yiubb 寫道:
各位:
呢幾日病咗, 食咗藥之後成日都好似雲遊咁, 陪呀囡瞓覺時好多時我都瞓先過佢, 所以呢兩日, 我d脾氣超好, 連呀囡吐飯/粉, 我都無咩火由得佢, 重可以好溫柔咁問佢係唔係唔食喇, 原來食咗藥, d EQ可以咁高, 吃吃吃吃.....
tulipgdn:
我好明白你嘅情況, 事關我囡已經差唔多兩星期, 都係食得半碗粥/粉, 一半之後, 又係餵5啖, 吐4啖, 我都試盡任何方法, 我甚至已經落少少salt落肉度, 希望可以引佢食多幾啖, 點知結果一樣, 唉.....
dad&mom,
希望你快d回覆心情, 有咩唔開心, 記得上黎同我地d姊妹傾吓呀!
另外, 想請問你所講 "連續煲米水1個星期比我個女飲", 係剩飲米水, 定用黎沖奶呀? 同每次比幾多份量呀?