跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18746


1701#
發表於 05-1-26 15:13 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

agree
Kitty&Daniel 寫道:
人地話埋身餵個feel 好sweet架!!
[quote]
Christy 寫道:
泵定lor
[quote]
Kitty&Daniel 寫道:
校長,
第時埋身餵,你都要起身架啦~~~
[/quote]


伯爵府

積分: 15354


1702#
發表於 05-1-26 15:13 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

kiu媽:
thx你先呀~~
我會加油架...
不過真係好擔心, 我依家抱住亞囝食9時, 同pump 9時都唔覺唔覺瞓到架..


































17/1~2.81kg;17/2~3.41kg;18/3~5.5kg;29/4~7kg;30/5~7.53kg;17/6~8.1kg;22/7~8.8kg;31/8~9kg;30/9~9.4kg;28/10~9.7kg;29/11~10.3kg;30/12~10.9kg;16/1~10.8kg;28/2~11.3kg;31/3~11kg;30/4~11kg;31/5~12kg;30/6~12kg;17/7~12kg;30/8~12kg21/9~12.7kg;27/10~13kg;29/11~13.5kg;2/1~13.5kg;28/2~13.5kg;13/4~13.25kg


男爵府

積分: 8810


1703#
發表於 05-1-26 15:14 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

我仲有70份invoice未打, 8份p.o. 未打
仲有一大堆野未fax呀
c得


伯爵府

積分: 18746


1704#
發表於 05-1-26 15:16 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

可樂,
頭一個月係好辛苦架.....之後會好好多架.....
你睇下我幾開心


伯爵府

積分: 17569


1705#
發表於 05-1-26 15:17 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

校長
重有100日多d我地就生啦,好心急想快d見到小b呀. 你開始著大肚婆裙未呀.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 18746


1706#
發表於 05-1-26 15:18 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

kiu媽,
我決定改背心啦....唔該你先


男爵府

積分: 8810


1707#
發表於 05-1-26 15:24 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

吓,大肚婆裙???
我三個月時已經著左架啦
我都好緊張
wing1206 寫道:
校長
重有100日多d我地就生啦,好心急想快d見到小b呀. 你開始著大肚婆裙未呀.


伯爵府

積分: 15354


1708#
發表於 05-1-26 15:27 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

我都想好似你咁咁開心
奀豬mami~~ 寫道:
可樂,
頭一個月係好辛苦架.....之後會好好多架.....
你睇下我幾開心


































17/1~2.81kg;17/2~3.41kg;18/3~5.5kg;29/4~7kg;30/5~7.53kg;17/6~8.1kg;22/7~8.8kg;31/8~9kg;30/9~9.4kg;28/10~9.7kg;29/11~10.3kg;30/12~10.9kg;16/1~10.8kg;28/2~11.3kg;31/3~11kg;30/4~11kg;31/5~12kg;30/6~12kg;17/7~12kg;30/8~12kg21/9~12.7kg;27/10~13kg;29/11~13.5kg;2/1~13.5kg;28/2~13.5kg;13/4~13.25kg


伯爵府

積分: 17569


1709#
發表於 05-1-26 15:32 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

校長
我重著緊普通個d運動褲呀,我重未著大肚婆裙呀,我諗要等多個月先著到,我前幾日試著大肚婆褲好似好鬆噤,我見到可樂個bb就諗好想湊bb啦.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 17569


1710#
發表於 05-1-26 15:33 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

可樂
有bb相可以睇嗎?我今日睇我個舊同事個bb d相好得意呀,睇到我係噤 呀 ,個bb都係17號出世的.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


男爵府

積分: 8810


1711#
發表於 05-1-26 15:33 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

你真係太瘦啦
我d大肚褲我都扣到最開果幾格啦
再大d我就唔到褲啦
我見到可樂,我反而有d担心我control 唔黎喎
wing1206 寫道:
校長
我重著緊普通個d運動褲呀,我重未著大肚婆裙呀,我諗要等多個月先著到,我前幾日試著大肚婆褲好似好鬆噤,我見到可樂個bb就諗好想湊bb啦.


伯爵府

積分: 18746


1712#
發表於 05-1-26 15:35 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

可樂,
bb宜家都係想訓多,唔係大問題黎架..咁佢仲係黃,係會成日訓,遲幾日會好好多架......你唔駛咁擔心呀
可樂 寫道:
我都想好似你咁咁開心
[quote]
奀豬mami~~ 寫道:
可樂,
頭一個月係好辛苦架.....之後會好好多架.....
你睇下我幾開心
[/quote]


伯爵府

積分: 18746


1713#
發表於 05-1-26 15:36 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

校長,
到時你夜晚自己揍番bb???


伯爵府

積分: 17569


1714#
發表於 05-1-26 15:39 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

校長 & 可樂
其實你地諗住個bb出世,來到你地家裡係件開心事,唔係辛苦事,噤就會好開心呀,我之前晚晚無覺好訓,我都覺得好開心呀,因為佢地係我同我老公製造出來的,係我地快樂的見証,所以應該用開心的心情去面對,樣樣事都太擔心的話會比自己好大壓力的.你地要加油呀,過了個難關就會"明天會更好".
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


男爵府

積分: 8810


1715#
發表於 05-1-26 15:40 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

我諗開頭個幾月我都會自己揍番
但之後我都唔知點好
我老公成日都係咁懶老定喎
佢又覺得奶奶會攪得掂
唉~~~最鬼憎老公咁既性格
奀豬mami~~ 寫道:
校長,
到時你夜晚自己揍番bb???


男爵府

積分: 8810


1716#
發表於 05-1-26 15:41 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

wing
你真係好積極


伯爵府

積分: 18746


1717#
發表於 05-1-26 15:47 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

校長,
坐月有冇人幫你呀???
該用戶已被刪除

1718#
發表於 05-1-26 15:49 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12712


1719#
發表於 05-1-26 15:51 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

真係唔係好慣呀~~~~~~~~~d野唔知點安排呀


男爵府

積分: 8810


1720#
發表於 05-1-26 15:54 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

坐月返天水圍既話,萬一要返e院check up未好麻煩lor
我諗奶奶會過黎lam tin 卦
奀豬mami~~ 寫道:
校長,
坐月有冇人幫你呀???

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo