想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4447


1701#
發表於 11-5-18 10:30 |只看該作者
大家有冇試過經前幾日流d啡, 之後第二日又冇左??

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


男爵府

積分: 7720


1702#
發表於 11-5-18 10:32 |只看該作者
lilichan 發表於 11-5-18 10:20
嘩, 好憎d咁嘅同事, 關佢咩事先
送野個個阿姐都算, 當佢冇文化, 另外個個女人結左婚生左仔未架, ...

0個個女人有兩個女喇..細0個個係意外囉,早兩年先出世
佢呀,一季先0黎一次m架,又無計日子..咁都可以有意外中左,真係happy
呢個女人無咩朋友架,因為佢由畢業到而家做同一間公司,佢唔識同人相處架喇
一路都做呢個位,仲唔係佢大曬咩,講野係咁架啦,又大聲,又無禮貌


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1703#
發表於 11-5-18 10:32 |只看該作者
lilichan

點解你話你會m呢?
你可能中奬都未定喎!!


子爵府

積分: 10404


1704#
發表於 11-5-18 10:36 |只看該作者
本帖最後由 K.K.NG 於 11-5-18 10:36 編輯
cksk 發表於 11-5-18 10:30
KK

講得啱, 好似我咁都心灰意冷


大家咁話啦,你唔好心灰呀,如果我今次真係成功,我唸可能係我第一捉到排卵個時間,第二係因為我放鬆左心情去面對呀!



你一定都可以嫁!


神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 4447


1705#
發表於 11-5-18 10:37 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-5-18 10:32
0個個女人有兩個女喇..細0個個係意外囉,早兩年先出世
佢呀,一季先0黎一次m架,又無計日子..咁都可以有意外 ...

打工預左要受氣, 老細出糧比我, 衰我覺得冇所謂, 但如果同事騎呢就真係好難頂, 仲要每日大部份時間都對住, 人都癲

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


1706#
發表於 11-5-18 10:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4447


1707#
發表於 11-5-18 10:42 |只看該作者
cksk 發表於 11-5-18 10:32
lilichan

點解你話你會m呢?

因為我冇係排卵當日, 及前後dodo...
加上我紅d最深粗得20%, 體溫又中段先開始check, 我都唔知自己其實有冇排卵同邊一日排卵...
不過呢...., 我琴日去左跑步, 點知返屋企見到護墊有少許啡, 但夜晚又冇, 今朝都宜家都冇, 以前又唔試過, 唔知咩事啫

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


1708#
發表於 11-5-18 10:45 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-5-18 09:47
佢玩架..佢都癲架,塊田鋤左半年都唔厭0既
同埋佢唔係老細啦,但我成日想向我老細投訴佢囉
日日都一定11,2 ...

你今日可以狂上黎吹水呀!!! 正!!!!

我今日下午會好忙呀, 要開會, 開完會要做份記錄....都唔知有冇得準時收工....


子爵府

積分: 10404


1709#
發表於 11-5-18 10:47 |只看該作者
本帖最後由 K.K.NG 於 11-5-18 10:58 編輯
lilichan 發表於 11-5-18 10:42
因為我冇係排卵當日, 及前後dodo...
加上我紅d最深粗得20%, 體溫又中段先開始check, 我都唔知自己其實有 ...


我唔會囉,我一見啡無耐就一定見紅嫁啦!






其實機會唔大,唔等於無喎,人人對紅d反應都唔同,你得20%都可能係排卵嫁嘛,而且你俾我既體溫睇,應該都係day 12排,你都有dodo過啦,所以有機會中左都唔定嫁喎!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1710#
發表於 11-5-18 10:48 |只看該作者
lilichan

哦......

不過我覺排卵好難捉架
有時可能錯有錯著呢?


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


1711#
發表於 11-5-18 10:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10404


1712#
發表於 11-5-18 10:50 |只看該作者
BOBO6 發表於 11-5-18 10:37
係呀,我帶阿仔去遊戲室,有以下情況:
D阿媽都唔會叫住唔好跑咁快,小心D細呀
小朋友到左4歲,就會講我唔同你 ...

BoBo你番黎啦,今個cycle有聲氣未呀?

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1713#
發表於 11-5-18 10:50 |只看該作者
KK

我今日又跌溫
真係唔知點
可唔可以幫我及一及呀?
究竟係跌個日排定升個日排?

5月7日 (無量) day 1
5月8日 36.7
5月9日 36.81
5月10日 36.75
5月11日 36.75
5月12日 36.62
5月13日 36.64
5月14日 36.41
5月15日 36.68
5月16日 36.52
5月17日 36.56
5月18日 36.48 day 12


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


1714#
發表於 11-5-18 10:51 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-5-18 09:55
我係做account 0既..咁佢就係manager囉
佢搵成35K囉..真係happy呀
基本上佢only係check我做0既野,同埋應 ...

佢負責返黎hea~~~~


男爵府

積分: 7720


1715#
發表於 11-5-18 10:51 |只看該作者
lilichan 發表於 11-5-18 10:30
大家有冇試過經前幾日流d啡, 之後第二日又冇左??

我見啡之後一日就紅架喇
唯一係試過唔係m期流啡流左幾日又有少少血呢,之後我去睇醫生,就話我有朱古力癗咁..


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1716#
發表於 11-5-18 10:51 |只看該作者
lilichan 發表於 11-5-18 10:42
因為我冇係排卵當日, 及前後dodo...
加上我紅d最深粗得20%, 體溫又中段先開始check, 我都唔知自己其實有 ...

我通常見啡無耐好快就m架喇


男爵府

積分: 7720


1717#
發表於 11-5-18 10:51 |只看該作者
lilichan 發表於 11-5-18 10:42
因為我冇係排卵當日, 及前後dodo...
加上我紅d最深粗得20%, 體溫又中段先開始check, 我都唔知自己其實有 ...

唔通係著床血


男爵府

積分: 7720


1718#
發表於 11-5-18 10:53 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-5-18 10:45
你今日可以狂上黎吹水呀!!! 正!!!!

我今日下午會好忙呀, 要開會, 開完會要做份記錄....都唔知有冇得準時 ...

哈哈..又唔可以狂0既講到我好似唔係番工咁
我都有野要趕架,個死變態打左幾次番0黎又呢又路啦


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


1719#
發表於 11-5-18 10:54 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-5-18 10:07
咁又唔悶呀..因為我真係有好多大陸單要做要對要入機呀
同埋我地係一路番工一路聽收音機一路吹水架
我阿頭 ...

請多個人返黎陪佢吹水嘛, 你咁都唔明????mouth:


男爵府

積分: 7720


1720#
發表於 11-5-18 10:54 |只看該作者
cksk 發表於 11-5-18 10:48
lilichan

哦......

我都覺得好難捉,諗緊好唔好買哈哈笑check,係就係,唔係就唔係麻
唔洗俾紅D玩殘

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo