美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   273


珍珠宮

積分: 41306


17021#
發表於 18-12-25 13:11 |只看該作者

回覆樓主:

忘了說,在屈臣士也看見DHC卸妝油了!


珍珠宮

積分: 41306


17022#
發表於 18-12-25 13:15 |只看該作者

回覆樓主:

還沒買夠的可以看看
1545714959485.JPEG
1545714959874.JPEG


侯爵府

積分: 20211


17023#
發表於 18-12-25 15:00 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-12-25 13:15
還沒買夠的可以看看

我有睇sephora呀,想買化粧品,但我呢兩個月買咗四枝唇膏,仲諗緊呀,難得Jill stuart又減價,苦惱中,haha
Selfridges suqqu個聖誕8色眼影又減到好平呀


大宅

積分: 4607


17024#
發表於 18-12-25 17:23 |只看該作者
IloveJJ 發表於 18-12-20 23:15
咦,Sogo都有?幾錢呀?

你係搽滋陰乳呀 ?日頭搽定夜晚茶? 還是cream因為我剛買滋陰水和 滋陰乳。


禁止訪問

積分: 61348


17025#
發表於 18-12-26 01:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41306


17026#
發表於 18-12-26 06:05 |只看該作者
ckm80 發表於 18-12-25 15:00
我有睇sephora呀,想買化粧品,但我呢兩個月買咗四枝唇膏,仲諗緊呀,難得Jill stuart又減價,苦惱中,hah ...

化妝品我覺得很難快速消耗,不敢多買。
1545775538619.JPEG


珍珠宮

積分: 41306


17027#
發表於 18-12-26 06:07 |只看該作者
IloveJJ 發表於 18-12-26 01:02
我夏天時日頭滋陰水+維他命C精華,夜晚滋陰水+乳;冬天時日頭滋陰水+乳,晚上滋陰水+cream。
...

會補貨clinique c10嗎,3盒8折呢!


禁止訪問

積分: 61348


17028#
發表於 18-12-26 09:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 61348


17029#
發表於 18-12-26 09:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20211


17030#
發表於 18-12-26 12:51 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-12-26 06:05
化妝品我覺得很難快速消耗,不敢多買。

Beautybay今次減價唔吸引呀


珍珠宮

積分: 41306


17031#
發表於 18-12-26 13:15 |只看該作者
IloveJJ 發表於 18-12-26 09:11
香港機場也有兩盒$757優惠

那你是改從機場買嗎?


禁止訪問

積分: 61348


17032#
發表於 18-12-26 13:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41306


17033#
發表於 18-12-26 13:20 |只看該作者
ckm80 發表於 18-12-26 12:51
Beautybay今次減價唔吸引呀

我發現自己最快也要兩個月才用完一支唇膏,不能再快了!


珍珠宮

積分: 41306


17034#
發表於 18-12-26 13:34 |只看該作者
IloveJJ 發表於 18-12-26 13:19
我用得好慢,而家Olay未用完,仲有一盒C10,用完都差不多復活節了,到時去旅行睇下日本買還是香港機場買吧 ...

沒想到我搽得比你快,哈哈!


伯爵府

積分: 16598


17035#
發表於 18-12-26 15:47 |只看該作者

回覆樓主:

今日行太古Aeon見到。記得greentea 好似想要特強滋潤個隻hand cream.
1545810469364.JPEG


珍珠宮

積分: 41306


17036#
發表於 18-12-26 16:09 |只看該作者
teatea15 發表於 18-12-26 15:47
今日行太古Aeon見到。記得greentea 好似想要特強滋潤個隻hand cream.

有看見kamill手霜套裝嗎?
1545811758770.JPEG
1545811759505.JPEG


伯爵府

積分: 16598


17037#
發表於 18-12-26 16:14 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-12-26 16:09
有看見kamill手霜套裝嗎?

無留意


侯爵府

積分: 20211


17038#
發表於 18-12-26 22:09 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-12-26 13:20
我發現自己最快也要兩個月才用完一支唇膏,不能再快了!

兩個月用一枝咪算快囉,我半年都用唔到一枝,因為我開咗十枝八枝用呀,但仍然想買


珍珠宮

積分: 41306


17039#
發表於 18-12-27 11:21 |只看該作者
teatea15 發表於 18-12-26 16:14
無留意

沒關係,我問一下住附近的同事


珍珠宮

積分: 41306


17040#
發表於 18-12-27 11:24 |只看該作者
ckm80 發表於 18-12-26 22:09
兩個月用一枝咪算快囉,我半年都用唔到一枝,因為我開咗十枝八枝用呀,但仍然想買
...

本帖最後由 asweetmom 於 18-12-27 11:25 編輯

唇膏搽嘴唇,比較容易滋生細菌,我不敢同時開多幾支。現在也會留意迷你版的唇部彩妝,快用完好有成就感。
1545881110833_sign.JPEG
1545881110861_sign.JPEG

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo