跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6997


1681#
發表於 07-1-18 16:20 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

大媽,

唔見你上bk以為你好忙tim


大宅

積分: 2124


1682#
發表於 07-1-18 16:22 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

karman,
岩岩先得閒咋 今日好多野做呀

esther,
你又去住酒店呀


男爵府

積分: 6997


1683#
發表於 07-1-18 16:23 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

我驚我地未起身呀
咁不如我地sun.先見啦,
佢好耐未試過sat.放假陪我地喇,
可以hold day唔洗周圍走(走幾場)
所以我都諗緊帶Shirin去邊好,
平時成日都行shopping mall好悶
你有無咩好提議呀


男爵府

積分: 7083


1684#
發表於 07-1-18 16:24 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

大媽,
係lor, 上唔到呀, 忟c" 人喇 :evil: :evil: :evil:
唔好客氣啦, 佢地邊夠coco 靚女wor


男爵府

積分: 7083


1685#
發表於 07-1-18 16:25 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

係呀大媽,
明晚放工先去 check in


男爵府

積分: 6997


1686#
發表於 07-1-18 16:25 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

大媽,

你唔記得明日係咩日子咩
同爸比驚喜esther嘛


大宅

積分: 2124


1687#
發表於 07-1-18 16:26 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

coco呢幾日仲黎緊m, 老公仲話唔明點解佢甘大年紀都仲有m喎
eeetse 寫道:
大媽,
係lor, 上唔到呀, 忟c" 人喇 :evil: :evil: :evil:
唔好客氣啦, 佢地邊夠coco 靚女wor


男爵府

積分: 7083


1688#
發表於 07-1-18 16:27 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

karman,
hm...sat 可能會凍wor,
不過你地有車, 去邊都得啦,
見唔對路 (say 落雨or 太凍) 咪走 lor~


男爵府

積分: 6997


1689#
發表於 07-1-18 16:27 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

esther,

記得幫同同帶多件衫呀,
lee兩日又凍左好多
你都係呀, 著多件衫唔好冷親呀


大宅

積分: 2124


1690#
發表於 07-1-18 16:28 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

hehe 我都記得呀,不過以為佢地會繼續之前講好既節目咋
karmanshirin 寫道:
大媽,

你唔記得明日係咩日子咩
同爸比驚喜esther嘛


男爵府

積分: 7083


1691#
發表於 07-1-18 16:28 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

karman,
你真抵鍚
你地都係呀, sat 出去要著多d 衫,
你知shirin 氣管唔好架啦, 要小心d 呀~


男爵府

積分: 6997


1692#
發表於 07-1-18 16:29 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

esther,

本來想去座昴坪360,
但老公話成日壞又話分分鐘被困幾粒鐘
加上明日又凍, 所以都無唔洗諗喇


男爵府

積分: 7083


1693#
發表於 07-1-18 16:31 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

大媽,
haha, 本黎係架, 但係尋日老公話佢book 左喇,
本黎好開心架, 點知佢話....
因為計計下咁仲抵,
食餐好既都要成千蚊,
咁不如book 間房叫room service 可以食得free d


男爵府

積分: 6997


1694#
發表於 07-1-18 16:31 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

esther,

話時話你boss明日去打glof,
你可唔可以蛇出黎lunch呀,
如果可以我同大媽可以同你慶祝嘛

[quote]
bcbc 寫道:
hehe 我都記得呀,不過以為佢地會繼續之前講好既節目咋 [quote]


男爵府

積分: 6997


1695#
發表於 07-1-18 16:32 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

Esther,

wakaka.....
同爸真係同曹爸一樣好數口


大宅

積分: 2124


1696#
發表於 07-1-18 16:32 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

甘又係呀,食呢餐都唔平啦,不如去住一晚仲好


男爵府

積分: 7083


1697#
發表於 07-1-18 16:33 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

karman, 大媽,
wa, 好簡洞呢~~~

不過我估唔得喇, 婆婆病左呀,
今日都係叫阿姨去幫手睇住同同,
明天阿姨唔得閒呀

keep 住下次先食呢餐得唔得架呢唔知


男爵府

積分: 6997


1698#
發表於 07-1-18 16:34 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

Esther & 大媽,

我地三個好似響bk msn咁


大宅

積分: 2124


1699#
發表於 07-1-18 16:34 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

好提議呀 不過要你過黎就唔係幾好意思添 [quote]
karmanshirin 寫道:
esther,

話時話你boss明日去打glof,
你可唔可以蛇出黎lunch呀,
如果可以我同大媽可以同你慶祝嘛


男爵府

積分: 6997


1700#
發表於 07-1-18 16:36 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 6)

Esther,

你肯過黎就算唔係生日都no problem啦
最衰我公司你無你公司咁feel姐,
唔係我日日同你食都得

eeetse 寫道:
karman, 大媽,
wa, 好簡洞呢~~~

不過我估唔得喇, 婆婆病左呀,
今日都係叫阿姨去幫手睇住同同,
明天阿姨唔得閒呀

keep 住下次先食呢餐得唔得架呢唔知

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo