懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3104


1701#
發表於 08-1-25 13:15 |只看該作者

回覆 #1697 nochoice83 的文章

我而家都有日日飲一盒高鈣奶啊
至於便便就要等叮噹講果隻金色奇異果出場
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 1817


1702#
發表於 08-1-25 13:16 |只看該作者

回覆 #1695 phoebie 的文章

咁就乖啦! :lol


大宅

積分: 1817


1703#
發表於 08-1-25 13:17 |只看該作者
原文章由 nochoice83 於 08-1-25 13:15 發表
開心叮噹,我見D BK媽咪兩三個月就開始搽OLIVER OIL,而佢哋都話冇肚紋,所以我都打算宜家勤力D搽...佢哋話D肚紋跟你一世,如果花咗,就好可憐...


係呀係呀...所以我超緊張,係咪任何一隻brand都得架?


男爵府

積分: 5810


1704#
發表於 08-1-25 13:17 |只看該作者
開心叮噹,我冇留意到牌字,我淨係同售貨員講,要一支搽皮膚既OLIVER OIL,佢就俾咗一支我勒,我仲要問清楚大肚搽唔搽得添...


大宅

積分: 3104


1705#
發表於 08-1-25 13:18 |只看該作者
肚紋我反而矛貢緊張
但我就好怕生完修唔到身
因為 我哥12月結婚
我怕會唔令
係呢...
你地有矛人睇過餵人奶啊?
聽講會修身快d 阿b健康d 架
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


男爵府

積分: 5810


1706#
發表於 08-1-25 13:20 |只看該作者
我朋友餵人奶,但唔覺條身會快D喎,係唔係關做運動事架,不過佢個小朋友真係好健康...


大宅

積分: 1817


1707#
發表於 08-1-25 13:22 |只看該作者
原文章由 phoebie 於 08-1-25 13:15 發表
我而家都有日日飲一盒高鈣奶啊
至於便便就要等叮噹講果隻金色奇異果出場


話時話...我久不久行開百佳都見到有金奇異果出現架,但就唔係經常,你叫你屋企人同你留意下呀,但記住唔係"金色"架喎,外型同normal奇異果一樣,但特別o向頭既一邊會見到"尖"左出黎既.
我而家隔日食noraml o個隻奇異果,無食o個日便便真係唔多順暢.


大宅

積分: 1817


1708#
發表於 08-1-25 13:22 |只看該作者

回覆 #1704 nochoice83 的文章

明白...咁我都去問下先, thanks!:loveliness:


男爵府

積分: 5810


1709#
發表於 08-1-25 13:23 |只看該作者
你哋去便便有冇問題呀?
未有BB之前,我都係兩三日先有,但宜家有咗BB就成四五日,有時一星期都冇便便,真辛苦,覺得成個人好多毒素...但我已經俾平時食多咗菜同生果,都係唔得...


男爵府

積分: 5810


1710#
發表於 08-1-25 13:24 |只看該作者
奇異果,我好似唔覺有得買喎!
我試過西梅乾,好似作用不大


男爵府

積分: 8804


1711#
發表於 08-1-25 13:25 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-1-25 12:46 發表


o我...原來係咁,不過真係好值得記念既一日!
我就一向m都唔準,所以o個時浪費左好多$$去用捧捧check,後黎心灰意冷唔理佢就反理真係中左,哈...o個個feeling真係好奇妙.
我仲有個多weeks就出發到日本啦,其實始終人在 ...


係呀! 所以第時都可以同bb講,佢就係我o也最好既禮物喇:D !!!
因為老公已book晒枱食飯慶祝週年紀念,咁果時諗唔怕啦,今次唔食,嚟緊10個月無得食架喇 !!


大宅

積分: 1817


1712#
發表於 08-1-25 13:27 |只看該作者
原文章由 phoebie 於 08-1-25 13:18 發表
肚紋我反而矛貢緊張
但我就好怕生完修唔到身
因為 我哥12月結婚
我怕會唔令
係呢...
你地有矛人睇過餵人奶啊?
聽講會修身快d 阿b健康d 架


我都有諗過呢個問題,驚到時比老公話我肥修唔到身,好似而家咁,佢都話我lazy左好多,無以前咁貪靚,你估我想既咩,日日累到不得了,又要返工但晚上又訓得唔好,邊有心機扮靚喎...
有呀,但人o地話餵人奶好辛苦架,因為會谷奶好痛之餘仲要係bb咬得好實,一定攪到好痛架...所以都有o的驚,但又知道餵人奶可以令bb健康d,所以好矛盾...


男爵府

積分: 8804


1713#
發表於 08-1-25 13:27 |只看該作者
原文章由 nochoice83 於 08-1-25 13:24 發表
奇異果,我好似唔覺有得買喎!
我試過西梅乾,好似作用不大


試下似西梅汁,有只係加鈣加葉酸添,岩大肚飲架,我試過有效呀 !!


男爵府

積分: 8804


1714#
發表於 08-1-25 13:29 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-1-25 12:51 發表


我而家都係日日一粒葉酸,由5weeks開始食左差不多一個月了,第二次睇既時候7weeks佢又係比多一個月葉酸only,可能佢認為無必要食卦,但無維他命食始終好似欠左o的野咁.
係呢...你係咪已經12週有多啦? ...


係呀! 我以家12wk+3day喇 !!
下星期就去廣華第一次檢查,而且去私家check oscar !!


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1715#
發表於 08-1-25 13:30 |只看該作者
各位媽咪,我尋晚終於做咗第二次產檢喇!! 今次終於可以聽到bb嘅心跳聲。我老公佢聽到bb嘅心跳聲時超感動呀! 開心到笑哂,之後重不停同我講話個感覺好特別。我見到佢咁都真係感動到想喊呀...:loveliness:

不過有啲意外,就係今次醫生用bb嘅身長同我計預產期,比用last m計遲咗幾日!! 即係話我由原本8月31號變咗而家9月5號!!

我可能唔係8月媽咪喇...但係我又同大家傾咗咁耐,唔係好想轉板喎...唔知各位媽咪重'chum'唔'chum'我傾計呢?


大宅

積分: 3104


1716#
發表於 08-1-25 13:32 |只看該作者

回覆 #1707 開心叮噹 的文章

ok 我會叫老公幫我睇睇
唔該哂>3<

[ 本文章最後由 phoebie 於 08-1-25 13:39 編輯 ]
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 1817


1717#
發表於 08-1-25 13:33 |只看該作者
原文章由 nochoice83 於 08-1-25 13:24 發表
奇異果,我好似唔覺有得買喎!
我試過西梅乾,好似作用不大


你真係try下奇異果,好work架... 我講o個隻金奇異果(品種係好甜)就唔係時時有得賣,但normal既奇異果o向market or 百佳/welcome都有買得到.

不過就唔好成日食,因我今日有個friend話中醫講奇異果算係"涼"既生果,唔可以食太多,但我媽咪就話從來無聽,仲話中醫咩都話係"涼"野喎,信唔過...佢仲suggest我食多o的,因為好有益,所以我2邊信一半,所以隔日食.

Phoebie : 你都留意下,唔可以食太多!

[ 本文章最後由 開心叮噹 於 08-1-25 13:34 編輯 ]


男爵府

積分: 5810


1718#
發表於 08-1-25 13:33 |只看該作者
CHERRY B,都好丫,咁重要既日子放縱下,
我就慘勒,嚟緊結婚週年,都淨係想老公帶我去食壽司魚生,因為有咗之後冇食過,好想食呀...不過,老公唔多贊成,怕生冷喎...:;pppp:


男爵府

積分: 8804


1719#
發表於 08-1-25 13:33 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-1-25 13:02 發表
有無靚媽已經開始搽肚文膏/oil呀? 有無好介紹呀? 有o的媽咪話baby oil都得架喎,只要令肚皮保持濕潤唔乾的話,肚文就唔明顯,但唔肯定係咪work.


我都未開始搽,不過叫左朋友幫我買olive oil,呢幾日轉凍,我都擔心肚肚會乾燥同痕,但幸好又未有咋 !!

你o也有無影低肚肚大左既相作紀念 ? 我有架,真係會發現大左架 !!


大宅

積分: 1817


1720#
發表於 08-1-25 13:36 |只看該作者
原文章由 CherryB 於 08-1-25 13:25 發表


係呀! 所以第時都可以同bb講,佢就係我o也最好既禮物喇:D !!!
因為老公已book晒枱食飯慶祝週年紀念,咁果時諗唔怕啦,今次唔食,嚟緊10個月無得食架喇 !! ...


哈...係喎!
咁又係...訂左無理由唔食架! 我之前都話想cancel個日本trip架,但老公話唔使太worry,反正係自由行,所有野都可以自己control,萬事小心咪得law,所以最終都confirm去玩.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo