母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 5696


1681#
發表於 12-11-26 15:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+liyk1217+於+12-11-26+發表依

原帖由 siutreasure 於 12-11-26 發表
我都係…同老公少左相處、多左磨擦,頭先佢出左門口,出trip…星期五晚先返!

...
咁在家有冇人幫你手?你要返學喎?


男爵府

積分: 5696


1682#
發表於 12-11-26 15:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+12-11-26+發表我反

原帖由 Meir079 於 12-11-26 發表
,湊b已經好攰,無人幫手,又要做家務,真係有氣無訂透。,



...
me too,但正面D諗,這些是我們的榮幸,不过,有時我都諗好多負面嘢,和bk的媽咪傾吓,互相支持吓,好似好d囉


男爵府

積分: 5696


1683#
發表於 12-11-26 15:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+12-11-26+發表

原帖由 pikupi 於 12-11-26 發表
張毛毯仔好輕身,仲可以卷返埋一卷melody 向出好得意,好似唔太貴1xx, 舊年買野俾朋友個bb果時自已買多張:h ...
My melody?...如果你生仔咁点算?自用?我N年前都買咗baby kitty,点知....家吓先有個仔我以為我冇得生...又時時諗住如有bb都会係女


男爵府

積分: 5696


1684#
發表於 12-11-26 15:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Meir079+於+12-11-26+發表,

原帖由 scmtse 於 12-11-26 發表
咪係,最慘仲要話我坐係屋企好得閒。
係呀!c6都講过呢句說話,因此嗌咗交



男爵府

積分: 9224


1685#
發表於 12-11-26 16:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+12-11-26+發表我依

原帖由 pikupi 於 12-11-26 發表
如果你果邊有中藥店應該買到,通草係好普遍既藥材,開奶茶入面都有




...
通草原來係咁,仲以為好似d菜咁




侯爵府

積分: 24385


1686#
發表於 12-11-26 16:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Meir079+於+12-11-26+發表,

原帖由 scmtse 於 12-11-26 發表
咪係,最慘仲要話我坐係屋企好得閒。
咪係,佢地以為我係屋企好舒服,訓教,咁有時訓一陣都應該呀,佢地夜晚唔使起身梗系唔知有幾眼訓啦,我奶奶佢幾日先過來,點知過來睇下個孫,咩都唔做,拍下屁股就鬆人,真激死人,難道我地後輩話佢咩,唉, 總之一腳踢啦。




侯爵府

積分: 24385


1687#
發表於 12-11-26 16:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Meir079+於+12-11-26+發表,

原帖由 pikupi 於 12-11-26 發表
就係哩個原因,我地有請鐘點姨姨幫手清家務,以前拍拖果時老公已經有請, 一路keep 到而家,weekend 就可以 ...
你就好啦,如果我同我老公講話請個中點姐姐幫下,佢實話:請咩呀,屋企有幾多野搞呀,你得閒做下d家務咪得囉。唉,所以我唔講好過講,有苦自己知。




侯爵府

積分: 24385


1688#
發表於 12-11-26 17:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Meir079+於+12-11-26+發表,

原帖由 sze.gloria 於 12-11-26 發表
me too,但正面D諗,這些是我們的榮幸,不过,有時我都諗好多負面嘢,和bk的媽咪傾吓,互相支持吓,好似 ...
係呀,我都只有係呢度傾訴下,我也太多野諗既人,總之湊bb真好辛苦




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1689#
發表於 12-11-26 17:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+12-11-26+發表張毛

原帖由 sze.gloria 於 12-11-26 發表
My melody?...如果你生仔咁点算?自用?我N年前都買咗baby kitty,点知....家吓先有個仔我以為 ...
其實當時無諗咁多架,見咁靚唔貴就買 同埋我同老公都鐘意女,如果第一胎係仔,會追個女,所以咪買啦




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1690#
發表於 12-11-26 17:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+12-11-26+發表就係

原帖由 Meir079 於 12-11-26 發表
你就好啦,如果我同我老公講話請個中點姐姐幫下,佢實話:請咩呀,屋企有幾多野搞呀,你得閒做下d家務咪得囉 ...
可能因為佢出黎做野無幾耐已經搬出黎住,之後份工要stay大陸,weekend先返香港,未拍拖果陣,無節目就佢自己兩個星期先做一次家務。到後來拍左拖,weekend無乜時間搞屋企,咁佢就搵鐘點。哩d係要自己做過先會明白,以為手板眼見功夫,落手落腳做,真係一日都未必搞得掂。 所以我都算好彩, 如果佢係果d同屋企人住,凡事有人照顧果d,我估我都無得要求請鐘點。




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1691#
發表於 12-11-26 17:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+12-11-26+發表如果

原帖由 scmtse 於 12-11-26 發表
通草原來係咁,仲以為好似d菜咁
我以前都唔知哩d就係通草,係有時行過藥材舖睥到一包包開奶茶入面有,後尾媽媽去藥材舖買黎煲奶俾我先識




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1692#
發表於 12-11-26 17:49 |只看該作者

回覆:半夜泵奶揮手區

凍左好多呀,今晚仲凍呀, 半夜泵奶同餵奶都要小心呀
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


1693#
發表於 12-11-26 21:57 |只看該作者

回覆:半夜泵奶揮手區

失蹤左幾日。 阿仔冇再三點爬起身食奶。 今日去左同佢打針, 竟然冇發燒。 剛剛放左佢落床 希望五點佢先醒啦。 大埔超凍呀


伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


1694#
發表於 12-11-26 22:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+12-11-25+發表我平

原帖由 siutreasure 於 12-11-26 發表
朋友比點點綠隻黑豆粉我試,好正呀!我用黎溝米奶飲!
我都係飲黑豆粉 不過我飲馬玉山果隻。 我好多試就甘沖或早餐加落麥皮。 我自己食蠔豉都會谷奶d嫁。


男爵府

積分: 5696


1695#
發表於 12-11-26 22:31 |只看該作者

引用:失蹤左幾日。+阿仔冇再三點爬起身食奶。+今

原帖由 maggie625 於 12-11-26 發表
失蹤左幾日。 阿仔冇再三點爬起身食奶。 今日去左同佢打針, 竟然冇發燒。 剛剛放左佢落床 希望五點佢先醒 ...
恭喜晒,你夜晚唔洗起身。唔見咗你,仲以為你去了yata疯狂濕平添


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1696#
發表於 12-11-26 23:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+12-11-26+發

原帖由 sze.gloria 於 12-11-26 發表
咁在家有冇人幫你手?你要返學喎?
今日99黎,點知學校打黎話要interview,因為我地要開始做論文,要揀題揀導師,99陪我返學校響canteen等我囉!平時媽媽、99每星期各黎1-3次探我個仔,99下午黎,晚飯前走;媽媽就下午黎,成10-11pm先走,不過佢地黎實在唔幫得到幾多…

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1697#
發表於 12-11-26 23:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+12-11-26+發表

原帖由 siutreasure 於 12-11-26 發表
今日99黎,點知學校打黎話要interview,因為我地要開始做論文,要揀題揀導師,99陪我返學校響canteen等我囉 ...
相反,佢地黎左,我想訓陣都唔得!

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1698#
發表於 12-11-26 23:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+12-11-26+發表就係

原帖由 Meir079 於 12-11-26 發表
你就好啦,如果我同我老公講話請個中點姐姐幫下,佢實話:請咩呀,屋企有幾多野搞呀,你得閒做下d家務咪得囉 ...
我個鐘點停左一個月喇,家下我要做埋鐘點果份,真係好忙:;pppp:

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1699#
發表於 12-11-26 23:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+12-11-26+發

原帖由 pikupi 於 12-11-26 發表
我老公而家一個月都最少一次返大陸,上次4日3夜,返到屋企都成11點。佢出左trip我會勁掛住佢,因為我多左野 ...
我老公每個月都出,我六月生,佢四月開始冇出,到8-9月又開始出番,通常都出5日,但佢出同唔出…其實分別唔大,佢放左工返到…黎都要開confetence call,因為佢head office 同客都唔響香港,成日做到1-2am先訓…

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1700#
發表於 12-11-26 23:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+12-11-26+發

原帖由 Meir079 於 12-11-26 發表
我都係,磨擦多自然吵架多左,唉,宜家話題少左,睇電視大家都羅住部手機玩。



...
係呀,出街食野都係各自拎電話玩,一係就訓覺,因為真係好累呀,玩電話就係relax

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo