心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


1701#
發表於 11-6-21 13:59 |只看該作者
patmama 發表於 11-6-21 12:33
第日有機會請你食

好呀,樂意品嚐


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


1702#
發表於 11-6-21 14:01 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-21 13:18
我今日無尋日咁眼訓,但就一樣無mood做野!~

基本上有邊日係有mood架?


伯爵府

積分: 17134


1703#
發表於 11-6-21 14:04 |只看該作者
acbeans 發表於 11-6-21 14:01
基本上有邊日係有mood架?

又係wo!!!

我做左3,4年野,真係好似未試過一日有mood wo!!!


伯爵府

積分: 17134


1704#
發表於 11-6-21 14:05 |只看該作者
好悶呀,有野又唔想做.

而家又係咁睇,係咪真係打得成個風


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


1705#
發表於 11-6-21 14:06 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-21 14:04
又係wo!!!

我做左3,4年野,真係好似未試過一日有mood wo!!!

你咁都講得出


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


1706#
發表於 11-6-21 14:09 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-21 14:05
好悶呀,有野又唔想做.

而家又係咁睇,係咪真係打得成個風

好似話今晚考慮掛3號呀


伯爵府

積分: 17134


1707#
發表於 11-6-21 14:12 |只看該作者
acbeans 發表於 11-6-21 14:06
你咁都講得出

有咩講唔出呀,真心話~


伯爵府

積分: 17134


1708#
發表於 11-6-21 14:14 |只看該作者
acbeans 發表於 11-6-21 14:09
好似話今晚考慮掛3號呀

好似話聽日最近~
不過都十成九打唔風!~

3號風球返工,又落濕又大風...超討厭!!mouth:


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


1709#
發表於 11-6-21 14:17 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-21 14:14
好似話聽日最近~
不過都十成九打唔風!~
係啦,打成唔洗出街,打唔成大風大雨仲衰


伯爵府

積分: 17134


1710#
發表於 11-6-21 14:24 |只看該作者
acbeans 發表於 11-6-21 14:17
係啦,打成唔洗出街,打唔成大風大雨仲衰
係呀,打風返工真係!!啤一聲!!


珍珠宮

積分: 34865

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


1711#
發表於 11-6-21 14:42 |只看該作者
出面個風就好似我依家個心情~好亂聽晚就去姑9到瞓啦我會掛住個囡今晚要啜多佢幾啖...不過星期五又見到佢啦
前面是絕路~希望在轉角


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


1712#
發表於 11-6-21 14:48 |只看該作者
mimichong 發表於 11-6-21 14:42
出面個風就好似我依家個心情~好亂聽晚就去姑9到瞓啦我會掛住個囡今晚要啜多佢幾啖 ...

阿囡唔跟埋架?mouth:


珍珠宮

積分: 34865

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


1713#
發表於 11-6-21 14:52 |只看該作者
唔跟o架....所以我先唔開心...我同老公都要返工(九龍).....婆婆湊(新界)....姑9住(香港)
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 17134


1714#
發表於 11-6-21 15:08 |只看該作者
mimichong 發表於 11-6-21 14:42
出面個風就好似我依家個心情~好亂聽晚就去姑9到瞓啦我會掛住個囡今晚要啜多佢幾啖 ...

咁快搬得la~~
啜多幾啖啦真係要~~


伯爵府

積分: 17134


1715#
發表於 11-6-21 15:09 |只看該作者
mimichong 發表於 11-6-21 14:52
唔跟o架....所以我先唔開心...我同老公都要返工(九龍).....婆婆湊(新界)....姑9住(香港)絕 ...

女女係咪去婆婆度?


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1716#
發表於 11-6-21 15:22 |只看該作者
mimichong 發表於 11-6-21 09:08
咁知唔知咩事...有無去身體檢查一下呀
我都想唔食咁多嘢....只有陀BB時 同 坐月初期食唔得多....
其他時間 ...
我陀b同坐月時係食得更多....


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1717#
發表於 11-6-21 15:23 |只看該作者
mimichong 發表於 11-6-21 09:09
係呀~開始好好玩...
咩妳地唔水瞓同唔水返工咩~
我住喺外國呀...慢你哋七個鐘。


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1718#
發表於 11-6-21 15:24 |只看該作者
patmama 發表於 11-6-21 12:27
梗係可以啦
早一日雪定d凍水
雞腳2lbs 洋蔥2個 莞茜4兩 (洋蔥 莞茜切細)
啲洋蔥同莞茜放埋入水雞腳一齊煮?


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1719#
發表於 11-6-21 15:27 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-21 14:04
又係wo!!!

我做左3,4年野,真係好似未試過一日有mood wo!!!
你做咗三四年嘢咋? 好後生!羨慕ing


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1720#
發表於 11-6-21 15:29 |只看該作者
mimichong 發表於 11-6-21 14:42
出面個風就好似我依家個心情~好亂聽晚就去姑9到瞓啦我會掛住個囡今晚要啜多佢幾啖 ...
我個囡八個幾月,有時佢喺房,我喺廳,我都已經好掛住佢...超冤氣

點評

ivythepooh  我覺得咁好sweet~~  發表於 11-6-21 15:34

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo