親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


子爵府

積分: 12743


1701#
發表於 08-12-3 14:08 |只看該作者
原文章由 fi-fi 於 08-12-3 13:00 發表
jenniferkwok,

我就覺得....麻麻地,有時都好亂....首先你要肯定搵啱巴士站黎等(我成日好驚上咗對頭車),跟住你要打雀咁眼昅實經過d巴士,當你見到架巴士之後,你要揮手因為佢地會飛站的!!!另外我試過有一次....架車係 ...


oh 原來咁煩!咁要諗過先好

唔該哂


複式洋房

積分: 444


1702#
發表於 08-12-3 14:22 |只看該作者
fi-fi
咁請問有邊間可以用果張COUPON而又可以係室內架, 如果唔係我就去唔到lu!

原文章由 fi-fi 於 08-12-3 12:45 發表
jessiashek,

免費果張COUPON...如果你要揀春天,佢只係APPLY露天!

我試過....獨立屋齋浸2小時果D是無得預訂的,要WALK-IN!

至於衣架...我每次都會帶定的,因為有D酒店衣櫃入面D衣架是拎唔到出黎用的!!!而有D酒店浴室 ...


子爵府

積分: 12743


1703#
發表於 08-12-3 15:24 |只看該作者
又有問題

大潤發同家樂褔有咩唔同呢?考慮緊係未2間都去

101值得去嗎?


男爵府

積分: 6558


1704#
發表於 08-12-3 15:42 |只看該作者
想5/1出發,有冇平機票介紹呀,或者Agent,其實大約幾錢呢?


男爵府

積分: 9345


1705#
發表於 08-12-3 20:37 |只看該作者
jessiashek,

我未去拎呀,所以未知佢cover果幾十間係乜東東...或者下個禮拜會到手,到時再話你知~


原文章由 jessiashek 於 08-12-3 14:22 發表
fi-fi
咁請問有邊間可以用果張COUPON而又可以係室內架, 如果唔係我就去唔到lu!
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1706#
發表於 08-12-3 20:43 |只看該作者
jenniferkwok

無唔同....就好似香港的惠康&百佳咁囉!!!

我哋成日講果間大潤發內湖2店就好.....好....好大....至於西門町果間家樂福就....勝在就腳囉,但size就一定無大潤發內湖2店咁大,但都好夠你行嫁喇!!!

101....你會上去頂層睇夜景嗎?101....下面果幾層其實只是....高檔shopping mall,而basement果間jason就買d有別於大潤發/家樂福的高級食材,我上次買過張小嫻推介的花稠雞腿回hk,正but貴!!!

原文章由 jenniferkwok 於 08-12-3 15:24 發表
又有問題

大潤發同家樂褔有咩唔同呢?考慮緊係未2間都去

101值得去嗎?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1707#
發表於 08-12-3 20:48 |只看該作者
chunkiuBma,

港龍做緊優惠,你睇下啱唔啱心水,我幫你睇過1月5日飛....價錢是

hk$1,180(機票)+hk$406(tax) => hk$1586

http://www.dragonair.com/da/zh_HK/offerspromotions/offerssummary?CX_LANGUAGE=zh&CX_COUNTRY=HK&headerCountryLang=HK-zh

至於長榮就平少少...
未稅票價大人:HKD1110 元
含稅/附加費票價大人:HKD1549 元
http://eservice.evaair.com/online/html/chinese/plan/EIBSA010.asp#05

原文章由 chunkiuBma 於 08-12-3 15:42 發表
想5/1出發,有冇平機票介紹呀,或者Agent,其實大約幾錢呢?

[ 本文章最後由 fi-fi 於 08-12-3 20:51 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


複式洋房

積分: 444


1708#
發表於 08-12-3 22:07 |只看該作者
fi-fi
唔該你先, 不過我7/12飛 lu, 等唔一切 lu!
另外想問下美麗日記有咩好? 我見好多人都話買, 最初
我仲以為係書, 原本係mask, 可否介紹下呀?

原文章由 fi-fi 於 08-12-3 20:37 發表
jessiashek,

我未去拎呀,所以未知佢cover果幾十間係乜東東...或者下個禮拜會到手,到時再話你知~


大宅

積分: 1337


1709#
發表於 08-12-4 00:12 |只看該作者
港龍有平機票.


大宅

積分: 1557


1710#
發表於 08-12-4 00:18 |只看該作者
原文章由 fi-fi 於 08-12-3 08:42 發表
441,
咦咦咦...唔係就咁print-out張copoun出黎就得嫁,你要玩咗佢個test先(可以亂做都得),跟住佢會send返個e-mail比你,咁你print-out個e-mail出黎去上環台灣觀光局先可以換到張正本coupon去浸溫泉!!!

我忘了你其他行 ...


fi-fi,

我個行程如下:
11:45到台灣機場, 坐什麼車去"西華"酒店好呢?

day 1(26)星期五 : check-in -(去邊到食飯好呢?)>淡水->美麗華->士林
day 2(27)星期六 : 早餐去邊到食好呢? ->中正紀念堂->九份->饒河夜市
day 3(28)星期日 : 早餐去邊到食好呢? ->溫泉, 101,
day 4(29)星期一 : 永康街鼎泰豐/冰館->西門町(買鴨舌, 鳳梨酥, 蛋糕...)

牛肉面邊間好? 度小月OK嗎?

另請問有否租車公司, 妳用過又好的呢? 我地5個人, 坐的士又唔得, 分兩部又驚危機(得一個男性). 有無好提議.
公車安全嗎? 是否好麻煩.

謝!


男爵府

積分: 9345


1711#
發表於 08-12-4 08:36 |只看該作者
jessiashek,


你去統一藥品官方網頁study一下,睇下邊款啱你,我見博客來有好多是一盒幾款ge套裝,除返開都係hk4.x/張

http://www.ppc-life.com.tw/

產品介紹 > 美容保養系列 > 我的美麗日記系列 > 我的美麗日記面膜系列


原文章由 jessiashek 於 08-12-3 22:07 發表
fi-fi
唔該你先, 不過我7/12飛 lu, 等唔一切 lu!
另外想問下美麗日記有咩好? 我見好多人都話買, 最初
我仲以為係書, 原本係mask, 可否介紹下呀?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1712#
發表於 08-12-4 09:04 |只看該作者
441
11:45到台灣機場, 坐什麼車去"西華"酒店好呢?
大有巴士-台北<>桃園機場(東線),是經西華的,票價nt140(大)/nt70(小),留意落車與下車點是不同的...每30分鐘一班,你諗諗坐巴士or租車(nt900)
http://www.airbus.com.tw/airport_bus/image/airport_e.jpg

day 1(26)星期五 : check-in -(去邊到食飯好呢?)>淡水->美麗華->士林
我睇返西華飯店網頁,地圖上有很多食市,經過覺得ok就是了,再唔係...食少少,留返個肚入到淡水先掃街

day 2(27)星期六 : 早餐去邊到食好呢? ->中正紀念堂->九份->饒河夜市
我未住過果邊,所以我唔知早市有咩好食...mos都唔錯嫁,有別於hk,另好多時早上都見到好多小食小販賣早點嫁!!!

day 3(28)星期日 : 早餐去邊到食好呢? ->溫泉, 101, ->誠品

day 4(29)星期一 : 永康街鼎泰豐/冰館->西門町(買鴨舌, 鳳梨酥, 蛋糕...)

牛肉面邊間好? 度小月OK嗎?
本身我唔好"牛",而我老公係戒牛的,所以我無心水推介,我收集資料所得,永康街牛肉面是好的,保持到水準...另(東區)牛爸爸亦是正嘢,但價錢就....oh oh oh!!!

另請問有否租車公司, 妳用過又好的呢? 我地5個人, 坐的士又唔得, 分兩部又驚危機(得一個男性). 有無好提議.
公車安全嗎? 是否好麻煩.
你意思是想包車市內遊...no喇,太貴了....如果你唔想搭的士,你準量安排d景點是捷運到的,或者只是駁一程短程公車!!!公車是安全的,車上有顯示板提示下一站的站名,而司機亦都會講一次(好搞鬼~),同埋d台灣人好nice嫁,佢哋會好樂意教你搭咩車同邊度落車,佢哋會熱心到幫你同司機講埋添....take it easy!

租車方面,我自己就用過白宮/宅航通

今次cny我就會試....摩克動力
http://tw.myblog.yahoo.com/moccapower/

http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


子爵府

積分: 12743


1713#
發表於 08-12-4 10:28 |只看該作者
原文章由 fi-fi 於 08-12-3 20:43 發表
jenniferkwok

無唔同....就好似香港的惠康&百佳咁囉!!!

我哋成日講果間大潤發內湖2店就好.....好....好大....至於西門町果間家樂福就....勝在就腳囉,但size就一定無大潤發內湖2店咁大,但都好夠你行嫁喇!!!

101... ...


oh, 咁等我度下有無時間去先

101我唔會專登上去lor, 不過諗緊去101上面間欣葉定忠孝個間之麻


珍珠宮

積分: 39740

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


1714#
發表於 08-12-4 10:51 |只看該作者
唔該哂fi-fi, 資料好詳盡, 咁我會訂咗去全家攞! 但係我上康是美個網搵唔到有我的美麗日記, 更加check唔到價錢, 係咪我唔識搵?

原文章由 fi-fi 於 08-12-2 20:06 發表
wyl,

金石堂不是用7-11取書的,我幫你搵到最近"懷寧飯店"的便利店,在懷寧飯店左手邊幾步路,不用過馬路!!!

服務代號: 10886
名 稱 :全家西站店
電 話 :02-23120577
地 址 :台北市中正區懷寧街7號之1 ...


複式洋房

積分: 444


1715#
發表於 08-12-4 11:29 |只看該作者
fi-fi
請問太平洋北投溫泉渡假飯店 同 水美溫泉飯館 邊間有私家湯而可以用cupon的呢? 我其實也 email 去book 但未有回覆呀!


伯爵府

積分: 15367

2018復活節勳章


1716#
發表於 08-12-4 12:19 |只看該作者
我想和小朋友去住溫泉酒店, 請問邊間俾小朋友入住架 (同有私家湯)? (我會stay 係台北)

妳地係唔係直接同間酒店訂房架? 同係香港throuhg agent 訂, 邊處平呀?

Thanks!

原文章由 jessiashek 於 08-12-4 11:29 發表
fi-fi
請問太平洋北投溫泉渡假飯店 同 水美溫泉飯館 邊間有私家湯而可以用cupon的呢? 我其實也 email 去book 但未有回覆呀!

[ 本文章最後由 KLLP 於 08-12-4 12:31 編輯 ]


別墅

積分: 577


1717#
發表於 08-12-4 12:21 |只看該作者
台北有邊度FOR3歲小朋友友玩架, (PS 唔要去睇動物的)

當日是27/12星期六
http://cecilia1fu.spaces.live.com/PersonalSpace.aspx?_c02_owner=1


男爵府

積分: 9345


1718#
發表於 08-12-4 12:45 |只看該作者
wyl,

你去博客來度訂喇!!!

http://search.books.com.tw/exep/prod_search.php?cat=all&key=%A7%DA%AA%BA%AC%FC%C4R%A4%E9%B0O


原文章由 wyl 於 08-12-4 10:51 發表
唔該哂fi-fi, 資料好詳盡, 咁我會訂咗去全家攞! 但係我上康是美個網搵唔到有我的美麗日記, 更加check唔到價錢, 係咪我唔識搵?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1719#
發表於 08-12-4 12:46 |只看該作者
jessiashek,

i don't know.....要到手先知ar~

原文章由 jessiashek 於 08-12-4 11:29 發表
fi-fi
請問太平洋北投溫泉渡假飯店 同 水美溫泉飯館 邊間有私家湯而可以用cupon的呢? 我其實也 email 去book 但未有回覆呀!
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1720#
發表於 08-12-4 12:58 |只看該作者
KLLP,

你係咪想住一晚果D呀???
如果想方便就北投,北投春天過一晚夜,房內有獨立湯屋,另可免費浸露天溫泉
而想環境大自然一點,咁去陽明山天籟,環境好靚,仲有個類似水上樂園的露天溫泉

我通常會格一格價,睇下package抵定分開訂抵...我今次cny就經港龍訂機票,直接向東龍訂房!!!

原文章由 KLLP 於 08-12-4 12:19 發表
我想和小朋友去住溫泉酒店, 請問邊間俾小朋友入住架 (同有私家湯)? (我會stay 係台北)

妳地係唔係直接同間酒店訂房架? 同係香港throuhg agent 訂, 邊處平呀?

Thanks!

...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo