單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1701#
發表於 10-3-13 15:21 |只看該作者
係呀,係呀
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-13 15:18 發表
係咪兆麟呀,好近我咋喎!!


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1702#
發表於 10-3-13 15:21 |只看該作者
原帖由 annieannieleung 於 10-3-13 13:11 發表

我地唔係去錦田咩??


係咩?總之係上次睇網個到啦~


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1703#
發表於 10-3-13 15:22 |只看該作者
你瞓醒啦
原帖由 sasa0516 於 10-3-13 15:21 發表


係咩?總之係上次睇網個到啦~


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1704#
發表於 10-3-13 15:23 |只看該作者
唔頂都頂咗卅十幾年啦,好命都唔頂得幾多年啦!!佢有時都話廿幾年前都諗住行我呢條路,不過為咗2個仔,呢個唔係好理由囉,唔離就日日喺度呻,同人講自己生活得唔開心,咁何苦呢!唔離婚依家2個仔好好咩,唔覺囉,2個仔都係憎到個老豆不得了,連屋企都唔返去見,佢要去見2個仔又唔會話比ex-62知,個男孫都係一年先有得見一,2次,應該係得新年同火火開生日會先有得見下!離同唔離咪又係一樣,離咗生活可能仲過得開心~~
原帖由 wayso 於 10-3-13 15:18 發表
咁同一 屋簷下,但感情唔好又幾難頂嘅

緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1705#
發表於 10-3-13 15:25 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-13 15:09 發表
咁呢D野咁普通,你又唔好諗得咁大件事啦
既然你專重佢,咁又唔好開啦,無謂又嘈交啦
係呀,一車到架啦

我好想開o架!! 但係開左佢一定好唔開心~
但又想証明比佢睇係無問題, 無佢唸得咁差囉!!


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1706#
發表於 10-3-13 15:25 |只看該作者
有時覺得佢地全家人都好自卑架,成日驚人睇自己唔起!!
原帖由 wayso 於 10-3-13 15:20 發表
點解會有咁嘅想法架,乜做人係要比人睇架??
咁我頭先拒絕DADA,我咪又比人睇唔起囉,儍儍地架,做人為自己架嘛
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1707#
發表於 10-3-13 15:26 |只看該作者
原帖由 sasa0516 於 10-3-13 15:21 發表


係咩?總之係上次睇網個到啦~

係呀!! 錦田鄉村俱樂部丫嘛!!


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1708#
發表於 10-3-13 15:28 |只看該作者
可能上一代嘅人係咁諗,你都話佢咩都驚人睇唔起就知啦

講真,佢呻完又呻,又唔覺佢開心左,聽嗰個都好難頂架
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-13 15:23 發表
唔頂都頂咗卅十幾年啦,好命都唔頂得幾多年啦!!佢有時都話廿幾年前都諗住行我呢條路,不過為咗2個仔,呢個唔係好理由囉,唔離就日日喺度呻,同人講自己生活得唔開心,咁何苦呢!唔離婚依家2個仔好好咩,唔覺囉,2個仔都係憎到 ...


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1709#
發表於 10-3-13 15:29 |只看該作者
你咪一陣又自尋煩腦啦
原帖由 annieannieleung 於 10-3-13 15:25 發表

我好想開o架!! 但係開左佢一定好唔開心~
但又想証明比佢睇係無問題, 無佢唸得咁差囉!!


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1710#
發表於 10-3-13 15:30 |只看該作者
係呀,我都好怕同佢講嘢,廢事比佢d負能量感染到!!
原帖由 wayso 於 10-3-13 15:28 發表
可能上一代嘅人係咁諗,你都話佢咩都驚人睇唔起就知啦

講真,佢呻完又呻,又唔覺佢開心左,聽嗰個都好難頂架
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1711#
發表於 10-3-13 15:30 |只看該作者
我都係咁諗,跟本係自己睇自己唔起先囉
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-13 15:25 發表
有時覺得佢地全家人都好自卑架,成日驚人睇自己唔起!!


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1712#
發表於 10-3-13 15:31 |只看該作者
原帖由 annieannieleung 於 10-3-13 15:26 發表

係呀!! 錦田鄉村俱樂部丫嘛!!


好呀好呀~就呢到啦~


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1713#
發表於 10-3-13 15:31 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-13 15:22 發表
你瞓醒啦


我出左去拜神咋麻~岩岩返囉~


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1714#
發表於 10-3-13 15:32 |只看該作者
我以前都應付唔到架,不過而家OK晒,舒服晒
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-13 15:30 發表
係呀,我都好怕同佢講嘢,廢事比佢d負能量感染到!!


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1715#
發表於 10-3-13 15:33 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-13 15:29 發表
你咪一陣又自尋煩腦啦

我都唔知點?!


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1716#
發表於 10-3-13 15:33 |只看該作者
係呀,咁點解仲見你响MSN嘅,嗰MSN係咪癈架
原帖由 sasa0516 於 10-3-13 15:31 發表


我出左去拜神咋麻~岩岩返囉~


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1717#
發表於 10-3-13 15:34 |只看該作者
做咩咁8去拜神呀...
原帖由 sasa0516 於 10-3-13 15:31 發表


我出左去拜神咋麻~岩岩返囉~
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1718#
發表於 10-3-13 15:34 |只看該作者
你咪响樹挑戰緊自己囉
原帖由 annieannieleung 於 10-3-13 15:33 發表

我都唔知點?!


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1719#
發表於 10-3-13 15:38 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-13 15:34 發表
你咪响樹挑戰緊自己囉

我覺得呢個對我地黎講係一個考驗黎o架!!


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1720#
發表於 10-3-13 15:40 |只看該作者
咁得左記得話我知噃
原帖由 annieannieleung 於 10-3-13 15:38 發表

我覺得呢個對我地黎講係一個考驗黎o架!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo