懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5524


1701#
發表於 08-11-11 14:00 |只看該作者
原文章由 lauyau 於 08-11-11 11:40 發表
產驗醫生無開維他命嗎, 需要自己買.
我見你6w咁你照到bb未呀,我星期五第一次照我怕照唔到.


見到呀. 我M計係7 wk 3 d, 不過19 d 先排卵..所以醫生話size係6 wk+.
醫生仲放大佢, 比我睇佢心跳(有一處閃下閃下咁).

如果你想買惠氏維他命, 万0等要去有處方既先有, 好似$19x. 有d sis去藥房買,好似$150左石.


大宅

積分: 3574


1702#
發表於 08-11-11 14:02 |只看該作者
wah...你攪咩呀????幾晚既夢都咁一致-----恐怖呀~~~
你係咪諗多左野呀???係咪有壓力呀???
放鬆d la...香港人~~~


原文章由 Nov 於 08-11-11 13:28 發表
你地有無發惡夢, 已經連續三晚, 半夜嚇醒左.
第一晚... 發夢自己放左囡囡入微波爐叮到流血
第二晚... 發夢見槍擊戰
第三晚... 發夢比姑娘抽血, 由nose樑位抽左一大包血

...


大宅

積分: 3574


1703#
發表於 08-11-11 14:04 |只看該作者
wah...c啦...我都好怕我99會攪住我...
但係坐月唔比佢上黎又好似有d impossible wow~~~
我未話佢知我有左呀...我怕佢一次就成日煲野上黎呀~~~


原文章由 060905 於 08-11-11 13:51 發表
簡直同病相連!我個時坐月又係6299成日得閒無時上黎, 又唔係幫手, 又係到彈三彈四話我媽咪煲d野唔好..... 所以今次真係想謝絕探訪!


大宅

積分: 2821


1704#
發表於 08-11-11 14:10 |只看該作者
我99知,都唔會上黎煲野比我食啦...甘奇既人,我mama都話佢極品!

原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-11 14:04 發表
wah...c啦...我都好怕我99會攪住我...
但係坐月唔比佢上黎又好似有d impossible wow~~~
我未話佢知我有左呀...我怕佢一次就成日煲野上黎呀~~~



男爵府

積分: 6052


1705#
發表於 08-11-11 14:13 |只看該作者
雯雯媽媽 ,

你99真係極品喎! 我99會煲埋d佢地覺得好寶, 但係我覺得好怪既野, 例如:蟹湯。


男爵府

積分: 5524


1706#
發表於 08-11-11 14:14 |只看該作者
原文章由 雯雯媽媽 於 08-11-11 13:26 發表
我個囡出世之後我99成日上黎,不過唔係幫我手,亦冇煮野比我食,調返轉我仲要幫佢拾埋d手尾,所以我可以講上次完全冇坐月,c6都知佢mama d野所以佢都覺得對我唔住,
今次我同c6講我未坐足月叫佢唔好上黎..以免好似上次甘我 ...


我個fd就係99太多要求, 又唔比佢見外家d人或抱B. 攪到佢炆到c, 幾日唔食野,down到想死. 佢老公出招叫99唔好黎, 同佢同多d人傾先正常番...佢話唸番都估唔到會有"死"咁恐怖既念頭.

所以無論點, 要relax d, 同平常心對人地要求.
陽奉陰違都好過炆親自己呀.


大宅

積分: 3574


1707#
發表於 08-11-11 14:14 |只看該作者
極品~~~HAHAH!!!


原文章由 雯雯媽媽 於 08-11-11 14:10 發表
我99知,都唔會上黎煲野比我食啦...甘奇既人,我mama都話佢極品!


大宅

積分: 3574


1708#
發表於 08-11-11 14:19 |只看該作者
我奶奶都係咁架...成日覺得自己煲既野好正...對大家都好有益...但係真係唔係人人岩LOR!!!
佢好出名既就係咩都加薑 ....連煮豆漿都加...攪到D豆漿辣架...HAHA!!!
其實佢D仔女熱低架...成日煲D野咁補...攪到佢地個個都爆哂瘡!!!SIGH!!!

原文章由 060905 於 08-11-11 14:13 發表
雯雯媽媽 ,

你99真係極品喎! 我99會煲埋d佢地覺得好寶, 但係我覺得好怪既野, 例如:蟹湯。


大宅

積分: 2821


1709#
發表於 08-11-11 14:24 |只看該作者
我99有煲野架,不過只限於到大仔一家,而我地....唔攪錯我地都偷笑啦!
總之佢係一個好自私好自我,咩都要佢話事,要認叻既退休教師...所以....唔見佢我心情就好好多,一見佢就......想c呀!
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-11 14:19 發表
我奶奶都係咁架...成日覺得自己煲既野好正...對大家都好有益...但係真係唔係人人岩LOR!!!
佢好出名既就係咩都加薑 ....連煮豆漿都加...攪到D豆漿辣架...HAHA!!!
其實佢D仔女熱低架...成日煲D野咁補...攪到 ...


別墅

積分: 535


1710#
發表於 08-11-11 14:32 |只看該作者
多謝你意見,我第二胎會唔會容易睇d,我唔想再浪費金錢又再照,
因為主要我需要醫生紙去醫院驗查,我比較多病.

原文章由 麥兜MaMa 於 08-11-11 14:00 發表


見到呀. 我M計係7 wk 3 d, 不過19 d 先排卵..所以醫生話size係6 wk+.
醫生仲放大佢, 比我睇佢心跳(有一處閃下閃下咁).

如果你想買惠氏維他命, 万0等要去有處方既先有, 好似$19x. 有d sis去藥房買,好似$ ...


大宅

積分: 1527

陪月勳章


1711#
發表於 08-11-11 14:34 |只看該作者
我都有成年幾無見過6299喇!! even 我地住同一座樓上樓下!! 真係時運高睇唔到! 講起佢地就(男女男)!! 一提起佢地真係驚動胎氣, 所以c6都唔會係我面前講佢地!! 我地都無同c6果邊既人講有左呀,費事招惹不必要既麻煩!!

BB出世真係唔想比佢地見呀!!


別墅

積分: 535


1712#
發表於 08-11-11 14:35 |只看該作者
咁多位媽媽唔好諗咁多唔好野,會影響情緒就唔好.你地全部都自己揍小朋友.


大宅

積分: 3574


1713#
發表於 08-11-11 15:03 |只看該作者
成年冇見咁勁?睇黎你地真係有d野wow~~~
不過第時小b出世唔比佢地見又唔得既....點都要新年拜下年la!!!

都係唔好諗太多la...唔好勞氣!


原文章由 kvi 於 08-11-11 14:34 發表
我都有成年幾無見過6299喇!! even 我地住同一座樓上樓下!! 真係時運高睇唔到! 講起佢地就(男女男)!! 一提起佢地真係驚動胎氣, 所以c6都唔會係我面前講佢地!! 我地都無同c6果邊既人講有左呀,費事招惹不必要既麻煩!! ...


男爵府

積分: 5524


1714#
發表於 08-11-11 15:06 |只看該作者
原文章由 Nov 於 08-11-11 13:28 發表
你地有無發惡夢, 已經連續三晚, 半夜嚇醒左.
第一晚... 發夢自己放左囡囡入微波爐叮到流血
第二晚... 發夢見槍擊戰
第三晚... 發夢比姑娘抽血, 由nose樑位抽左一大包血

...

我都有發怪夢.
排卵後幾日, 見bbt drop左, 以為無左, 發左個惡夢話BB 6 個wk冇左.
2日前發夢係resident Evil + Hero. 即係外面有d song C(不過係人形, 唔係好血淋淋), 出去找c6遇險. 找到c6, 原來佢識飛. 咁我有小兜, 小兜令我識飛, 飛得仲高過佢. 至攪笑,原來 我細佬識隱形
其它有d夢, 發完唔記得左.


男爵府

積分: 5524


1715#
發表於 08-11-11 15:10 |只看該作者
原文章由 060905 於 08-11-11 14:13 發表
雯雯媽媽 ,

你99真係極品喎! 我99會煲埋d佢地覺得好寶, 但係我覺得好怪既野, 例如:蟹湯。


c6要我介蟹...海鮮. 你99會有蟹湯咁攪野.
以前係海上人?


複式洋房

積分: 378


1716#
發表於 08-11-11 15:23 |只看該作者
我返嚟啦~ 幾日冇上嚟...有排追MSG..

我上星期六終於見到小B啦.. 原來我遲排卵, 而家只得5 WEEK 咋..預產期變咗09年7月10日..你地仲斟唔斟我玩呀??

BOOK 緊養和,希望有位啦~


別墅

積分: 627


1717#
發表於 08-11-11 16:47 |只看該作者
大家好,我是新來報到口家, 6月26日預產期.
7/11照到bb心跳.
好慘呀, 我失眠咗成個星期, 你口地會唔會失眠呀?


大宅

積分: 1575


1718#
發表於 08-11-11 16:50 |只看該作者
原文章由 BabyMeow 於 08-11-11 15:23 發表
我返嚟啦~ 幾日冇上嚟...有排追MSG..

我上星期六終於見到小B啦.. 原來我遲排卵, 而家只得5 WEEK 咋..預產期變咗09年7月10日..你地仲斟唔斟我玩呀??

BOOK 緊養和,希望有位啦~ ...


當然斟你玩啦! 有時我都有諗我會唔會早產變咗5月媽咪哩(因我預產期是6月2日), 唔緊要啦, 識多d朋友嘛 !
恭喜你見到小B。



大宅

積分: 1575


1719#
發表於 08-11-11 16:55 |只看該作者
原文章由 Yankii 於 08-11-11 16:47 發表
大家好,我是新來報到口家, 6月26日預產期.
7/11照到bb心跳.
好慘呀, 我失眠咗成個星期, 你口地會唔會失眠呀?


會呀! 不過好彩唔係連續失眠, 通常隔幾日一次瞰啦! 你有冇特別諗d咩嘢而瞓唔到呀? 我通常係冇乜事半夜三点幾醒咗就眼光光到天光。中医話呢d係血虛。



大宅

積分: 3574


1720#
發表於 08-11-11 17:00 |只看該作者
小兜令你開心到飛起就真.....


原文章由 麥兜MaMa 於 08-11-11 15:06 發表

我都有發怪夢.
排卵後幾日, 見bbt drop左, 以為無左, 發左個惡夢話BB 6 個wk冇左.
2日前發夢係resident Evil + Hero. 即係外面有d song C(不過係人形, 唔係好血淋淋), 出去找c6遇險. 找到c6, 原來佢識飛. 咁我有小 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo