立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 16734
原帖由 :)123 於 14-08-13 發表 我都有買這SET 。好抵, 平過香港好多仲有SAMPLE 同MASK 送。
男爵府
積分: 5326
ckm80 發表於 14-8-13 21:32 反而我想要serum多d
公爵府
積分: 25451
amber-darling 發表於 14-8-13 12:57 得唔得啫我落淡妝㗎咋
576644 發表於 14-8-13 12:30 尋日啱啱睇完,佢話未有改善,所以今次要落重啲藥。。 我諗要啲時間調節。。。
heyley12 發表於 14-8-13 10:16 呢支得唔得???
大宅
積分: 4819
積分: 1146
heyley12 發表於 14-8-13 17:11 有D JM都抹唔到, 希望你得啦。
576644 發表於 14-8-13 18:23 佢鍾意打機啫 因為佢所以我去日本買嘢無難度,實同ba溝通到
576644 發表於 14-8-13 18:31 我而家生唔停 好想有一日係無生瘡嘅
576644 發表於 14-8-13 21:04 有啊,係日本買咗 好抵
積分: 6260
ckm80 發表於 14-8-13 21:36 比起美白,我更需要緊緻呀
mandysalleh 發表於 14-8-13 21:49 pola cream set 裹面有咩?幾錢?
:)123 發表於 14-8-13 21:59 唔係怕笠呀, 係我習慣早上洗頭, 所以夜晚個頭污穢, 所以無查第二次炸。 ...
ckm80 發表於 14-8-13 22:04 其實我無走去問個ba,只係自己心情麻麻啫 我只有yaman platinum white離子機,tripollar pose and stop同鍺 ...
涼宮春日 發表於 14-8-13 22:13 Not under BA line. Called Creatage Excellence (Sth like that)
secrethk 發表於 14-8-14 08:48 ok! 佢落得乾淨~ 但你要查下有無礦物油, 我用就ok~ 你敏感就要查下先~ ...
heyley12 發表於 14-8-14 09:43 tripolar好似好多人用, work ng work ar?? 我可能去沙田CD counter睇下, 呢邊d ba真係so so... ...
chestnutpaste 發表於 14-8-14 09:27 終於追哂d post 呢度好似以前BE既貴婦討論區
alkadaru 發表於 14-8-14 09:28 尋晚開左黎用啦!!唔太覺抹到野,但GENTLE個TEXTURE我竟然接受到 係鼻至面果2個AREA有小小LUP,下 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy