跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


1701#
發表於 09-11-18 12:10 |只看該作者
原帖由 hachaimami 於 09-11-18 05:40 發表


佢用兩個swing組成雙泵...
我估你一改用雙泵..即刻好澎湃...
食好多飯...飲好多水...
佢幾乎全泵...
兒子放在媽媽家...
放工後去湊一陣..
夜晚回家
都唔明點解咁多....

最勁係佢細細粒...又唔係胸特別大.. ...


佢係咪一手拎兩個樽呀?


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


1702#
發表於 09-11-18 12:14 |只看該作者
原帖由 我係好媽媽 於 09-11-18 10:55 發表
係好訓左呀, 老公話飯飯尋日訓足全日, 我收工佢先醒...之後一路直落到12點幾飲左奶又訓.....


點解我個衰女係咁扭眼瞓架? 由夜晚10點半食奶扭到兩點半, 我先去得沖涼, 3點3又食過

就黎返工喇, 我點算呀


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


1703#
發表於 09-11-18 12:19 |只看該作者
原帖由 MY0909 於 09-11-18 11:49 發表
你都好呀, 有8包200ml. 我只係得1包120ml冰奶咋, 下星期一返工, 個右邊乳頭又生咗粒白點, 好痛, c6+亞媽又不斷叫我唔好餵人奶或補奶粉, 好唔開心呀, 點解咁少奶呀, 好down呀~

...


d人衰囉, 為咗自己方便唔畀bb食人奶

餵得幾多得幾多啦, 起碼你早晚有媽咪奶畀bb食都好, 日頭唔夠就補吓奶粉都冇辦法

我d奶多到唔要, c6個阿媽都叫我餵奶粉, 第日阿b大個識嘢, 我一定話畀佢知"你阿麻叫媽咪唔好餵你食人奶呀, 幾衰呀"


子爵府

積分: 10982


1704#
發表於 09-11-18 14:49 |只看該作者
原帖由 daidaianna 於 09-11-18 12:10 發表


佢係咪一手拎兩個樽呀?


係呀...
上網OR睇報紙...甚至拎野一路泵一路工作..


子爵府

積分: 10982


1705#
發表於 09-11-18 14:53 |只看該作者
原帖由 我係好媽媽 於 09-11-18 11:39 發表
我胸超大, 連醫院姑娘都睇死我冇奶....未又比我谷到咁多奶.....不過又真真地喎, 我識幾個胸大都冇奶, 胸細細就大把奶...


我都大大地...32C...(已經搞到我怕醜,養成寒背壞習慣)
但無奶...
應該話一邊正常,通常最少3安,最多四安幾5安...
一邊永遠得1-2安...
我唔貪心,兩邊夾埋最多6安夠了...


子爵府

積分: 10982


1706#
發表於 09-11-18 14:54 |只看該作者
原帖由 我係好媽媽 於 09-11-18 10:55 發表
係好訓左呀, 老公話飯飯尋日訓足全日, 我收工佢先醒...之後一路直落到12點幾飲左奶又訓.....


戒左3晚夜奶...
點知打完針又食過...

唔通每當佢乖D,又要被打針搞亂﹖


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


1707#
發表於 09-11-18 15:08 |只看該作者
原帖由 hachaimami 於 09-11-18 14:49 發表


係呀...
上網OR睇報紙...甚至拎野一路泵一路工作..


佢一手點拎兩個樽呀? 係咪左手前臂壓住左邊個樽, 左手再揸住右邊隻樽?


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1708#
發表於 09-11-18 15:21 |只看該作者
原帖由 hachaimami 於 09-11-18 14:53 發表


我都大大地...32C...(已經搞到我怕醜,養成寒背壞習慣)
但無奶...
應該話一邊正常,通常最少3安,最多四安幾5安...
一邊永遠得1-2安...
我唔貪心,兩邊夾埋最多6安夠了... ...
唔好放棄呀....泵下泵下就有架啦.....你睇我都係唔埋身, 靠泵架咋....


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1709#
發表於 09-11-18 15:22 |只看該作者
原帖由 hachaimami 於 09-11-18 14:54 發表


戒左3晚夜奶...
點知打完針又食過...

唔通每當佢乖D,又要被打針搞亂﹖
哎呀.....辛苦晒你啦....


男爵府

積分: 6009

好媽媽勳章


1710#
發表於 09-11-18 17:25 |只看該作者
原帖由 彩媽 於 09-11-17 22:38 發表

多過我啦~!你PUMP幾耐呀? 我都好想有7安呀~!

我pump30-45mins, 6hrs一次
如果4hrs 一次, 就有5安
平均1hr 1安咁啦 !


男爵府

積分: 6009

好媽媽勳章


1711#
發表於 09-11-18 17:27 |只看該作者
原帖由 彩媽 於 09-11-17 22:40 發表

未食呀~!呢個星期會去食呀~!

點解分開既?

阿囡今日打左5合1, 肺鏈, 食埋輪狀, 希望無咁扭計啦


子爵府

積分: 11542


1712#
發表於 09-11-18 21:49 |只看該作者
原帖由 hachaimami 於 09-11-18 05:40 發表


佢用兩個swing組成雙泵...
我估你一改用雙泵..即刻好澎湃...
食好多飯...飲好多水...
佢幾乎全泵...
兒子放在媽媽家...
放工後去湊一陣..
夜晚回家
都唔明點解咁多....

最勁係佢細細粒...又唔係胸特別大.. ...


我係1個SWING + 1個AVENT手泵一齊泵....
又係兒子放在奶奶家...
放工後去湊一陣..
夜晚回家
但係我都唔夠奶俾阿B....



禁止訪問

積分: 3887

陪月勳章


1713#
發表於 09-11-19 01:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3887

陪月勳章


1714#
發表於 09-11-19 01:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3887

陪月勳章


1715#
發表於 09-11-19 01:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3887

陪月勳章


1716#
發表於 09-11-19 01:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3887

陪月勳章


1717#
發表於 09-11-19 01:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10982


1718#
發表於 09-11-19 01:58 |只看該作者
原帖由 彩媽 於 09-11-19 01:54 發表

我依家出街同埋夜晚都係補奶粉架~! 奶粉飽D希望亞B夜晚睏耐D.


我都係...
雖然「全人奶」三個字好威..
但想佢訓耐d,,無法...又要儲奶呢..


子爵府

積分: 10982


1719#
發表於 09-11-19 02:00 |只看該作者
原帖由 彩媽 於 09-11-19 01:49 發表

我亞細早1-2WEEKS 已經加到180M.


你地bb咁勁既...
我b女在我肚時好吸收好大食...
出到來好細食...

一路都比醫生建議份量少d...
而家兩個月都係食4安...最多4安半..
兩個月得5.38公斤...
要強調:出世3.68架...


子爵府

積分: 10982


1720#
發表於 09-11-19 02:01 |只看該作者
原帖由 我係好媽媽 於 09-11-18 15:22 發表
哎呀.....辛苦晒你啦....


主要係工人姐姐and99辛苦..
我係打完當晚擔心才起身睇佢...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo