homacarol 寫道:
TszHin媽 : 早呀![]()
我尋晚都有比呀囝上網, 但只玩了10分鐘..就夠鐘瞓
我仲陪下陪佢自己都瞓埋....
老公返到黎叫我起身, 仲以為要起身返工tim...(果時12:48am) 跟住先幫呀囝執書包...再上bk.... ^^
[quote]
TszHin媽咪 寫道:
YES! 中文有每日一篇, 數學有練習, 有迷語[quote]
HIN_bb 寫道:
係學校比仔仔上d網呀?
[quote]
Shirleen媽媽 寫道:
homacarol,
平時都係你help 仔仔執書包?
[quote]
homacarol 寫道:
TszHin媽 : 早呀![]()
我尋晚都有比呀囝上網, 但只玩了10分鐘..就夠鐘瞓
我仲陪下陪佢自己都瞓埋....
老公返到黎叫我起身, 仲以為要起身返工tim...(果時12:48am) 跟住先幫呀囝執書包...再上bk.... ^^
[quote]
TszHin媽咪 寫道:
YES! 中文有每日一篇, 數學有練習, 有迷語[quote]
HIN_bb 寫道:
係學校比仔仔上d網呀?
[quote]
HIN_bb 寫道:
咁好,你唔駛住 :mrgreen: :mrgreen:
你尋日食果間野係邊到呀,等我下次入去試下 :mrgreen:
[quote]
Shirleen媽媽 寫道:
[quote]
HIN_bb 寫道:
原來你住元朗呀?我都會有時入元朗![]()
你囡囡係邊到返學呀?