美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   34


伯爵府

積分: 16734


1701#
發表於 14-8-13 23:05 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-13+21:04+有啊,

原帖由 :)123 於 14-08-13 發表
我都有買這SET 。好抵, 平過香港好多仲有SAMPLE 同MASK 送。



男爵府

積分: 5326


1702#
發表於 14-8-14 03:23 |只看該作者
ckm80 發表於 14-8-13 21:32
反而我想要serum多d
我見機場T2 duty free做promotion, 全部shisedo products九折...我睇中咗套孖裝 regenerate serum set $3570一套有2枝,折完即 $1606.5一枝,有無jm有興趣share 一人一枝吖?兩枝太肉赤~


公爵府

積分: 25451

hashtag影視迷勳章 趣教勳章 畀面勳章


1703#
發表於 14-8-14 08:45 |只看該作者
amber-darling 發表於 14-8-13 12:57
得唔得啫我落淡妝㗎咋
得!!! 不過你要查下有無你敏感0既野~ 我就ok~


公爵府

積分: 25451

hashtag影視迷勳章 趣教勳章 畀面勳章


1704#
發表於 14-8-14 08:46 |只看該作者
576644 發表於 14-8-13 12:30
尋日啱啱睇完,佢話未有改善,所以今次要落重啲藥。。
我諗要啲時間調節。。。
加油, 希望你快d好返~ 問下佢你有咩要戒口~~~


公爵府

積分: 25451

hashtag影視迷勳章 趣教勳章 畀面勳章


1705#
發表於 14-8-14 08:48 |只看該作者
heyley12 發表於 14-8-13 10:16
呢支得唔得???
ok! 佢落得乾淨~ 但你要查下有無礦物油, 我用就ok~ 你敏感就要查下先~


大宅

積分: 4819


1706#
發表於 14-8-14 09:27 |只看該作者

回覆:secrethk 的帖子

終於追哂d post
呢度好似以前BE既貴婦討論區


大宅

積分: 1146


1707#
發表於 14-8-14 09:28 |只看該作者
heyley12 發表於 14-8-13 17:11
有D JM都抹唔到, 希望你得啦。
尋晚開左黎用啦!!唔太覺抹到野,但GENTLE個TEXTURE我竟然接受到
係鼻至面果2個AREA有小小LUP,下次avoid拍太多落去先~

BL第一次用比我感覺係驚喜!!


大宅

積分: 1146


1708#
發表於 14-8-14 09:30 |只看該作者
576644 發表於 14-8-13 18:23
佢鍾意打機啫
因為佢所以我去日本買嘢無難度,實同ba溝通到
男人都係中意打機
哈哈我同你調返轉,我男朋友係識左我之後開始學,成日比我笑佢發音奇怪


大宅

積分: 1146


1709#
發表於 14-8-14 09:33 |只看該作者
576644 發表於 14-8-13 18:31
我而家生唔停
好想有一日係無生瘡嘅
我最近唔花心日日用albion又開始穩定返啦~你試下唔好成日轉黎轉去用會唔會好d@@?(我之前係隔幾日又攞d cd呀skii出黎用下佢囧,作死)


大宅

積分: 1146


1710#
發表於 14-8-14 09:36 |只看該作者
576644 發表於 14-8-13 21:04
有啊,係日本買咗
好抵
正呀!!!!好羨慕~~~入左cpb坑之後就發現日本既promo真係好抵,之前refiner又係咁樣送一set,恨死我啦


男爵府

積分: 6260


1711#
發表於 14-8-14 09:38 |只看該作者
ckm80 發表於 14-8-13 21:36
比起美白,我更需要緊緻呀
好多人話佢個精華work ga, 你不妨買貨size試下。如果想緊緻按摩真係幾好嫁, 不妨試下。


男爵府

積分: 6260


1712#
發表於 14-8-14 09:40 |只看該作者
mandysalleh 發表於 14-8-13 21:49
pola cream set 裹面有咩?幾錢?
我無買到, 所以唔清楚~~


男爵府

積分: 6260


1713#
發表於 14-8-14 09:42 |只看該作者
:)123 發表於 14-8-13 21:59
唔係怕笠呀, 係我習慣早上洗頭, 所以夜晚個頭污穢, 所以無查第二次炸。
...
想問下係咪就咁倒係手上, 再查頭皮就得嫁啦?? 我目標係想生多d頭髮..


男爵府

積分: 6260


1714#
發表於 14-8-14 09:43 |只看該作者
ckm80 發表於 14-8-13 22:04
其實我無走去問個ba,只係自己心情麻麻啫

我只有yaman platinum white離子機,tripollar pose and stop同鍺 ...
tripolar好似好多人用, work ng work ar??
我可能去沙田CD counter睇下, 呢邊d ba真係so so...


男爵府

積分: 6260


1715#
發表於 14-8-14 09:47 |只看該作者
涼宮春日 發表於 14-8-13 22:13
Not under BA line. Called Creatage Excellence (Sth like that)
極妍美多元修護晚霜 / 40g....呢個真係未聽過。


男爵府

積分: 6260


1716#
發表於 14-8-14 09:49 |只看該作者
secrethk 發表於 14-8-14 08:48
ok! 佢落得乾淨~ 但你要查下有無礦物油, 我用就ok~ 你敏感就要查下先~ ...
thanks~~
我依家用緊ATORREGE AD+隻cleansing cream, so far都ok, check完可以試下albion~~

albion幾多錢呀??


大宅

積分: 1146


1717#
發表於 14-8-14 09:50 |只看該作者
ckm80 發表於 14-8-13 22:04
其實我無走去問個ba,只係自己心情麻麻啫

我只有yaman platinum white離子機,tripollar pose and stop同鍺 ...
cheer up
我心情唔好果時就算去到都會唔想買...


大宅

積分: 1146


1718#
發表於 14-8-14 10:20 |只看該作者
heyley12 發表於 14-8-14 09:43
tripolar好似好多人用, work ng work ar??
我可能去沙田CD counter睇下, 呢邊d ba真係so so...
...
我今日返大學應該會順便去一轉,想入手佢個蜂蜜卸妝呀!!仲有個白泥洗面
岩岩去weibo做完功課,一片草原.............又係有讚無彈


男爵府

積分: 6260


1719#
發表於 14-8-14 10:51 |只看該作者
chestnutpaste 發表於 14-8-14 09:27
終於追哂d post
呢度好似以前BE既貴婦討論區
係咩?? 我未睇過be呀~~~
不過我覺得呢度好雜, 咩都可以傾, 我好鍾意呀~~


男爵府

積分: 6260


1720#
發表於 14-8-14 10:52 |只看該作者
alkadaru 發表於 14-8-14 09:28
尋晚開左黎用啦!!唔太覺抹到野,但GENTLE個TEXTURE我竟然接受到
係鼻至面果2個AREA有小小LUP,下 ...
其實BL GENTLE唔算好潤嫁咋, 不過佢補水力好好,所以就算油肌都可以用。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo