懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2978


1701#
發表於 09-7-30 12:49 |只看該作者
真係背到地址就得?
甘我都去試下

原帖由 yenyenBB 於 09-7-30 12:30 發表
唔係ar.....要背地址......
姑娘一問起妳....妳要話妳住o向邊....佢覺得啱地區 (油尖旺 + 深水埗)..就俾form 妳填.....


伯爵府

積分: 15500


1702#
發表於 09-7-30 12:58 |只看該作者
我係瑪麗生呀? 有冇人都係呀?


大宅

積分: 1760


1703#
發表於 09-7-30 13:23 |只看該作者
對策1:返工放工搭地鐵西鐵要帶口罩, 叫埋老公都要帶, 咁就少一個機會中招

對策2: 唔好去人多擠迫的地方, 都係個句, 商場係密封的, d菌四邊走, 少去為妙!

對策3: 真係好想出街就去d open area, 係就係熱d, 但有新鮮空氣, 去下公園, 海灘行下, 個人輕鬆d, bb都開心d啦!

對策4: 好想去茶樓飲茶食點心我會早d去, 避開最多人嘅時間

祝各位一路平安!!

原帖由 bbcat3 於 09-7-30 12:18 發表


我都係迎住係, 西藥點都有Dside effect, 我而家見到D葉酸都想掉左佢, 同埋我覺得係D藥搞到我冇晒胃口,可唔可以唔食呢?

而家豬流又變種,我地係高危一族,大家有咩對策啊? ...


男爵府

積分: 5773


1704#
發表於 09-7-30 13:32 |只看該作者
哎!!我尼個星期一條菜都無食過,因為醫師話我寒涼,尼两個星期吾食得!!


男爵府

積分: 5773


1705#
發表於 09-7-30 13:33 |只看該作者
我聽99講陀仔吾會嘔,陀囡先會嘔,係米呢??


大宅

積分: 2023


1706#
發表於 09-7-30 13:52 |只看該作者
嘩,我個friend 駝到最後3個月係勁食魚生囉,但佢又冇事喎,我仲想學佢到時可以食sushi 添!!咁樣都係要忍忍忍忍忍 (希望忍到啦! )

原帖由 ladyga 於 09-7-30 01:00 發表


其實我都好鍾意食呢 d 野,但係我姑仔就再三叮囑我要戒清d。因為佢開頭都無食,但馱到8個月時,諗住可以食下d涼野,尤其係忍左好耐ge雪糕同魚生.........然後過左無耐就驗到有李斯特菌同大腸桿菌.........但係好彩bb ...


大宅

積分: 2023


1707#
發表於 09-7-30 13:53 |只看該作者
我想問下喜沖喜,係咪駝緊的10個月都係?定係開頭架咋?

原帖由 sppchocho 於 09-7-30 09:44 發表
嗰次無去啦,因為做完手術要坐月咁坐
不過黎緊十月都有兩三單呀,我就唔信咩相沖嗰啲,不過固然都要問下人地介唔介意
不過就算係我諗我都係去觀禮算啦,飲到咁夜都好攰 ...


大宅

積分: 2023


1708#
發表於 09-7-30 13:57 |只看該作者
哦,咁即係皮膚白唔白唔關飲奶事啦!車,d 人講到呀~~
我現在仲每日一杯奶添!不過之前都有睇過d 報導話人類唔應該飲牛奶,所以好矛盾!

原帖由 kk101 於 09-7-30 09:59 發表
我覺得懷孕中期同後期食適量魚生同雪榚都無問題
只要去比較有質素o既壽師店同雪榚店就ok!
軟雪榚就唔好食啦, 比較多菌
其餘食物只要唔好太涼, 其實都ok
我上一胎魚蝦蟹同鵝都有食
最後3個月仲勁食扒, 因為醫生話BB偏 ...


大宅

積分: 2023


1709#
發表於 09-7-30 13:59 |只看該作者
我又係之前勁食sushi 同海鮮 (因為我就係鍾意食呢兩樣野的人),仲要去咗行山,熱到我屎屎下添!

原帖由 kk101 於 09-7-30 10:39 發表
係呀, 要停下
不過而家咁嘅狀態根本無諗過要運動
我開頭唔知有咗仲去dup骨同刮痧
又勁食壽司, 哈哈!


大宅

積分: 2023


1710#
發表於 09-7-30 14:01 |只看該作者
其實我一直都冇食葉酸~~ 哈哈

原帖由 bbcat3 於 09-7-30 12:18 發表


我都係迎住係, 西藥點都有Dside effect, 我而家見到D葉酸都想掉左佢, 同埋我覺得係D藥搞到我冇晒胃口,可唔可以唔食呢?

而家豬流又變種,我地係高危一族,大家有咩對策啊? ...


複式洋房

積分: 241


1711#
發表於 09-7-30 14:03 |只看該作者
係呀, 皮膚唔關飲奶事
其實而家係主張牛奶係比牛飲, 人(BB)應該係飲人奶的


原帖由 circlef 於 09-7-30 13:57 發表
哦,咁即係皮膚白唔白唔關飲奶事啦!車,d 人講到呀~~
我現在仲每日一杯奶添!不過之前都有睇過d 報導話人類唔應該飲牛奶,所以好矛盾!


複式洋房

積分: 241


1712#
發表於 09-7-30 14:04 |只看該作者
我都係好怕葉酸
基本醫生比藥我, 我一星期先食一粒

原帖由 circlef 於 09-7-30 14:01 發表
其實我一直都冇食葉酸~~ 哈哈


大宅

積分: 2978


1713#
發表於 09-7-30 14:06 |只看該作者
甘如果吾飲奶, 可以用什麼代替呢?

原帖由 kk101 於 09-7-30 14:03 發表
係呀, 皮膚唔關飲奶事
其實而家係主張牛奶係比牛飲, 人(BB)應該係飲人奶的


複式洋房

積分: 241


1714#
發表於 09-7-30 14:07 |只看該作者
生蠔好似牙煙D喎!!

原帖由 ioltam 於 09-7-30 11:55 發表
你一講... 我好想食魚生呀.... 生蠔........ 呀!!!!救命呀!!!!!



大宅

積分: 2023


1715#
發表於 09-7-30 14:07 |只看該作者
其實我完全冇做到/諗到對策方案,由得佢順其自然,哈哈

原帖由 Mrs_Piglet 於 09-7-30 13:23 發表
對策1:返工放工搭地鐵西鐵要帶口罩, 叫埋老公都要帶, 咁就少一個機會中招

對策2: 唔好去人多擠迫的地方, 都係個句, 商場係密封的, d菌四邊走, 少去為妙!

對策3: 真係好想出街就去d open area, 係就係熱d, 但有新鮮 ...


複式洋房

積分: 241


1716#
發表於 09-7-30 14:13 |只看該作者
你意思大人定小朋友?
懷孕媽咪食多D蛋白質食物, 均衡飲食就ok
呢度都有好多媽咪互相提醒乜o野唔食得
至於BB, 其實到4個月開始慢慢食糊仔, 如果餵人奶, 餵到1歲已經好好, 不過我知有D可以餵到3歲 (一日兩餐)
當然, 適量補奶粉都可以
不過其實如果餵順咗, 餵人奶真係可以好輕鬆!

原帖由 pudding71 於 09-7-30 14:06 發表
甘如果吾飲奶, 可以用什麼代替呢?


大宅

積分: 2978


1717#
發表於 09-7-30 14:14 |只看該作者
我究竟幾多week睇是否著床位置是否正確呢?
你地幾多week先睇?我真係有D疑惑.


大宅

積分: 2023


1718#
發表於 09-7-30 14:14 |只看該作者
我妹陀囡都冇嘔喎!!d 人又話皮膚靚d 係生乜,外表係點又生乜,其實我已經proof 咗唔準架喇!因為有friend 試過架喇~~ 哈哈

原帖由 chu87377 於 09-7-30 13:33 發表
我聽99講陀仔吾會嘔,陀囡先會嘔,係米呢??


大宅

積分: 2023


1719#
發表於 09-7-30 14:17 |只看該作者
咁鈣質又點補呀?我最怕係呢樣.. 冇鈣冇鈣冇鈣,好驚~~

yup,同意,我妹都係餵人奶的,好輕鬆,可能佢係全職媽咪會好好多!但我呢d 返工的真係難d lu~~~ 我friend 返工都係餵咗1個月已經放棄,因為好懶去泵奶,佢話一次起碼都要用15-20mins 喎,你知道返工真係有時好難抽d 咁的時間囉!

原帖由 kk101 於 09-7-30 14:13 發表
你意思大人定小朋友?
懷孕媽咪食多D蛋白質食物, 均衡飲食就ok
呢度都有好多媽咪互相提醒乜o野唔食得
至於BB, 其實到4個月開始慢慢食糊仔, 如果餵人奶, 餵到1歲已經好好, 不過我知有D可以餵到3歲 (一日兩餐)
當然, ...


大宅

積分: 2082


1720#
發表於 09-7-30 14:24 |只看該作者
你就好啦, 唔使咁煩。 我就比佢o地煩死啦!
我等星期六睇完c+取埋e生紙就去廣華book, 我諗可能都要排到10月
原帖由 yenyenBB 於 09-7-30 12:34 發表
無喎...姑娘無問我攞...
如果要住址証明的話, 我之前就book唔到廣華 lu!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo