興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   31


翡翠宮

積分: 87390


1701#
發表於 15-6-17 10:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 上校車 於 15-06-17 發表我以

原帖由 小manman 於 15-06-17 發表
紫色襯上黃或者綠

好大膽的顏色配搭~
愛點家=愛回家


水晶宮

積分: 74628


1702#
發表於 15-6-17 10:40 |只看該作者




水晶宮

積分: 74628


1703#
發表於 15-6-17 10:45 |只看該作者
小manman 發表於 15-6-17 10:38
紫色襯上黃或者綠

好大膽的顏色配搭~

咁當然要襯得適宜就一定有學問, 我呢D BB 班懂皮毛

不過可以話俾你聽, 當你以為好唔穩陣既襯法, 其實都有另類感覺

睇多D magazine, 上網最好, 齋睇又唔使出街熱辣辣, 睇左就當買左架啦



水晶宮

積分: 74628


1704#
發表於 15-6-17 10:50 |只看該作者
最簡單而最容易接受的紫配黃, 通常會出現在波鞋上



珍珠宮

積分: 35592


1705#
發表於 15-6-17 10:52 |只看該作者
上校車 發表於 15-6-17 10:50
最簡單而最容易接受的紫配黃, 通常會出現在波鞋上
呢對幾靚, 最好唔係白邊就更好啦!
好好過每一天......


珍珠宮

積分: 31492


1706#
發表於 15-6-17 11:20 |只看該作者

引用:今日呢套我覺得麻麻地,顯胖+ +

原帖由 jacquesau 於 15-06-17 發表
今日呢套我覺得麻麻地,顯胖
今日好春夏啊,唔肥
我肥過你啊!不過我住外國比起外國人冇咁覺。
我比較鍾意50年代風格的裙,同一件過唔冼煩




已刪除用户

積分: 42578


1707#
發表於 15-6-17 12:10 |只看該作者

引用:今日呢套我覺得麻麻地,顯胖

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 87390


1708#
發表於 15-6-17 12:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 jacquesau 於 15-06-17 發表

原帖由 nsychristy 於 15-06-17 發表
上身著左白色,都 balance架, ok喎young d
係,其實白色清爽d,黑色就沉實d~


禁止訪問

積分: 80247


1709#
發表於 15-6-17 12:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+上校車+於+15-06-17+發表小文

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 74628


1710#
發表於 15-6-17 12:45 |只看該作者
Superman-GF 發表於 15-6-17 12:40
我出過張深藍配粉紅
識襯果然好好襯


禁止訪問

積分: 80247


1711#
發表於 15-6-17 12:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+上校車+於+15-06-17+發表我以

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 80247


1712#
發表於 15-6-17 12:49 |只看該作者

引用:Quote:小manman+發表於+15-6-17+10:38+紫色

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 80247


1713#
發表於 15-6-17 12:51 |只看該作者

引用:幫我睇下邊件好啲

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 74628


1714#
發表於 15-6-17 12:53 |只看該作者
jacquesau 發表於 15-6-17 10:05
牛記都有好多種色既
我就一定唔會著白褲啦...減50lbs 就可以諗下!
姊妹, OVER OVER
今日見到有個stylist,
佢身型有DD似你
著白色bf tee (我post 果D 簡約款), 大領 (會顯瘦)
下身襯闊身D 既BF 甩色牛, 摺腳, 好得喎


禁止訪問

積分: 80247


1715#
發表於 15-6-17 12:54 |只看該作者

引用:今日呢套我覺得麻麻地,顯胖+ +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35592


1716#
發表於 15-6-17 12:55 |只看該作者
上校車 發表於 15-6-17 12:53
姊妹, OVER OVER
今日見到有個stylist,
佢身型有DD似你
REALLY?
全身都闊唔會顯得更大隻咩?

有無相?
好好過每一天......


水晶宮

積分: 74628


1717#
發表於 15-6-17 12:55 |只看該作者
Superman-GF 發表於 15-6-17 12:49
呢D比較深奧。等小文文掌握咗比例同線條先
深層次研究變成深層次矛盾


水晶宮

積分: 74628


1718#
發表於 15-6-17 12:56 |只看該作者
jacquesau 發表於 15-6-17 12:55
REALLY?
全身都闊唔會顯得更大隻咩?
人家走左啦


已刪除用户

積分: 42578


1719#
發表於 15-6-17 12:56 |只看該作者

引用:Quote:jacquesau 發表於 15-6-17 10:05 牛

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35592


1720#
發表於 15-6-17 12:56 |只看該作者
Superman-GF 發表於 15-6-17 12:51
下面
大家都揀下面, 咁我又買小2件背心啦!
慳返幾十!
好好過每一天......

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo