立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 18803
原文章由 tupytupy 於 07-9-19 15:03 發表 唔係掛,你"型"住咋係麻 人地話訓得係吸收得好d同埋會集中d架:mrgreen: :mrgreen:
侯爵府
積分: 20065
原文章由 tupytupy 於 07-9-19 15:03 發表 係呀,訓得會生肉添呀
原文章由 BaByQ113 於 07-9-19 15:08 發表 訓多 d 對腦部發展好呀~~ :D 講起生肉, 尋日聰聰o向 e 生度磅過, 好似輕左兩磅, 原本已經好輕盈架啦... 就黎酌 b 都重過佢呀....
積分: 20493
原文章由 chanfan 於 07-9-19 15:12 發表 唔怪得我個排骨仔唔長肉喇, 因唔肯訓晏教所至, 就算訓都係訓得果一陣 真係想扑暈佢, 迫佢訓呀
原文章由 tupytupy 於 07-9-19 15:16 發表 係呀,我好有同感呀 我就無你咁暴力,我只係想比安眠藥佢食嗟
原文章由 tupytupy 於 07-9-19 15:20 發表 果個酌b最興就係唔訓,o係床度玩,玩到差不多想訓喇,就屙篤care,跟住支持唔住訓埋,到我入去裝佢就知屙左野,咁大佬呀,要同你洗pat,洗完大少你又醒啦........咁即係想我點呢:lol: :lol: 酌b頭先又係咁喇,我剛剛洗完佢個pat,又要 ...
原文章由 tupytupy 於 07-9-19 15:23 發表 唉,我家下已經一d都唔眼訓喇,我決定放棄午睡呢個念頭
公爵府
積分: 28259
原文章由 tupytupy 於 07-9-19 13:02 發表 係架?乜去睇裝修都唔得架 嘻,我臨生之前一個月仲走左去睇我爹地間屋裝修添,仲行上行落 有次我ok塞左個toilet,我又走去自己泵廁所呀,後來先有人話唔得架喎,又係會有兔唇 99話大肚唔食得羊肉,我都食左好多次添 ...
原文章由 mankat06 於 07-9-19 13:19 發表 可能酌b想拎返出來,點知弄巧成拙越塞越入都唔定
原文章由 chanfan 於 07-9-19 15:36 發表 乜.... 我好暴力咩
原文章由 蝦蝦 於 07-9-19 15:30 發表 其實主要係針對你自己既屋企, "田宅宮" 同 "子女宮" 係相關連架, 所以屋企每一個位, 都代表住你馱住既 bb. 不過都係果句, 視乎你信唔信囉.
原文章由 tupytupy 於 07-9-19 15:38 發表 o下.....你咁問到......少少啦
原文章由 tupytupy 於 07-9-19 15:40 發表 oh,酌b終於訓左啦,多謝天父 不過我就無得訓啦:-( :-(
原文章由 chanfan 於 07-9-19 15:44 發表 妳洗唔洗咁直呀, 識唔識轉下彎架 :tongue: :tongue: :tongue:
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy