, $3000


大宅

積分: 1453


1698#
發表於 06-6-15 16:27 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行


小小心得


男爵府

積分: 8507


1699#
發表於 06-6-15 17:04 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

好開心呀,原本cx俾唔到1st night tokyu inn嘅房俾我,晌我不斷問完又問,e+終於有啦 ,唔洗自己另外book呢晚嘅hotel.
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]


大宅

積分: 1453


1700#
發表於 06-6-15 17:05 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Ivyl 寫道:
好開心呀,原本cx俾唔到1st night tokyu inn嘅房俾我,晌我不斷問完又問,e+終於有啦 ,唔洗自己另外book呢晚嘅hotel.


嘩, 真係好啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo