在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1972


1701#
發表於 08-12-5 14:55 |只看該作者
俾佢着件down,玩到熱又有得除

原文章由 貓姐 於 08-12-5 13:54 發表
天文台話聽朝得11度, c喇, 貓仔聽日學校旅行呀, 仲要去大棠荔枝園, 凍c 喇


伯爵府

積分: 17810


1702#
發表於 08-12-5 15:03 |只看該作者
貓姐 / OKKI :
亞女有時玩我同老公架.....

貓姐 :
貓仔去山卡拉地方,真係好凍喎,帶定暖蛋好喎


伯爵府

積分: 17810


1703#
發表於 08-12-5 15:04 |只看該作者
原文章由 ookiinome 於 08-12-5 14:55 發表
俾佢着件down,玩到熱又有得除


係囉,除左就吾記得拎返....


大宅

積分: 1972


1704#
發表於 08-12-5 15:12 |只看該作者
又係bor...細佬仔係甘嫁啦

原文章由 Snoopywy 於 08-12-5 15:04 發表


係囉,除左就吾記得拎返....


大宅

積分: 1972


1705#
發表於 08-12-5 15:13 |只看該作者
你個女甘醒識玩番d大人,唔怕工人蝦佢啦

原文章由 Snoopywy 於 08-12-5 15:03 發表
貓姐 / OKKI :
亞女有時玩我同老公架.....

貓姐 :
貓仔去山卡拉地方,真係好凍喎,帶定暖蛋好喎


禁止訪問

積分: 33575


1706#
發表於 08-12-5 15:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 33575


1707#
發表於 08-12-5 15:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 789


1708#
發表於 08-12-6 15:20 |只看該作者
我都係上下網咁lor


禁止訪問

積分: 33575


1709#
發表於 08-12-8 09:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1972


1710#
發表於 08-12-8 10:41 |只看該作者
xmas連放四日丫,正


大宅

積分: 1972


1711#
發表於 08-12-8 10:53 |只看該作者
估下工展會會唔會有平貨?電腦節真係好平.


禁止訪問

積分: 33575


1712#
發表於 08-12-8 11:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1972


1713#
發表於 08-12-8 11:18 |只看該作者
應該係年尾
上年係xmas左右

原文章由 貓姐 於 08-12-8 11:00 發表
工展會幾時開始呀?


男爵府

積分: 7268


1714#
發表於 08-12-8 12:02 |只看該作者
早呀!
貓姐,工展會12月13日開始呀!我14號都會去呀, 因為要幫個客做function。

原文章由 貓姐 於 08-12-8 11:00 發表
工展會幾時開始呀?


禁止訪問

積分: 33575


1715#
發表於 08-12-8 12:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7268


1716#
發表於 08-12-8 12:32 |只看該作者
其實如果係weekend去既話,邊個星期六日都會比較多人。咩你咁忙呀, 得番13號得閒, 有咩搞作呀??


原文章由 貓姐 於 08-12-8 12:27 發表
唔知13號會唔會好多人?
我12月得返13號有時間咋


禁止訪問

積分: 33575


1717#
發表於 08-12-8 12:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2387


1718#
發表於 08-12-8 17:28 |只看該作者
原文章由 貓姐 於 08-12-8 12:38 發表
亞仔係朋友仔全部都係12月出世, 我預產期係12月, 只係早左開刀, 所以12月有好多生日會, 聖誕party要開
好忙, 宜家已經fully booking, 有幾日會一日走2場添
其實上星期6, 日, 我2日都係一日走2場傢喇, 所以今日好好好 ...


嘩大忙人.
我今日都好彩, 有嘢忙.


大宅

積分: 1972


1719#
發表於 08-12-8 18:21 |只看該作者
今日好忙,忙完就收工
唔好意思,差d點左貓姐 而家收料真係...有d慢...好在有kim b


大宅

積分: 1972


1720#
發表於 08-12-9 10:54 |只看該作者
今日冇人丫....早晨丫各位

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo