立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21177
黃二少奶 發表於 11-9-14 15:09 第時bb出世仲感動
我bb出世,無咩感動的感覺!!最感動係照到心跳,並且照到係女仔。兩次都好開心去慶祝。
gangting 發表於 11-9-14 14:15 同我講呀?
lee度大把人bingo呀!連kiki都話心york york想再生呀!haha!
伯爵府
積分: 17022
悅同 發表於 11-9-14 15:18 喂,今個星期4-5 or下星期1-2得唔得呀??因為樂活一站幫我搵緊人啦!好快會有新鐘點上班啦!搵到陪月就走 ...
水晶宮
積分: 67426
原帖由 悅同 於 11-09-14 發表 你埋身就得,我用bottle,就唔得唔掃到出黎啦!試左成個下午,都係掃得唔好呀!人地一陣就掃到,我未學識 ...
原帖由 gangting 於 11-09-14 發表 我下星期1-2 會好d~~
男爵府
積分: 9670
small531 發表於 11-9-14 16:21 今個星期我都ok ....不過怕你未得ja...如果星期5...16/9 ok???其他個幾位可以嘛? 如果星期唔得就要下星期1~ ...
small531 發表於 11-9-14 16:42 9月20日 星期2 上悅同home 探baby 食雞酒...希望唔會阻你休息啦..
gangting 發表於 11-9-14 16:57 9月20日 星期2 上悅同home 探baby 食雞酒...希望唔會阻你休息啦..
ok啦!上午 or下午??
幾多人,地方細小,有d混亂,請多多包容。
唔好買野黎呀!!有心黎已經好好架啦!大家心照啦!
悅同 發表於 11-9-14 17:25 ok啦!上午 or下午?? 幾多人,地方細小,有d混亂,請多多包容。
悅同 發表於 11-9-14 17:26 唔好買野黎呀!!有心黎已經好好架啦!大家心照啦!
黃二少奶 發表於 11-9-14 17:27 9月20日 星期2 上悅同home 探baby 食雞酒...希望唔會阻你休息啦..
gangting 發表於 11-9-14 17:37 帶d屎片俾你
gangting 發表於 11-9-14 17:42 bwfw 話如果9月19日星期一佢可以join 我地改唔改日子就埋佢?
咁我回一條有屎既比你啦!
積分: 7967
悅同 發表於 11-9-14 15:20 我bb出世,無咩感動的感覺!!最感動係照到心跳,並且照到係女仔。兩次都好開心去慶祝。 ...
我都諗住叫你地,幫我聯絡埋bwfw。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy