跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13469

育兒性格勳章


1681#
發表於 06-9-29 10:11 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

homacarol,
good morning~

你地同一學校真好.


珍珠宮

積分: 35220


1682#
發表於 06-9-29 10:13 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

YES! 中文有每日一篇, 數學有練習, 有迷語 [quote]
HIN_bb 寫道:
係學校比仔仔上d網呀?
[quote]


男爵府

積分: 5403


1683#
發表於 06-9-29 10:18 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

聽到都流口水呀 .... 正呀 ^^
Shirleen媽媽 寫道:
去元朗食私房菜, 叫左個黑椒面包蟹. 好味道. 再叫個石燒雪花牛柳. 焗三色蠔, 甜品心太軟. 食得好飽呀 [quote]
HIN_bb 寫道:
Shirleen媽媽

早晨呀,尋日去左邊到食飯呀?
[quote]
Shirleen媽媽 寫道:
good morning~
[/quote][/quote]


水晶宮

積分: 51182


1684#
發表於 06-9-29 10:18 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

去到咁遠食呀 :mrgreen:
Shirleen媽媽 寫道:
去元朗食私房菜, 叫左個黑椒面包蟹. 好味道. 再叫個石燒雪花牛柳. 焗三色蠔, 甜品心太軟. 食得好飽呀 [quote]
HIN_bb 寫道:
Shirleen媽媽

早晨呀,尋日去左邊到食飯呀?
[quote]
Shirleen媽媽 寫道:
good morning~
[/quote][/quote]


子爵府

積分: 13469

育兒性格勳章


1685#
發表於 06-9-29 10:19 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

tzehin 媽咪,
shirleen 學校都有中文每日一篇呀上網睇架.
TszHin媽咪 寫道:
YES! 中文有每日一篇, 數學有練習, 有迷語 [quote]
HIN_bb 寫道:
係學校比仔仔上d網呀?
[quote]


水晶宮

積分: 51182


1686#
發表於 06-9-29 10:19 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

要唔要收費呀!
咁好仲有迷語猜
TszHin媽咪 寫道:
YES! 中文有每日一篇, 數學有練習, 有迷語 [quote]
HIN_bb 寫道:
係學校比仔仔上d網呀?
[quote]


男爵府

積分: 5403


1687#
發表於 06-9-29 10:21 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin媽 : 早呀
我尋晚都有比呀囝上網, 但只玩了10分鐘..就夠鐘瞓
我仲陪下陪佢自己都瞓埋....
老公返到黎叫我起身, 仲以為要起身返工tim...(果時12:48am) 跟住先幫呀囝執書包...再上bk.... ^^
TszHin媽咪 寫道:
YES! 中文有每日一篇, 數學有練習, 有迷語 [quote]
HIN_bb 寫道:
係學校比仔仔上d網呀?
[quote]


子爵府

積分: 13469

育兒性格勳章


1688#
發表於 06-9-29 10:21 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

唔遠呀. 我地住元朗架. drive 去都係10 mins 就到.
HIN_bb 寫道:
去到咁遠食呀 :mrgreen:


子爵府

積分: 13469

育兒性格勳章


1689#
發表於 06-9-29 10:25 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

homacarol,
平時都係你help 仔仔執書包?
homacarol 寫道:
TszHin媽 : 早呀
我尋晚都有比呀囝上網, 但只玩了10分鐘..就夠鐘瞓
我仲陪下陪佢自己都瞓埋....
老公返到黎叫我起身, 仲以為要起身返工tim...(果時12:48am) 跟住先幫呀囝執書包...再上bk.... ^^
[quote]
TszHin媽咪 寫道:
YES! 中文有每日一篇, 數學有練習, 有迷語 [quote]
HIN_bb 寫道:
係學校比仔仔上d網呀?
[quote]
[/quote]


水晶宮

積分: 51182


1690#
發表於 06-9-29 10:29 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

原來你住元朗呀?我都會有時入元朗
你囡囡係邊到返學呀?
Shirleen媽媽 寫道:
唔遠呀. 我地住元朗架. drive 去都係10 mins 就到. [quote]
HIN_bb 寫道:
去到咁遠食呀 :mrgreen:
[/quote]


子爵府

積分: 13469

育兒性格勳章


1691#
發表於 06-9-29 10:32 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

HIN_bb 寫道:
原來你住元朗呀?我都會有時入元朗
你囡囡係邊到返學呀?

囡囡係屯門番學, 因為諗住囡囡放學可以番奶奶home 近d. 我地每晚(1-5)都番奶奶到dinner :wink:


水晶宮

積分: 51182


1692#
發表於 06-9-29 10:41 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

咁好,你唔駛住 :mrgreen: :mrgreen:

你尋日食果間野係邊到呀,等我下次入去試下 :mrgreen:
Shirleen媽媽 寫道:
[quote]
HIN_bb 寫道:
原來你住元朗呀?我都會有時入元朗
你囡囡係邊到返學呀?

囡囡係屯門番學, 因為諗住囡囡放學可以番奶奶home 近d. 我地每晚(1-5)都番奶奶到dinner :wink: [/quote]


男爵府

積分: 5403


1693#
發表於 06-9-29 10:46 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

Shirleen 媽:
係呀....
Shirleen媽媽 寫道:
homacarol,
平時都係你help 仔仔執書包?
[quote]
homacarol 寫道:
TszHin媽 : 早呀
我尋晚都有比呀囝上網, 但只玩了10分鐘..就夠鐘瞓
我仲陪下陪佢自己都瞓埋....
老公返到黎叫我起身, 仲以為要起身返工tim...(果時12:48am) 跟住先幫呀囝執書包...再上bk.... ^^
[quote]
TszHin媽咪 寫道:
YES! 中文有每日一篇, 數學有練習, 有迷語 [quote]
HIN_bb 寫道:
係學校比仔仔上d網呀?
[quote]
[/quote][/quote]


子爵府

積分: 13469

育兒性格勳章


1694#
發表於 06-9-29 10:48 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

叫許願樹, 係元朗教育路, 近球場方向.
頭先個個黑椒面包蟹要早一日訂架. 即日去到係無得食架.
HIN_bb 寫道:
咁好,你唔駛住 :mrgreen: :mrgreen:

你尋日食果間野係邊到呀,等我下次入去試下 :mrgreen:
[quote]
Shirleen媽媽 寫道:
[quote]
HIN_bb 寫道:
原來你住元朗呀?我都會有時入元朗
你囡囡係邊到返學呀?

囡囡係屯門番學, 因為諗住囡囡放學可以番奶奶home 近d. 我地每晚(1-5)都番奶奶到dinner :wink: [/quote][/quote]


子爵府

積分: 13469

育兒性格勳章


1695#
發表於 06-9-29 10:50 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

homacarol,
哦...我初初都陪佢執書包, 呢幾日要佢自己執, 係咪好苛刻呢我..... :wink:


homacarol 寫道:
Shirleen 媽:


男爵府

積分: 5403


1696#
發表於 06-9-29 10:55 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

Shirleen 媽:
緊係唔係la, 我教過佢一次, 佢都會先執一次, 我再double check 佢. 佢多數都ok 既, 不過有時漏左作業or 功課無放入書包lor. 執書包係佢既責任, 佢應該自己做返 ^^


子爵府

積分: 13469

育兒性格勳章


1697#
發表於 06-9-29 11:02 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

homacarol,
係呀.我都係想佢自己知道呢d 係佢的責任, 唔想佢依賴我幫佢執書包. 佢成日都太依賴我地 , 所以我要改改佢. 希望佢知道佢自己要做d 乜.

我覺得揍女tired 過番工.


水晶宮

積分: 51182


1698#
發表於 06-9-29 11:05 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

thanks! :mrgreen:
[quote]
Shirleen媽媽 寫道:
叫許願樹, 係元朗教育路, 近球場方向.
頭先個個黑椒面包蟹要早一日訂架. 即日去到係無得食架. [quote]
HIN_bb 寫道:
咁好,你唔駛住 :mrgreen: :mrgreen:


水晶宮

積分: 51182


1699#
發表於 06-9-29 11:06 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

oscar都開始學執書包
Shirleen媽媽 寫道:
homacarol,
哦...我初初都陪佢執書包, 呢幾日要佢自己執, 係咪好苛刻呢我..... :wink:


[quote]
homacarol 寫道:
Shirleen 媽:

[/quote]


子爵府

積分: 13469

育兒性格勳章


1700#
發表於 06-9-29 11:09 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

佢執書包成日漏lee 漏lo. 幾時先唔會漏野呢.
shirleen 好鬼失魂. 成日唔見野. 漏野. 激c 我.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo