自由講場

跳至

首頁

尾頁
   188


男爵府

積分: 7027


1701#
發表於 24-10-21 14:58 |只看該作者
spcpsmichael 發表於 24-10-21 13:25
諗住幫PDD 省送貨費一次過打包,佢打返畀我話太大擺唔到落櫃咁就死啦,原來佢哋唔識得分開放,屋企附近冇自 ...

一件單號一個柜,點會拆開分開放??

如果真是這樣,唔件咗一件半件,又會話仲乜拆開我d貨。

話人哋哋唔識分開放,咁點解你唔分開集?



伯爵府

積分: 15793


1702#
發表於 24-10-21 15:22 |只看該作者
lovelycatcat 發表於 24-10-20 23:29
我買蜜薯拒收(emoji)

煙薯被拒收了淘寶都有,轉戰淘寶試吓買唔買到


珍珠宮

積分: 39672

2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


1703#
發表於 24-10-21 15:47 |只看該作者
spcpsmichael 發表於 24-10-21 13:25
諗住幫PDD 省送貨費一次過打包,佢打返畀我話太大擺唔到落櫃咁就死啦,原來佢哋唔識得分開放,屋企附近冇自 ...
我查過,我個區只有櫃同便利店嗰隻

所以只係買啲小物件算


不過前面好似見過有人話放唔落,送咗上屋企,睇你搏唔搏


題外話:初頭淘寶¥199(99係之後嘅事)包郵直送,用櫃(因為近)佢係識分幾個櫃放

不過試過冇位,要改去郵局(因為係郵局嘅櫃)拎,就改用自提點算,遠少少都近過郵局

依家直頭樓下就有自提點


侯爵府

積分: 24800


1704#
發表於 24-10-21 16:40 |只看該作者
本帖最後由 purplechung 於 24-10-21 23:23 編輯
天貓 發表於 24-10-19 01:11
你個件有一邊已經超過咗40 cm,應該唔可以用自提點,咁就要轉做送住宅

送住宅應該只係免你俾個貨款嘅10% ...

我收貨後研究一輪超尺寸點計,我見到達集運點確認時,是有到港運費22元,首重6元,續重2元/0.5kg, 我5kgs (6+16=22元) 是計我實重。
有減免就唔駛比,FB group淘友都有講超自提尺寸/宅配價款*10% 都係有500元上限。
attach0/tmp/phphfJ1o9


水晶宮

積分: 62070

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


1705#
發表於 24-10-21 16:43 |只看該作者
purplechung 發表於 24-10-21 16:40
我收左貨再研究一輪超尺寸點計,我見到達集運點確認時,是有到港運費$20幾,不過減免左就唔駛比,FB group ...

但佢完全冇收你郵費真係好好

我睇到係貨款嘅10%用嚟做免郵係照計住宅費喎⋯⋯有$500上限


侯爵府

積分: 24800


1706#
發表於 24-10-21 16:57 |只看該作者
天貓 發表於 24-10-21 16:43
但佢完全冇收你郵費真係好好

我睇到係貨款嘅10%用嚟做免郵係照計住宅費喎⋯⋯有$500上限

我覺得是超尺寸就用貨價*10%計,所以SF顯示要收我$2x 但有500元上限優惠比我。
至於宅配的貨款*10% 優惠金額,是減或收,真係講得有啲唔清楚,要等宅配又超尺寸的jm講下


子爵府

積分: 11173


1707#
發表於 24-10-21 17:10 |只看該作者
purplechung 發表於 24-10-21 13:08
我買左個24吋喼都怕SF櫃放唔落,所以直接揀SF站穩陣啲,同埋呢排櫃應該都好full
...
櫃真係好full, 好彩公司對面街有SF站, 我巳經黎咗4轉免運費了.


水晶宮

積分: 62070

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


1708#
發表於 24-10-21 17:12 |只看該作者
purplechung 發表於 24-10-21 16:57
我覺得是超尺寸就用貨價*10%計,所以SF顯示要收我$2x 但有500元上限優惠比我。
至於宅配的貨款*10% 優惠金 ...

總之而家唔使俾就係最好


子爵府

積分: 11173


1709#
發表於 24-10-21 17:13 |只看該作者
rachel97 發表於 24-10-21 11:12
我仲有2枝1.8L湖露未倉,到時睇吓點樣
我今日剛收2支1.8L滴露, 無問題的集到去HK


男爵府

積分: 7780


1710#
發表於 24-10-21 17:24 |只看該作者
xyz_yy 發表於 24-10-21 17:13
我今日剛收2支1.8L滴露, 無問題的集到去HK

我果2枝仲未到倉


侯爵府

積分: 24800


1711#
發表於 24-10-21 17:35 |只看該作者
天貓 發表於 24-10-21 17:12
總之而家唔使俾就係最好



大宅

積分: 2887


1712#
發表於 24-10-21 17:35 |只看該作者
zitamamama 發表於 24-10-21 12:37
新手買了10幾單。但想問佢成日彈啲優惠卷出來,又話咩有人同你拼單,其實有咩用?
...

拼多多通常都係攞券買,你預起碼9折先好買,攞到2件85折都多嘢買到,我買咗月券幾年,通常等佢87折買嘢


伯爵府

積分: 15918

開心吸收勳章 Xmas吸收勳章


1713#
發表於 24-10-21 17:37 |只看該作者
xyz_yy 發表於 24-10-21 17:13
我今日剛收2支1.8L滴露, 無問題的集到去HK

你指今日在香港收到貨定集運收到貨?


水晶宮

積分: 62070

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


1714#
發表於 24-10-21 17:59 |只看該作者
我竟然有10公斤米簽收左,會吾會之後彈返出嚟


水晶宮

積分: 62070

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


1715#
發表於 24-10-21 18:02 |只看該作者
我大米條連線,而家首重係$6之後有繼重,但我拍嗰時係免運費,會唔會收返運費?


水晶宮

積分: 62070

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


1716#
發表於 24-10-21 18:04 |只看該作者
而家順豐好似唔係免運費啦


男爵府

積分: 7780


1717#
發表於 24-10-21 18:08 |只看該作者
天貓 發表於 24-10-21 18:04
而家順豐好似唔係免運費啦

點解咁講?


水晶宮

積分: 62070

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


1718#
發表於 24-10-21 18:10 |只看該作者
本帖最後由 天貓 於 24-10-21 18:14 編輯
rachel97 發表於 24-10-21 18:08
點解咁講?

你撳吓先啦,唔通係得我冇免運?唔知係咪每個人有個限額?


attach1_sign/tmp/phpZa0uQ1


子爵府

積分: 11173


1719#
發表於 24-10-21 18:13 |只看該作者
pinkybee 發表於 24-10-21 17:37
你指今日在香港收到貨定集運收到貨?
今日香港收埋貨啦...商家將一支pack落一個紙盒度的..可能因為分開pack, SF無拒收.



男爵府

積分: 7780


1720#
發表於 24-10-21 18:19 |只看該作者
xyz_yy 發表於 24-10-21 18:13
今日香港收埋貨啦...商家將一支pack落一個紙盒度的..可能因為分開pack, SF無拒收.

我昨晚收嘅貨都係一箱一枝,再包咗層膠,好穩陣

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo