跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 3487


1701#
發表於 09-9-24 11:26 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-23 23:45 發表


我諗住唔再剪啦, 唔知到時擺滿月時個頭會變成點呢.


我而家個頭已經似個亂草堆 (T_T)/ 唔敢望鏡呀...
聽講餵人奶都唔可以做負離子同電髮........?


大宅

積分: 1595


1702#
發表於 09-9-24 11:26 |只看該作者
係啦,我都好想知點解要36WKS先可以CHECK B型鏈球菌,醫生仲要話一星期先有REPORT。都唔知點解唔可以早啲CHECK?


大宅

積分: 4922


1703#
發表於 09-9-24 11:26 |只看該作者
原帖由 hurley 於 09-9-24 10:41 AM 發表


吓? 9點到而家先郁得5次? 我個仔一日郁唔停, 我冇認真咁數過佢, 但起碼一日過百次, 真係唔係誇張, 我仲以為咁樣係正常........ 我甚至覺得佢係唔需要休息, 我一開眼就feel到佢郁幾下, 我唔郁佢又唔郁, 我一轉身佢 ...


到宜家都無人答我夠景 BB郁嘅定義系咩啊?。。。
系好快好快,彈下彈下 咁踢你啊? 定系好硬咁yang你啊?? 我都宜家都唔知which feel先系。。


大宅

積分: 1139


1704#
發表於 09-9-24 11:26 |只看該作者
原帖由 mrstamky 於 09-9-24 11:13 發表


係啊。。。我成日懷疑佢唔使訓嘎,冇時停,有時仲踢到我好痛。我老公擺左部blackberry嚮我個肚度,俾佢一腳伸左落地


嘩! 咁勁?


大宅

積分: 4922


1705#
發表於 09-9-24 11:28 |只看該作者
原帖由 deborahk 於 09-9-24 10:44 AM 發表
請問有無mami填左惠氏但係無收過電話及禮品哩, 我mud都無收, 已經填左form成個月啦.


我都未收到啊。。不過我9月頭打過電話去。。去話應該9月尾會收到架啦。。

我系8月尾填form


大宅

積分: 3487


1706#
發表於 09-9-24 11:28 |只看該作者
原帖由 mrstamky 於 09-9-24 11:21 發表


huh...我一晚(上床後計)要飲成500ml水,跟住成日要落床去廁所(可能一晚5,6次),訓得勁差,3,4點訓著,8,9點就醒。。。其實由有左開始就訓得唔好,e+越來越差,好驚訓得唔好bb唔長肉 ...



我就不敢午睡, 只要有午睡, 我晚上一定失眠...不午睡的話, 每晚可以睡大約七個多小時, 中間上廁3次~
我都希望可以多睡一點, 但無法子...


大宅

積分: 2522


1707#
發表於 09-9-24 11:28 |只看該作者
百厭又好, 燥又好, 反正而家都8個月, 都係時候食吓d涼野, 清一清佢

原帖由 jojodic 於 09-9-24 11:14 發表


個mami 係我呀 haha ,我知燥時個BB會郁多D因我上次睇中醫時醫師話架。不過我覺得又唔可以掉轉頭推測BB一郁得多就代表燥,因燥時你自己都會覺得好口乾,心情好煩,瞓都好差架。 ...


禁止訪問

積分: 2556


1708#
發表於 09-9-24 11:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1595


1709#
發表於 09-9-24 11:29 |只看該作者
哈哈...我同你一樣,超亂呀。

唔係下,咩餵人奶唔可以整負離子咩?我仲一心諗住生完,就去整返好個雜草頭TIM.......
原帖由 gracedolly 於 09-9-24 11:26 發表


我而家個頭已經似個亂草堆 (T_T)/ 唔敢望鏡呀...
聽講餵人奶都唔可以做負離子同電髮........?


大宅

積分: 3487


1710#
發表於 09-9-24 11:29 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-24 11:26 發表


到宜家都無人答我夠景 BB郁嘅定義系咩啊?。。。
系好快好快,彈下彈下 咁踢你啊? 定系好硬咁yang你啊?? 我都宜家都唔知which feel先系。。


書話到後期任何郁動都計, 因為後期子宮好逼, BB轉轉下或扭扭下都算~


大宅

積分: 1139


1711#
發表於 09-9-24 11:30 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-24 11:26 發表


到宜家都無人答我夠景 BB郁嘅定義系咩啊?。。。
系好快好快,彈下彈下 咁踢你啊? 定系好硬咁yang你啊?? 我都宜家都唔知which feel先系。。


全部都係代表佢郁緊喎!


大宅

積分: 3487


1712#
發表於 09-9-24 11:31 |只看該作者
原帖由 LoveTiger 於 09-9-24 11:29 發表
哈哈...我同你一樣,超亂呀。

唔係下,咩餵人奶唔可以整負離子咩?我仲一心諗住生完,就去整返好個雜草頭TIM.......


我都係, 想坐完月即刻去個負離子~
但又怕餵人奶, 有無聽過係咪真係餵人奶唔可以做負離子呢?


別墅

積分: 729


1713#
發表於 09-9-24 11:31 |只看該作者
我個私家就剩係話對順產有影響, 平時就算唔係大肚既女人都好多人有b LIN而自己唔知, 但對成年人係無影響GA, 開刀唔洗經陰道, 應該係無影響架...........

原帖由 Piggyhui 於 09-9-24 11:15 發表
係唔係如果我已經係打算開刀就可以唔check?


大宅

積分: 4922


1714#
發表於 09-9-24 11:31 |只看該作者
原帖由 hurley 於 09-9-24 10:59 AM 發表
嘩! 呢一下, 佢郁咗成分鐘都有, 係唔停, 而家仲未郁完....... 搞咩呀?


哈哈。。知你講緊佢啊! 米俾D反應你咯


別墅

積分: 729


1715#
發表於 09-9-24 11:32 |只看該作者
我都係咁諗呀, AT LEAST滿月酒唔洗咁樣衰.......可以是正D見人, 唔洗俾人覺得嘩生完咁呢啡....

原帖由 gracedolly 於 09-9-24 11:31 發表


我都係, 想坐完月即刻去個負離子~
但又怕餵人奶, 有無聽過係咪真係餵人奶唔可以做負離子呢?


大宅

積分: 1032


1716#
發表於 09-9-24 11:32 |只看該作者
原帖由 hurley 於 09-9-24 11:25 發表


有可能嫁, 佢真係好八卦, 有時我send sms俾daddy, 佢都係郁唔停, 唔知係巧合定咩, 係咪我响度諗咩佢都知呢? 但其實佢應該好多嘢都唔明嫁喎....... ...


阿b可能仲識o甲醋。。。我一抱住隻貓佢就狂郁


別墅

積分: 729


1717#
發表於 09-9-24 11:34 |只看該作者
我果個都係架, 日日都好準時, 夜晚我訓覺時間佢就多數唔郁, 朝早少少郁, 晏就郁得最多, 夜晚就靜D, 同我個生理時鐘好相似.............

原帖由 gracedolly 於 09-9-24 11:17 發表


睇書話個個BB都唔同, 有D文靜有D活潑~
我個就每日固定時間, 下數都日日差唔多, 佢個鐘好準下, 希望將來都咁乖~


大宅

積分: 4922


1718#
發表於 09-9-24 11:34 |只看該作者
原帖由 小金旦 於 09-9-24 11:02 AM 發表
不過呢種菌係陰道架, 如果開刀就無影響ge........


我想問個菌叫咩名啊?。。定我下次問下醫生。。


大宅

積分: 2522


1719#
發表於 09-9-24 11:34 |只看該作者
真係飲好多wor, 飲少d得唔得呀, 或者早d飲, 早d呵清佢, 我而家有時一晚都唔洗去, 不過係有少少忍住特登唔去......因為lazy. 但係日間我就明顯去vee vee密左, 每逄行路站立姿勢就好想去, 可能個胎已經向下移轉.

原帖由 mrstamky 於 09-9-24 11:21 發表


huh...我一晚(上床後計)要飲成500ml水,跟住成日要落床去廁所(可能一晚5,6次),訓得勁差,3,4點訓著,8,9點就醒。。。其實由有左開始就訓得唔好,e+越來越差,好驚訓得唔好bb唔長肉 ...


大宅

積分: 1139


1720#
發表於 09-9-24 11:37 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-24 11:34 發表


我想問個菌叫咩名啊?。。定我下次問下醫生。。


B型鏈球菌

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo