心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 104756


1701#
發表於 08-9-23 09:09 |只看該作者
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 09:06 發表


接放學慘d架, 我試過等咗成45分鐘架車都未嚟, 嚇c我, 原來中途壞咗車, 通知唔切d家長........mouth:

mouth: 我開學個時等左1個鐘呀
原來有個小朋友唔識去上校車,攪到d人去搵佢,搵左好耐呀


珊瑚宮

積分: 104756


1702#
發表於 08-9-23 09:10 |只看該作者
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 09:08 發表
g 媽 post 亞周生張相之前....系另外一個靚仔黎 gar....吾信....問 g 媽啦......

呢個唔洗你港,我都豬啦


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1703#
發表於 08-9-23 09:10 |只看該作者
等我去買番個羅庚先.......

原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 09:03 發表


咁孖媽你快d轉行喇, 做睇相婆, 好好搵架, 你g5g穌文loan一年做10個月嘢, 2個月去遊埠架?? 佢仲有每日do5-6個鐘咋!! 每個鐘好似同律師收費咁上下(或者過之而冇不及)

快d轉行 ...


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1704#
發表於 08-9-23 09:11 |只看該作者
無計啦....佢見吾到佢媽咪最後一面......

原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 09:05 發表

係呀, 佢禽晚都冇講嘢......人哋唔g以為佢黑面, 實在佢係冇心機講嘢..........


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1705#
發表於 08-9-23 09:12 |只看該作者
mouth: mouth: mouth:

原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 09:06 發表


接放學慘d架, 我試過等咗成45分鐘架車都未嚟, 嚇c我, 原來中途壞咗車, 通知唔切d家長........mouth:


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1706#
發表於 08-9-23 09:15 |只看該作者
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 09:08 發表
g 媽 post 亞周生張相之前....系另外一個靚仔黎 gar....吾信....問 g 媽啦......

勁呀你!!

車, 你睇住我轉嘅


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1707#
發表於 08-9-23 09:16 |只看該作者


原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 09:15 發表

勁呀你!!

車, 你睇住我轉嘅


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1708#
發表於 08-9-23 09:17 |只看該作者
你話自己.......豬.......

原文章由 phoebelamlam 於 08-9-23 09:10 發表

呢個唔洗你港,我都豬啦


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1709#
發表於 08-9-23 09:17 |只看該作者
原文章由 小科豆 於 08-9-23 09:09 發表

g媽你米天入開始放炸囉?

no仔鄭到佢黑面毛毛京京呀?

係呀, 我聽日開始做全職媽咪一星期咯
lo仔無驚呀, 因為姐姐5太出聲啫, 但對佢仲係好溫柔, 訓覺時lo仔又扭計唔肯訓, 姐姐陪佢出廳玩一陣玩具, 然後同佢講細佬要訓覺啦 佢一向都好錫lo仔


翡翠宮

積分: 76971


1710#
發表於 08-9-23 09:18 |只看該作者
禾池李一日助全織
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 09:17 發表

係呀, 我聽日開始做全職媽咪一星期咯
lo仔無驚呀, 因為姐姐5太出聲啫, 但對佢仲係好溫柔, 訓覺時lo仔又扭計唔肯訓, 姐姐陪佢出廳玩一陣玩具, 然後同佢講細佬要訓覺啦 佢一向都好錫lo仔 ...


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1711#
發表於 08-9-23 09:30 |只看該作者
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 09:11 發表
無計啦....佢見吾到佢媽咪最後一面......


但我又覺得佢可以送到佢媽咪最後一程都算係咁囉 因為如果5係2個幾月前訂到機票, 佢而家真係返唔到印尼, 因為印尼10月頭就新年, d機票好旺好滿, 而家book都要排到12月喇 所以我覺得佢都叫做不幸中之小幸喇


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1712#
發表於 08-9-23 09:33 |只看該作者
原文章由 ringoivy 於 08-9-23 09:18 發表
禾池李一日助全織

收唔收到印花呀??

咁你做到幾號呀?? 我放到1/10咋


公爵府

積分: 25050


1713#
發表於 08-9-23 09:33 |只看該作者
各位早~


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1714#
發表於 08-9-23 09:39 |只看該作者
熹媽.....早晨.....

原文章由 熹媽咪 於 08-9-23 09:33 發表
各位早~


公爵府

積分: 25050


1715#
發表於 08-9-23 09:46 |只看該作者
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 09:39 發表
熹媽.....早晨.....

何媽,
你地係係掛正8號至走得?
我間c公司就係!


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1716#
發表於 08-9-23 09:53 |只看該作者
正常系...除非掛 8 號之前部門亞 head 打電話通知...咁我地直屬上 c 先會因應 d 人住得遠吾遠先決定放人gar...

原文章由 熹媽咪 於 08-9-23 09:46 發表

何媽,
你地係係掛正8號至走得?
我間c公司就係!


翡翠宮

積分: 76971


1717#
發表於 08-9-23 09:54 |只看該作者
拱李扇扇只得遠呀
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 09:53 發表
正常系...除非掛 8 號之前部門亞 head 打電話通知...咁我地直屬上 c 先會因應 d 人住得遠吾遠先決定放人gar...


翡翠宮

積分: 76971


1718#
發表於 08-9-23 09:54 |只看該作者
呀械呀沉日禾爽上雷化乃g昨天中胡前禾修到李d暗花啦 些些
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 09:33 發表

收唔收到印花呀??

咁你做到幾號呀?? 我放到1/10咋


翡翠宮

積分: 76971


1719#
發表於 08-9-23 09:55 |只看該作者
禾公書5械架, 只要禾一確定到個蕉息禾就可以馬上走 全公書永遠走第一個賢就械禾
原文章由 熹媽咪 於 08-9-23 09:46 發表

何媽,
你地係係掛正8號至走得?
我間c公司就係!


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1720#
發表於 08-9-23 09:56 |只看該作者
吾算...我住大籮柚...搭 mtr 吾使一個鐘已到家門

原文章由 ringoivy 於 08-9-23 09:54 發表
拱李扇扇只得遠呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo