跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2259


1701#
發表於 10-6-15 23:40 |只看該作者
原帖由 Ahmibobo 於 10-6-15 23:36 發表


我個又係好鐘意乜都食, 我今日終於買咗 "sophie" 比佢 , 亦有俾奶咀佢食


我sophie'ing' la......仲食到啜啜聲tim...
 


大宅

積分: 2312


1702#
發表於 10-6-15 23:46 |只看該作者
原帖由 JJVV 於 10-6-15 23:40 發表


我sophie'ing' la......仲食到啜啜聲tim...


haha,乜佢禁夜都唔瞓呀!


大宅

積分: 2198


1703#
發表於 10-6-15 23:47 |只看該作者
奶咀... 可以試吓.
不過BB依家未必肯啜 (我囡囡就十分抗佢 - 唔啜)
原帖由 JJVV 於 10-6-15 23:26 發表


我都係盡量'阻止'架咋, 同埋多抹手law...講真, 成日甘食法, 我都預左會肚仔吾舒服......而家甘我當'賺'左架啦...

我家姐提議我不如買個奶咀比佢食..好過'咩都放入口', 但係我又驚之後好難介....... ...


大宅

積分: 2198


1704#
發表於 10-6-15 23:51 |只看該作者
pump咗奶喇, 要揾周公


男爵府

積分: 9185


1705#
發表於 10-6-15 23:56 |只看該作者
原帖由 JJVV 於 10-6-15 23:26 發表


我都係盡量'阻止'架咋, 同埋多抹手law...講真, 成日甘食法, 我都預左會肚仔吾舒服......而家甘我當'賺'左架啦...

我家姐提議我不如買個奶咀比佢食..好過'咩都放入口', 但係我又驚之後好難介....... ...


我都唔想俾奶咀喎~~


大宅

積分: 1139


1706#
發表於 10-6-16 00:03 |只看該作者
呵呵, 原來大家都係咁樣話BB. 食咗真係瞓都未算呃, 食完唔瞓鬼打都冇咁精神嗰D就真係呃啦.

原帖由 methy 於 10-6-15 10:57 發表


我老公就會笑阿仔: "握"左一餐奶食


大宅

積分: 2259


1707#
發表於 10-6-16 00:05 |只看該作者
原帖由 Ahmibobo 於 10-6-15 23:46 發表


haha,乜佢禁夜都唔瞓呀!


訓左啦......甘吾係我邊樹得甘free黎上網...haha...
 


大宅

積分: 2259


1708#
發表於 10-6-16 00:06 |只看該作者
原帖由 bduck 於 10-6-15 23:56 發表


我都唔想俾奶咀喎~~


我都係...

唯有'睇緊D'啦...同埋, 過多一段時間, 無甘牙癢, 就應該吾會食手....
 


男爵府

積分: 9185


1709#
發表於 10-6-16 00:11 |只看該作者
原帖由 JJVV 於 10-6-16 00:06 發表


我都係...

唯有'睇緊D'啦...同埋, 過多一段時間, 無甘牙癢, 就應該吾會食手....


你自己湊會好d...我估我個工人寧願sms都唔會理佢係咪食緊手....


大宅

積分: 1139


1710#
發表於 10-6-16 00:17 |只看該作者
哎呀, 佢唔係光頭架, 只係頭髮少同幼, 洗完頭貼實晒個頭咋. "好可愛" 嗰 part 就真嘅, 呵呵呵.

話時話, 你地BB仲有冇甩皮? 阿仔幾日大就由面開始甩, 跟住個頭又甩, 基本上用咗兩三個月換晒成個頭嘅皮. 依家額頭對上D皮又開始裂開, 我地話佢係咪個頭大得太快 (佢個頭真係好大), D皮生唔切, 索性裂開俾個頭生長. 但係裂開嗰D位係新皮未有頭髮, 現有D頭髮一執執咁, 好似菠蘿.

原帖由 Almaz 於 10-6-15 20:43 發表
好可愛的光頭bb~~


大宅

積分: 1139


1711#
發表於 10-6-16 00:19 |只看該作者
Thank you Angel EE! Anytime you like. 你知道咗使唔使出 trip 未?

原帖由 deerdeer 於 10-6-15 20:58 發表
what a cute baby boy, can I kiss him ???


[ 本帖最後由 babytoe 於 10-6-16 00:29 編輯 ]


男爵府

積分: 6482


1712#
發表於 10-6-16 00:32 |只看該作者
我都係奶媽黎ka ..
07年11月生左大仔開始做奶媽
做到e ka細佬都已經5個月大 ...
冇間斷過 ...
已經做左就黎31個月啦
hahahahaha

架陣一日泵4安出黎比哥哥
細佬就全日埋身 ~~


大宅

積分: 1139


1713#
發表於 10-6-16 00:43 |只看該作者
歡迎歡迎. 你好犀利呀, 咁你咪即係陀住細佬嗰時都一路餵住大仔? 好佩服!

原帖由 phoebe_liu 於 10-6-16 00:32 發表
我都係奶媽黎ka ..
07年11月生左大仔開始做奶媽
做到e ka細佬都已經5個月大 ...
冇間斷過 ...
已經做左就黎31個月啦
hahahahaha

架陣一日泵4安出黎比哥哥
細佬就全日埋身 ~~ ...


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1714#
發表於 10-6-16 00:58 |只看該作者
原帖由 bbyeebb 於 10-6-15 17:06 發表
佢仲要玩嘢到瞓平食, 我就好似半邊身掌上壓咁俾佢食...
佢真係想攞我命!!!


聽落好梳乎~~~
super 媽媽~

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1715#
發表於 10-6-16 01:03 |只看該作者
原帖由 n___n 於 10-6-15 17:17 發表


好犀利啊!
你點樣可以影倒bb d相咁清楚ga?!
佢地成日都郁黎郁去... >_<
好難捕捉!!

嘻嘻﹐狂影左十幾二十張先有一兩張滿意既....

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1716#
發表於 10-6-16 01:05 |只看該作者
原帖由 phoebe_liu 於 10-6-16 00:32 發表
我都係奶媽黎ka ..
07年11月生左大仔開始做奶媽
做到e ka細佬都已經5個月大 ...
冇間斷過 ...
已經做左就黎31個月啦
hahahahaha

架陣一日泵4安出黎比哥哥
細佬就全日埋身 ~~ ...

31months & 繼續???
佩服!!!

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1717#
發表於 10-6-16 01:06 |只看該作者
原帖由 n___n 於 10-6-15 17:52 發表


係呀用布片!
之前睇d post, 你係咪自己車比bb嫁?

我都好中意做下手作仔,
不過可惜無衣車,
好多野都整唔倒..
又唔捨得買n_n

有時short左會車野.... but 我d車工好c.....
妳又整d咩手作呢?

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1718#
發表於 10-6-16 01:08 |只看該作者
原帖由 bee_eed 於 10-6-15 17:59 發表


都係我老公幫阿 b 沖涼架,若果係 sunday 佢仲全日幫阿 b 換片。突然覺得佢都幾好 tim

幸福~~ 我羨慕...

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1719#
發表於 10-6-16 01:09 |只看該作者
原帖由 甄叮噹 於 10-6-15 18:06 發表
但我睇咗2個兒科醫生都話bb唔食奶就早d比佢試其他野食, 我個cayden仔就4個月零3星期就食糊仔, 另外又係佢5個月零一星期大轉咗另一隻奶粉, 而家情況有改善
...


yay, 有改善就好啦!
妳既失眠情況又如何?

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1720#
發表於 10-6-16 01:20 |只看該作者
原帖由 甄叮噹 於 10-6-15 19:27 發表
佢上兩個星期又黎料, 今次我死都唔去仁安住, 好彩星期日個兒科都有開, 佢都好有經驗, 見cayden冇燒就比另外一d建議我地, 上星期六就肯定係下尿道炎, 而家叫做好番, 不過10日後再要驗尿
...

aiya.... 尿道炎? 醫生有冇話點解咁容易'黎料'???
可以避免嗎?

que sera sera! 認識你讓我更富有。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo