影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1701#
發表於 11-1-17 11:33 |只看該作者
原帖由 Go_Baby_Go 於 11-1-17 10:34 發表
第一次o黎!多多指教!


男爵府

積分: 8811


1702#
發表於 11-1-17 12:39 |只看該作者
thanks...thanks...thanks..顧問呀....
原帖由 haileymama 於 11-1-16 01:22 發表
終於執好d歌俾大家,按自己需要去download啦

2AM 2PM 部份
http://www.rayfile.com/files/56fbac47-2098-11e0-80fb-0015c55db73d/

《瑪麗外宿中》《秘密花園》OST
http://www.rayfile.com/files/37e3f8b5-20ab-11e0- ...


複式洋房

積分: 315


1703#
發表於 11-1-17 13:07 |只看該作者
原帖由 haileymama 於 11-1-17 11:33 發表
睇返張紙果段,氣氛拍得好緊張啊,好正

我覺得金秘書果段好好笑喎,佢錫完之後講果句「睇電視劇都無嬲既畫面」先係重點,玩野
不過又完左一套,下個禮拜又開始無聊喇 ...




終於都睇哂..哎呀..第20集好鬼纏綿囉佢地!!


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1704#
發表於 11-1-17 13:21 |只看該作者
原帖由 appleching_yin 於 11-1-17 13:07 發表




終於都睇哂..哎呀..第20集好鬼纏綿囉佢地!!

我都剛剛睇晒,佢地好sweet啊
佢地同果幾個小朋友訓覺果度,又係好好笑,不過小朋友間屋同佢地間屋離開咁遠既
可惜個阿媽都唔接受啦,不過咁都好,好過TBB果d劇,硬係到最後完全到得人驚咁endingmouth:


大宅

積分: 1742


1705#
發表於 11-1-17 15:32 |只看該作者
雖然佢阿媽唔接受佢地, 但佢地都會帶啲小朋友去探阿媽,個編劇都處理得好好, 比著係香港, 可能已經決裂啦, 我初頭以為佢阿公會幫佢地添, 不過咁都好, 證明社長真係不顧一切同佢一齊

呢個星期又唔知睇咩好啦
原帖由於 11-1-17 13:21 發表

我都剛剛睇晒,佢地好sweet啊
佢地同果幾個小朋友訓覺果度,又係好好笑,不過小朋友間屋同佢地間屋離開咁遠既
可惜個阿媽都唔接受啦,不過咁都好,好過TBB果d劇,硬係到最後完全到得人驚咁endingmou ...


大宅

積分: 1742


1706#
發表於 11-1-17 15:35 |只看該作者
就係因為唔同人會有唔同既反應囉
好似响MTR成日見到啲真人表演咁睇見都想

原帖由 haileymama 於 11-1-17 11:33 發表
睇返張紙果段,氣氛拍得好緊張啊,好正

我覺得金秘書果段好好笑喎,佢錫完之後講果句「睇電視劇都無嬲既畫面」先係重點,玩野
不過又完左一套,下個禮拜又開始無聊喇 ...


伯爵府

積分: 15455

好媽媽勳章


1707#
發表於 11-1-17 16:21 |只看該作者
原帖由 haileymama 於 11-1-17 01:23 發表
睇左19集秘密花園喇,超正,終於講到吉爸爸同朱元既事喇,睇完真係欲罷不能,咪講笑


有19集咩...pps 18集...跟住就20集...唔見左19集既..


伯爵府

積分: 15455

好媽媽勳章


1708#
發表於 11-1-17 16:24 |只看該作者
睇完亞當啦。。。。好唔捨得。。。但佢地好正呀。。。


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1709#
發表於 11-1-17 16:46 |只看該作者
原帖由 HIMLOKMA 於 11-1-17 15:32 發表
雖然佢阿媽唔接受佢地, 但佢地都會帶啲小朋友去探阿媽,個編劇都處理得好好, 比著係香港, 可能已經決裂啦, 我初頭以為佢阿公會幫佢地添, 不過咁都好, 證明社長真係不顧一切同佢一齊

呢個星期又唔知睇咩好啦: ...

所以我覺得TBB果種既定結局方式太過完美化囉,次次都係,決裂完,又離奇和解 仲要套套都係咁,悶死


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1710#
發表於 11-1-17 16:49 |只看該作者
原帖由 tracyfo 於 11-1-17 16:21 發表


有19集咩...pps 18集...跟住就20集...唔見左19集既..

係咪要login啊 你都知而家幾煩架啦


大宅

積分: 1742


1711#
發表於 11-1-17 17:06 |只看該作者
所以我已經無睇TBB既劇集好耐囉 依家完全同其他人無野講 因附近C9都講TBB劇
原帖由 haileymama 於 11-1-17 16:46 發表

所以我覺得TBB果種既定結局方式太過完美化囉,次次都係,決裂完,又離奇和解 仲要套套都係咁,悶死


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1712#
發表於 11-1-17 18:39 |只看該作者
原帖由 HIMLOKMA 於 11-1-17 17:06 發表
所以我已經無睇TBB既劇集好耐囉 依家完全同其他人無野講 因附近C9都講TBB劇
我呢邊無咩會同我講劇情既C9,如果唔係,我一定會話佢知,佢地每日係度賺緊垃圾,豪無誠意既電視台做出黎既垃圾


侯爵府

積分: 21308


1713#
發表於 11-1-17 21:47 |只看該作者
尋日,一起身開電腦,部腦著個mon唔著,第一時間諗起我今日點睇秘密花園呀,仲要上bk架嘛,點算,拿拿林抬落老深整,點知壞左張display card使左6舊,多謝曬
原帖由 haileymama 於 11-1-17 01:23 發表
睇左19集秘密花園喇,超正,終於講到吉爸爸同朱元既事喇,睇完真係欲罷不能,咪講笑


侯爵府

積分: 21308


1714#
發表於 11-1-17 21:49 |只看該作者
果part笑爆咀
原帖由 haileymama 於 11-1-17 11:33 發表
睇返張紙果段,氣氛拍得好緊張啊,好正

我覺得金秘書果段好好笑喎,佢錫完之後講果句「睇電視劇都無嬲既畫面」先係重點,玩野
不過又完左一套,下個禮拜又開始無聊喇 ...


侯爵府

積分: 21308


1715#
發表於 11-1-17 21:50 |只看該作者
有呀,我琴日睇的,今日冇左?
原帖由 tracyfo 於 11-1-17 16:21 發表


有19集咩...pps 18集...跟住就20集...唔見左19集既..


侯爵府

積分: 21308


1716#
發表於 11-1-17 21:52 |只看該作者
係喔~顧問,唔知我地開通左未呀拿,佢地果d好似開曬好心急


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1717#
發表於 11-1-18 00:08 |只看該作者
原帖由 zukisan 於 11-1-17 21:52 發表
係喔~顧問,唔知我地開通左未呀拿,佢地果d好似開曬好心急

我每日去檢查架,下晝都仲未啊

你指果d,係幾時匯款架?我都想快d


侯爵府

積分: 21308


1718#
發表於 11-1-18 00:26 |只看該作者
係囉~頭先我睇都未呀,佢地可能早我地幾日,我估呢幾日都應該得
原帖由 haileymama 於 11-1-18 00:08 發表

我每日去檢查架,下晝都仲未啊

你指果d,係幾時匯款架?我都想快d


伯爵府

積分: 15145


1719#
發表於 11-1-18 09:29 |只看該作者

回復 19# haileymama 的帖子

我覺得呢part最好笑


男爵府

積分: 8811


1720#
發表於 11-1-18 09:56 |只看該作者
PANDA 第一次團匯, 上星期五已經開通左 lu..
原帖由 haileymama 於 11-1-18 00:08 發表

我每日去檢查架,下晝都仲未啊

你指果d,係幾時匯款架?我都想快d

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo