懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4075


1701#
發表於 08-12-10 16:29 |只看該作者
有無7月媽媽係搵余啟文醫生接生(順產)ga?


別墅

積分: 687


1702#
發表於 08-12-10 16:32 |只看該作者
原文章由 JOEYCMY 於 08-12-10 10:59 發表


我連有fd結婚我都冇去飲,黎緊公司ANNUAL DINNER我都唔去LU...有獎抽都係咁話啦(我年年都抽到架 ).


我月尾都要去飲,其實怕唔怕架?


別墅

積分: 687


1703#
發表於 08-12-10 16:35 |只看該作者
原文章由 makfr 於 08-12-10 15:06 發表
昨晚ok咗la....舒服哂

QUOTE:
原文章由 makfr 於 08-12-9 21:26 發表
唉,lee 幾日都有食橙gar.....剛喝了杯牛奶,睇下遲d有冇進展,如到Sat都冇,產檢時再 ...


咁就好喇!


大宅

積分: 1025


1704#
發表於 08-12-10 17:02 |只看該作者
KT二少奶:其實你個胃不好..最好都唔好飲鮮奶,因消化不到的AR!而家好報告都叫人唔好飲奶..我自己的中醫同西醫都叫我唔好飲..但我又怕唔夠鈣.SO中醫叫我今次煲湯時都放一些浸左1小時水的有機黃豆(浸的水不要),就已經好夠鈣了

前幾期一週刊都有報導說外國有個案例是孕婦懷孕時飲得太多牛奶都會引起BB出現“自閉証”的機會..你都可以去圖書館借回來看看AR!
雖然我有時都覺的地傳統中國人應冇咩理由有BB唔飲牛奶...BUT我都會試唔飲,因次次飲都唔舒服AR


複式洋房

積分: 110


1705#
發表於 08-12-10 17:06 |只看該作者
唔怕呀! (我覺得) 我上個星期都有去飲喎~
同埋我又諗有o的人大肚辦喜事咪又係咁~

如果你好相咁就唔好去la~


原文章由 KT二少奶 於 08-12-10 16:32 發表


我月尾都要去飲,其實怕唔怕架?


別墅

積分: 809


1706#
發表於 08-12-10 17:49 |只看該作者
原文章由 KT二少奶 於 08-12-10 16:32 發表


我月尾都要去飲,其實怕唔怕架?


我一知道有咗 (都未見肚),就去朋友 ceremony & banquet,仲去幫佢唱歌 tim,無事 wor.. 不過,就住就住 ga.. 行得慢 d,唔好比人撞到,不過,最好飲前食少少野.. 你知家下 d 開席時間 ga la。


等待驗證會員

積分: 240


1707#
發表於 08-12-10 17:55 |只看該作者
原文章由 KT二少奶 於 08-12-10 16:32 發表


我月尾都要去飲,其實怕唔怕架?


怕就唔怕嘅,不過我好早就眼訓,所以唔去次麻,同埋而加都係耍休息多D...


別墅

積分: 687


1708#
發表於 08-12-10 18:09 |只看該作者
原文章由 sheetaada 於 08-12-10 17:02 發表
KT二少奶:其實你個胃不好..最好都唔好飲鮮奶,因消化不到的AR!而家好報告都叫人唔好飲奶..我自己的中醫同西醫都叫我唔好飲..但我又怕唔夠鈣.SO中醫叫我今次煲湯時都放一些浸左1小時水的有機黃豆(浸的水不要),就已經好 ...


係啦,我成日擔心俾唔到好營養bb,驚唔夠鈣

醫生話我可能會比妳地嘔得厲害d,因為我有甲狀腺過高,仲食緊藥,我成日都擔心影響bb既健康,做mama真係一d都唔易,我依家每日都只係掛住bb既健康


別墅

積分: 687


1709#
發表於 08-12-10 18:12 |只看該作者
原文章由 jomiwan 於 08-12-10 17:06 發表
唔怕呀! (我覺得) 我上個星期都有去飲喎~
同埋我又諗有o的人大肚辦喜事咪又係咁~

如果你好相咁就唔好去la~


我都諗住去


大宅

積分: 1011


1710#
發表於 08-12-10 18:22 |只看該作者
原文章由 KT二少奶 於 08-12-10 18:09 發表


係啦,我成日擔心俾唔到好營養bb,驚唔夠鈣

醫生話我可能會比妳地嘔得厲害d,因為我有甲狀腺過高,仲食緊藥,我成日都擔心影響bb既健康,做mama真係一d都唔易,我依家每日都只係掛住bb既健康 ...


我都係好驚俾唔夠bb營養同擔心bb嘅健康
我之前都有睇過啲報導話bb同孕婦都唔適宜飲牛奶
但我都有keep住每日一包
跟住又有美國嘅親戚話孕婦唔適宜食蛋
但西医又話唔驚得咁多
所以又係每日一隻...
真係好煩!!!


別墅

積分: 687


1711#
發表於 08-12-10 18:28 |只看該作者
原文章由 BB_CHAN 於 08-12-10 18:22 發表


我都係好驚俾唔夠bb營養同擔心bb嘅健康
我之前都有睇過啲報導話bb同孕婦都唔適宜飲牛奶
但我都有keep住每日一包
跟住又有美國嘅親戚話孕婦唔適宜食蛋
但西医又話唔驚得咁多
所以又係每日一隻...
真係好煩!!! ...


做咗mama之後咩都諗bb先,成日驚會影響到佢,食野又驚,拎重野又驚,有時都幾煩架


複式洋房

積分: 115


1712#
發表於 08-12-10 20:06 |只看該作者
我一日一支鮮奶同最少一個奇異果


所以日日都有便便


男爵府

積分: 6396

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1713#
發表於 08-12-10 20:37 |只看該作者
我自己本身比較高大 (兼肥 - 我老公話嘅),所以平時已經好難買褲,而家仲難,可能要叫人响外國幫我買,跟住寄俾我,但而家就嚟Christmas,寄都有排至收到....

仲有最近唔知點解我唔係好去到廁所,但就不停放屁.... so 尷尬.... 唔知有冇人有similar experience?

原文章由 JOEYCMY 於 08-12-10 08:45 發表


我都有d熱氣,呻鼻時成日都有d血絲,不過又唔可以食涼食,唯有飲蜜糖水囉...而我一早已經換左孕婦橡筋褲lu,真係舒服好多,而我一向都肥嘟嘟都唔會點型,所以個d冇咩款嘅孕婦裝,我都可以接受. ...


男爵府

積分: 6396

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1714#
發表於 08-12-10 20:54 |只看該作者
其實係咪一定要去健康院?? 我只係唸住去c+就算....

原文章由 小米媽 於 08-12-10 15:07 發表


你可以打電話又得直接落去又得既...如果你直接落去既話佢只係會比份野你叫你番屋企填左佢, 佢會同你約埋時間架...登記既話就好快既, 但到產檢果日就起碼用左你一個上午架喇~~ 唔緊要喎..大家都係第一次做媽媽, 我 ...


男爵府

積分: 9332


1715#
發表於 08-12-10 21:20 |只看該作者
請問有冇邊隻肚紋膏好用架? 我宜家已經開始痕啦, 要買囉!


男爵府

積分: 9332


1716#
發表於 08-12-10 21:21 |只看該作者
我今日同我老闆講我有左, 初時都擔心佢唔高興, 點知佢鬼死咁好, 恭喜我之餘重叫我頭三個月一定要小心d, 真係好感動呀


大宅

積分: 3344


1717#
發表於 08-12-10 21:24 |只看該作者
今日同老公去街去o左四個鐘(已經食o左一粒鐘飯)返來都累到死. 要訓返真係麻煩...


大宅

積分: 3344


1718#
發表於 08-12-10 21:28 |只看該作者
其實睇你c+會唔會幫你checklor 如果你有去打算生果間醫院做產檢咁其本上都可以唔用去, 因為d o野係重覆又重覆. 如果你唔放心又唔怕煩咪去多幾到睇. 我就唔打算去健康院睇太多地方la..

原文章由 snoopy0520 於 08-12-10 20:54 發表
其實係咪一定要去健康院?? 我只係唸住去c+就算....


男爵府

積分: 5233


1719#
發表於 08-12-10 22:05 |只看該作者
原文章由 marie2008 於 08-12-10 16:29 發表
有無7月媽媽係搵余啟文醫生接生(順產)ga?

我16/12第一次見余醫生,如冇意外都揾佢開刀


男爵府

積分: 9332


1720#
發表於 08-12-10 22:18 |只看該作者
我都係睇余醫生架, 尋日同佢講我一定揀開刀, 佢叫我唔好咁快下決定.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo