跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16977


1701#
發表於 04-10-7 16:40 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

m&amom,
還錢 係 huan~


子爵府

積分: 13774


1702#
發表於 04-10-7 16:40 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

Annie: 果d書籤貼紙,係花園街我都買過,都試過5蚊有6張:-P


大宅

積分: 1548


1703#
發表於 04-10-7 16:43 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

"還錢"="反錢"
歲軒軒係隻 軒軒的網頁


子爵府

積分: 13774


1704#
發表於 04-10-7 16:44 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

小bmom: 要攪到咁夜:-(
婆婆哨番出去何文田未


子爵府

積分: 14040


1705#
發表於 04-10-7 16:45 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

M&A mom,
還有個還 read as "hai" (2nd sound)
還錢個還 read as "huan" (also 2nd sound)

zoe,
I think Stage ABC and/or Level 1 is suitable for 軒軒, it can be ordered from 新思維 or www.dangdang.com (but I recommend you to order at 新思維)
妹妹1歲la~


大宅

積分: 4153


1706#
發表於 04-10-7 16:45 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

zoe> wingwing用o個d印仔係畫板連埋既, 好似miu講o個d, 佢有幾個-星星月亮花花形狀咁.

其實我倒數z to a 都係麻麻地, 你地要試唔會唔識既.
事緣wingwing識數a-z好耐, 有d悶, 咁我有一次咪提議話倒數, 佢矇查查都唔知我up乜, 試兩試唔識就忟, 冇再試, 隔左一排, 我再舊事重提, 佢竟然可以慢慢up晒出黎, 中間只有三兩個要提水, 嚇到我同老公ah~ 當然佢所謂識都係up得好慢吞吞既.

契媽 > 乜phonics kids教錯E字咩?

m&amom > 你咪又嚇我喎, 不過我都預左生多個D記性,智商又再退化一D!!

annie > 冬瓜雖然涼, 不過我應該可以yatch架勒, 預埋我一份, thanks!!


伯爵府

積分: 16977


1707#
發表於 04-10-7 16:46 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

MIU,
婆婆今晚會留低~因為daddy又5係hk~


子爵府

積分: 14040


1708#
發表於 04-10-7 16:50 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

濤兒,
yes~
濤兒 寫道:
契媽 > 乜phonics kids教錯E字咩?


小B mom,
Your mandarin is very good wor~ :mrgreen:
妹妹1歲la~


大宅

積分: 4153


1709#
發表於 04-10-7 16:52 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

我地都有買落唔少書籤貼紙俾wingwing, 以前多數係獎勵佢肯飲水/乖 (係呀, 佢勁唔鍾意飲水, 肯飲水都要獎!), 俾佢貼係貼紙部, 不過後尾已經冇乜興趣lu, 擺埋一邊ngau.

契媽 > 等我開黎睇下先!!


子爵府

積分: 13751


1710#
發表於 04-10-7 16:52 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

契媽:
睇價錢,真係好平喎!有時間超超先!
All,
Byebye!


伯爵府

積分: 16977


1711#
發表於 04-10-7 16:53 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

wingma,
小b女都識a-z,不過係唱law~ :mrgreen:


大宅

積分: 4153


1712#
發表於 04-10-7 16:56 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

另外, 仲有一樣教數數目的玩法都唔錯架~
話說陪訓時冇野up, 我地玩數數目, 一人up一個數, 即係我數1, 佢數2, 我數3, 佢數4等, 佢初初都會窒住窒住, 後尾就up得好順暢下, 我仲會話埋佢聽呢d就係單雙數, 不過唔知佢明唔明喎!


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1713#
發表於 04-10-7 16:57 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

All>>
Thank you very much 多時
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


大宅

積分: 4153


1714#
發表於 04-10-7 16:57 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

小BMom 寫道:
小b女都識a-z,不過係唱law~ :mrgreen:

係呀, wingwing都係唱出黎的!


伯爵府

積分: 16977


1715#
發表於 04-10-7 16:58 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

契媽,
冇法啦,讀書時必修科麻~果時仲好呀,呢科我law A架,不過而家真係少講左,luck luck cut cut,有時d字又5arm音5arm聲調~真係醜怪~


子爵府

積分: 13774


1716#
發表於 04-10-7 16:58 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

Annie: 雖然我廚藝勁渣,但我都可以幫係切開個冬瓜,一人煲d果播

wing ma: wingwing真係好叻!我肯定自己慢慢都5得,除非出貓啦


伯爵府

積分: 16977


1717#
發表於 04-10-7 17:02 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

m&amom,
咁今日煮餐<9大鬼>補數law~ :mrgreen:


大宅

積分: 1548


1718#
發表於 04-10-7 17:03 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

契媽:thx,咁我去新思雄望望(旺角火車站上蓋?),佢有冇display放係樹?
歲軒軒係隻 軒軒的網頁


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1719#
發表於 04-10-7 17:07 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


子爵府

積分: 14040


1720#
發表於 04-10-7 17:08 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

小BMom,
law A hou 勁 wah! I also learnt mandarin for a year in city u (spent almost $10,000) but most of them already given back to the "teachers" la :-P I also "lur lur cut cut" ga~
妹妹1歲la~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo