媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


洋房

積分: 338


1701#
發表於 04-10-6 10:43 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

ec822 :
做運動 , 做FIT媽媽 ! 加油 ~
我都唔知幾時做過了 !自己唔做到望人地做到嘛.

pekkleyin, deedeegogo,
尋日收工去藥房買左支 QV .都幾好用 ~ 好潤 ,又爽!
冇咩香料. 我仲俾99用,佢都SAY : good !


禁止發言

積分: 4796


1702#
發表於 04-10-6 10:45 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 0


1703#
發表於 04-10-6 10:55 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

各位媽咪......有平野...

Harbour City Bazaar
地 址 : 尖 沙 嘴 廣 東 道 11 號 世 界 商 業 中 心 3 字 樓 海 港 城 展 銷 集
日 期 : 10 月 6 日 至 10 月 10 日
時 間 : 11:30am-9:00pm
查 詢 電 話 : 2118 8008


大宅

積分: 2655


1704#
發表於 04-10-6 10:57 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey,
死囉﹗肉赤屎囉﹗仲乜要“里埋”呀﹐你咪等景祐訓


禁止發言

積分: 9659


1705#
發表於 04-10-6 11:05 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5015

好媽媽勳章


1706#
發表於 04-10-6 11:07 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Good Morning Everybody.

Dou Dou has recovered 90% already after took the 猴棗末 (3 bottles) and drink the crocodile soup. The phlegm has been disappeared and no more cough.
deedeegogo, joey, macy, ivy, birdie... Thanks for all your advise. Thank you so much.

Joey,
It's not your fault. Don't be unhappy. 景祐 will recover soon.

annie,deedeegogo,macy,winnie,nlns,
Please check the below website, our babies are now online.
Please Click Here


禁止發言

積分: 4796


1707#
發表於 04-10-6 11:17 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1114


1708#
發表於 04-10-6 11:19 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey

唔好唔開心啦 !小朋友撞親一定有架啦 ! 有一次 ,雅桓都試過撞到個口流哂血 , 當時我和老公都各自在玩電腦 , 當聽到雅桓大叫 ,再見到個口流哂血 ,我第一個反應 ,都係怪老公唔好好看住她 ,先會令到她撞到 ,老公都硬食了我一次死
我有一個5歲女女和8個月仔仔 , 閑時返下 freelance湊下仔...

我的blog
http://hk.myblog.yahoo.com/chancharlize/article?mid=1357&prev=1373&next=1342


大宅

積分: 2655


1709#
發表於 04-10-6 11:23 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

MARKBEAN﹐
<lease check the below website, our babies are now online>

唔明喎﹖


大宅

積分: 1114


1710#
發表於 04-10-6 11:25 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

markbean

那一個website呀 ? 唔知呀 ??

豆豆好番就好了 ! 猴棗末真係好得架 !

macy ,joey
多謝你們讚雅桓乖呀 , 我好開心呀 !始終女仔係定一些既 .
我有一個5歲女女和8個月仔仔 , 閑時返下 freelance湊下仔...

我的blog
http://hk.myblog.yahoo.com/chancharlize/article?mid=1357&prev=1373&next=1342


男爵府

積分: 5015

好媽媽勳章


1711#
發表於 04-10-6 11:25 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Sorry, macy, deedee, annie, winnie, nlns,
I forgot to attached the link. Our babies are now online.
Click Here


珍珠宮

積分: 43249


1712#
發表於 04-10-6 11:36 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

fion7889,

Harbour City 個道賣咩架 ? 你收到 聖安娜未呀 ?

joey,

我聽到都心痛呀!!!!


禁止發言

積分: 4796


1713#
發表於 04-10-6 11:38 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 9659


1714#
發表於 04-10-6 11:39 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 0


1715#
發表於 04-10-6 11:42 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

minmin,

收到啦...我SEND左MSG比你...你收唔到呀????

THANKS....

Harbour City 賣BB衫, 褲, 鞋, 襪....但係邊個季節我就唔知...我知道有HIPO, BABY OUTLET, ELLE, 好似賣BB衫既舖頭都有.....因為都係我朋友通知我.....你下午會去睇下...到時再報料比大家....


男爵府

積分: 5893


1716#
發表於 04-10-6 11:42 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Markbean,
oh, I saw now! We have more stars in Sept babies!

JOEY
你好叻呀!我真要向你好好學習,你的年齡和你的行為絶對不襯!你比真實年齡成熟多呢!希望景祐快些沒事!其實BB很快又忘記的,很快,景祐又會靚仔番架!

MONMANTANG,
我最後沒有去,因為病了.大傷風...現在還在咳.

7917,
我都覺得自己厲害!以前我不喜歡跑步,昨天卻覺不錯,只是到6:30時天開始黑,我又不識路,覺得好恐佈.希望會繼續努力.

IVY,曉晴,BBCUTIE...
嘩,我真是要做點事了...不過,聽了(忘了誰)講讀N1的不好經歷,我估我N1都會看重老師,多於名氣.到K1才再算...很頭痛.




Ho Lam's Homepage 2005年度我最喜愛video-1-層層叠


禁止發言

積分: 4796


1717#
發表於 04-10-6 11:55 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 9659


1718#
發表於 04-10-6 11:56 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3239


1719#
發表於 04-10-6 11:57 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey,
景祐扭眼訓扭度撞埋門度, 真係陰公囉, 咁今朝佢有冇彩你呀?

macy,
一本係食乜架, 日本野?

deedeegogo,
雅桓撞到自己個口流血, 我就被adonis 個頭撞到我的口流血幾次, 佢成日用頭撞去抱佢的人的頭啦, 心口啦, 下巴啦, 由於佢撞我下巴, 我的牙齒整親牙肉, 咪流血囉, 跟住仲要生埋飛滋

ec822,
希望你保持呢個恆心啦, 我在未生之前都有去做gym 架, 玩左 2年, 一星期去足6天, 係咪好有恆心呢, 我仲要玩最辛苦o個隻 stepper, 玩 40mins, 跟住再玩其他野 40mins, 或者aberoic 都可以消耗over 1000 的卡路里架, 然後steam 埋, 沖埋涼先返屋企, 就係咁減左 20磅呀, 當然冇racrac 纖體咁快啦, 我玩到有左bb 都有玩, 不過只係玩d 輕鬆d o既野, 好似踏單車, 步行機咁, 我問過醫生, 佢話冇問題的, 後來因為sars, 冇玩了, 如果唔係, 我會仲玩的, 不過可能d 指導員仲驚過我了
我幾時可以拎奶粉比你呀?

racrac,
你老公令你改變左, 唔好仲叫佢 "窮鬼" 啦!!


大宅

積分: 1114


1720#
發表於 04-10-6 11:58 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

markbean

OH !做咩唔叫我比張望鏡頭相比你呀 !我有齊人相 ,又望鏡頭的 ,唔緊要啦 !都好開心呀 !

見到有個妹妹叫Francisca ,老公初初都想為雅桓叫Francisca ,可是她姓陳 ,Francisca Chan 好似好難讀 ,讀到噴口水 ,所以無叫了 !可惜 !
我有一個5歲女女和8個月仔仔 , 閑時返下 freelance湊下仔...

我的blog
http://hk.myblog.yahoo.com/chancharlize/article?mid=1357&prev=1373&next=1342

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo