立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
瑪瑙宮
積分: 141689
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-13 15:18 發表 係咪兆麟呀,好近我咋喎!!
侯爵府
積分: 24874
原帖由 annieannieleung 於 10-3-13 13:11 發表 我地唔係去錦田咩??
原帖由 sasa0516 於 10-3-13 15:21 發表 係咩?總之係上次睇網個到啦~
積分: 145167
原帖由 wayso 於 10-3-13 15:18 發表 咁同一 屋簷下,但感情唔好又幾難頂嘅
大宅
積分: 2326
原帖由 wayso 於 10-3-13 15:09 發表 咁呢D野咁普通,你又唔好諗得咁大件事啦 既然你專重佢,咁又唔好開啦,無謂又嘈交啦 係呀,一車到架啦
原帖由 wayso 於 10-3-13 15:20 發表 點解會有咁嘅想法架,乜做人係要比人睇架?? 咁我頭先拒絕DADA,我咪又比人睇唔起囉,儍儍地架,做人為自己架嘛
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-13 15:23 發表 唔頂都頂咗卅十幾年啦,好命都唔頂得幾多年啦!!佢有時都話廿幾年前都諗住行我呢條路,不過為咗2個仔,呢個唔係好理由囉,唔離就日日喺度呻,同人講自己生活得唔開心,咁何苦呢!唔離婚依家2個仔好好咩,唔覺囉,2個仔都係憎到 ...
原帖由 annieannieleung 於 10-3-13 15:25 發表 我好想開o架!! 但係開左佢一定好唔開心~ 但又想証明比佢睇係無問題, 無佢唸得咁差囉!!
原帖由 wayso 於 10-3-13 15:28 發表 可能上一代嘅人係咁諗,你都話佢咩都驚人睇唔起就知啦 講真,佢呻完又呻,又唔覺佢開心左,聽嗰個都好難頂架
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-13 15:25 發表 有時覺得佢地全家人都好自卑架,成日驚人睇自己唔起!!
原帖由 annieannieleung 於 10-3-13 15:26 發表 係呀!! 錦田鄉村俱樂部丫嘛!!
原帖由 wayso 於 10-3-13 15:22 發表 你瞓醒啦
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-13 15:30 發表 係呀,我都好怕同佢講嘢,廢事比佢d負能量感染到!!
原帖由 wayso 於 10-3-13 15:29 發表 你咪一陣又自尋煩腦啦
原帖由 sasa0516 於 10-3-13 15:31 發表 我出左去拜神咋麻~岩岩返囉~
原帖由 annieannieleung 於 10-3-13 15:33 發表 我都唔知點?!
原帖由 wayso 於 10-3-13 15:34 發表 你咪响樹挑戰緊自己囉
原帖由 annieannieleung 於 10-3-13 15:38 發表 我覺得呢個對我地黎講係一個考驗黎o架!!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy