跳至

首頁

尾頁
   0
該用戶已被刪除

1701#
發表於 04-12-7 22:43 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7065


1702#
發表於 04-12-7 22:47 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

各位,

請問how to add hyper link!!!? 我快要886啦! please... please !!
MM :pint: 24/11/04-3.77kg(無衫) 23/12/04 - 5kg (有衫) 11/1/05 - 5.18kg (無衫) 9/4/05 - 7.41kg ( 單衫無片) 23/4/05 7.64kg, 頭仔:44cm, 身長: 68cm 28/5/05 8.18 kg 1/7know 爬地, 2/7去游水, 3/7understand鍚鍚 & 拍拍心口, 22/7 wave bye bye


珍珠宮

積分: 33190


1703#
發表於 04-12-7 23:37 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

唉~~
頭先餵elise食完化痰藥水, 隔左半粒鐘再餵奶
elise飲左1oz, 就掃風, ok左後再飲2oz
唔知係咪我掃風掃得勁過頭呢?? 佢嘔晒出黎, 成地都係, 嚇c我
過左陣同佢換衫, 心急唔記得close個膠櫃桶
撞到elise個額頭, 佢即刻喊...佢喊..我又喊...佢見我喊, 就即刻收聲, 個樣仲好似睇戲咁眼碌碌望住我喊

唉~~elise: 我都知mami無用架喇


侯爵府

積分: 24274


1704#
發表於 04-12-7 23:43 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

Car Man :
咁牙煙呀?!
你同佢都有冇事呀?
佢有冇起高樓仔呀?陰公囉....

MM:
希望你明白我講咩!
聽日可以睇到你小小魔怪d醜樣相!

Mr Mok:
Waylie 佬有時間都會上黎,你放心,
SBB唔陪你,都有另一隻佬陪你!
係呀!呢度好有人情味架!
睇我一有時間就打比其他mami�daddy 就知啦!


伯爵府

積分: 18746


1705#
發表於 04-12-7 23:54 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

我想問,
我張相已經壓縮到150x150以內啦,但係仲over20kb...why ?-( 點可以再整細呀???
我不嬲都咁整,,,,但係宜家又整唔到喎 :evil:


伯爵府

積分: 18746


1706#
發表於 04-12-7 23:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---新地頭!

ck,
你好勁呀...有咁多奶,,,,,,我都想呀


伯爵府

積分: 18746


1707#
發表於 04-12-7 23:57 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

pekkle,
你地冇事嘛...唔好喊,你都唔小心姐.....elise明白既


侯爵府

積分: 24274


1708#
發表於 04-12-8 00:09 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

茵:
係咪個quality set 得maximum得滯呀?
set番低少少個kb就會細d架喇!!


伯爵府

積分: 18746


1709#
發表於 04-12-8 00:11 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

carol,
原來係咁,.....咁宜家影左既相又點set呀 ?-( ?-(


侯爵府

積分: 24274


1710#
發表於 04-12-8 00:26 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

茵:
都係resize佢去150 x 150以下
and then save 時set quality to 8 or below試下會唔會細d!

不過我始終唔識加 Image 落去個message or signature度!整極都整唔成功!


伯爵府

積分: 17686


1711#
發表於 04-12-8 00:39 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

Hi Car Man,
咁arm呀, Fish 0係23:30嘔咗1.5oz. hahahaha.....
take it easy.


珍珠宮

積分: 33190


1712#
發表於 04-12-8 01:39 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

茵, 草本,

elise 撞到個位紅晒囉 聽日先知會變成點


珍珠宮

積分: 33190


1713#
發表於 04-12-8 01:39 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

[quote]
ymc2727 寫道:
Hi Car Man,
咁arm呀, Fish 0係23:30嘔


珍珠宮

積分: 48885


1714#
發表於 04-12-8 07:55 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

happy mother

我之前個friend 做護士
買johson d 貨, 沖涼液, e ma 巾有平
佢而家大肚無煩佢
你可否send 張 list 比我 look look

[email protected]


男爵府

積分: 5167


1715#
發表於 04-12-8 09:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---新地頭!

奀豬mami~~ ,
囡囡食一邊, 我咪PUMP另一邊囉.
我想問呢.......由冰奶解凍為一支雪奶放在雪櫃下格, 你會用多長時間呀? 我試過放成日都未溶晒呀.

奀豬mami~~ 寫道:
ck,
你好勁呀...有咁多奶,,,,,,我都想呀
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


大宅

積分: 2201


1716#
發表於 04-12-8 09:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---新地頭!

all:
好耐無上0411啦!湊住BB忙到C,
SZE原來我同你同一日生BB架,你而家點呀!

餵人奶的Daddy/Mummy們:

我BB肚餓就餵人奶,但佢就慢條斯理,
食兩啖就訓0下,食兩啖就訓0下
要食幾耐呢?
於是食完人奶(佢唔食),我就補奶粉3OZ
佢就好似餓左好耐無食過0甘
好怏食完支奶(頭先食完D人奶點計呀)


點算呀! Help me!

?-( ?-( ?-( ?-( ?-( ?-(


洋房

積分: 476


1717#
發表於 04-12-8 09:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---新地頭!

ck

how can you train yourself to feed one side and pump another side. I have tried but my baby always 甩咀 so it is difficult for me to manage well.
莫梓希係041104出世的零舍曳曳馬騮仔! Moses' Album oct 2006 ->小王子遊樂園 梓希全接觸 oct 2006 ->小王子上學了


大宅

積分: 1409


1718#
發表於 04-12-8 10:04 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

pekkle女, 你想做張相會郁, 首先要做 2 張 GIF format 的相, 然後用軟件合起來 (軟件名我要找找) , 張相一定不能太大, 否則大過20K 就send 不到上來.


大宅

積分: 1409


1719#
發表於 04-12-8 10:19 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

pekkle女, 我小chim 都有好多痰, 請問應該食什麼藥好 ?


伯爵府

積分: 17686


1720#
發表於 04-12-8 10:25 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

hi all,
琴晚Fish真係好似戒咗夜奶呀!
11:00p.m. 食完4:15小叫, 5:00先叫食呀
不過唔好彩, 又嘔
6:45至正式開飯, 相隔對上一餐有成8個鐘呀
睇多日先!!!!!!!!!!!!

aiya....Fish, 您快d適應4.5oz喇, 要加到5oz您夜晚至飽架!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo