想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1701#
發表於 11-9-28 12:38 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-28 12:28
我都間中生瘡架! 加上停咗避孕藥,所以會出得勁咗! 我上胎都係5wk多d第一次去見e生! 嗰次個鼻頭生咗好大粒瘡 ...

好慘呀...女人幾偉大呀~!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1702#
發表於 11-9-28 12:38 |只看該作者

引用:Quote:rabdotrab+發表於+11-9-28+11:26+回

原帖由 smile_w99 於 11-09-28 發表
我c6就乜都無所謂,所以我話事! 而且高0啦! 要快d搞掂收工!
你bingo左唔使擔心啦!一定會生個健健康康既bb,放心!
我其實得26歲咋!反而c6而4字頭,我怕佢再老d就有心無力咋!




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1703#
發表於 11-9-28 12:38 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-28 12:29
呢樣係關荷爾蒙同本身體質事,因為你陀咩性別既b,果個性別既荷爾蒙都會激增,所以都有機會導致皮膚分泌失 ...

我未陀b都已經失調,如果係仔,重大獲~


大宅

積分: 2708


1704#
發表於 11-9-28 12:40 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-28 12:26
pls pm me 2! how much for normal preg checking?
PM you lar!
It's around $800-1200/visit! He will do ultra sound with photos provided for you every time!
所以我上胎最期待就係見e生同小b!
上次我同時排廣華checking, 求其到暈! 真係等就等幾粒鐘,見就5分鐘都唔知有無!


大宅

積分: 2708


1705#
發表於 11-9-28 12:47 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-28 12:38
你bingo左唔使擔心啦!一定會生個健健康康既bb,放心!
我其實得26歲咋!反 ...

咁你仲有大把機會! 我覺得男嘅年0反而唔大問題! 所以女人真係要養好身子! 因為要provide一個舒適嘅地方9個月比bb先最關鍵!
其實我都諗緊好無直接做抽胎水/絨毛instead of oscar! 因為過咗35容易染色體有問題! 而Oscar又唔係100%準確! mouth:


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1706#
發表於 11-9-28 12:50 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-28 12:38
你bingo左唔使擔心啦!一定會生個健健康康既bb,放心!
我其實得26歲咋!反 ...

噫,我都係呀,年尾26~
男有心有力過女既~


大宅

積分: 2708


1707#
發表於 11-9-28 12:51 |只看該作者
iloveqoo 發表於 11-9-28 12:35
我本身都係燥底成日生烞粒,所以都分唔到自己有咩唔同,呢排又冇作嘔又冇m痛,好似冇晒感覺甘,有d担心:too ...

有時無事無幹反而係好事嚟架! Relax!


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1708#
發表於 11-9-28 12:52 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-28 12:40
PM you lar!
It's around $800-1200/visit! He will do ultra sound with photos provided for you every ...

咁你個醫生做OSCAR同結構係咪好貴~?!

點評

smile_w99  好似係around千零二千蚊! 唔太記得啦!  發表於 11-9-28 12:54


大宅

積分: 2708


1709#
發表於 11-9-28 12:52 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-28 12:50
噫,我都係呀,年尾26~
男有心有力過女既~
你地好後生呀! 真羨慕!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1710#
發表於 11-9-28 12:54 |只看該作者

引用:Quote:currymama+發表於+11-9-28+12:38+你b

原帖由 smile_w99 於 11-09-28 發表
咁你仲有大把機會! 我覺得男嘅年0反而唔大問題! 所以女人真係要養好身子! 因為要provide一個舒適嘅地方9 ...
如果係我就會check埋囉!安心d嘛!要比多幾錢?




禁止訪問

積分: 2483


1711#
發表於 11-9-28 12:55 |只看該作者

回覆:823 Day 1一齊入黎傾下計, 齊齊為大家打下氣啊~~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1712#
發表於 11-9-28 12:58 |只看該作者
回覆 smile_w99 的帖子

我突然有d擔心我果個店唔店添~
我bk左沙田吳崇傑,我問幾$$$,佢話5-600蚊~
點解咁平既...係咪應該又再轉醫生~


大宅

積分: 2708


1713#
發表於 11-9-28 12:58 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-28 12:54
如果係我就會check埋囉!安心d嘛!要比多幾錢?
但抽胎水/絨毛始終有危險性會流產! 如果做,我就唔駛做oscar! 我都唔知幾錢呀!


大宅

積分: 2708


1714#
發表於 11-9-28 13:03 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-28 12:58
回覆 smile_w99 的帖子

我突然有d擔心我果個店唔店添~
試左先啦! 睇吓感覺如何! 總之最緊要睇吓見e生時佢可唔可以令你安心同明白多d你懷孕嘅情况! 未必愈貴愈好嘅!
同埋記住如果你個e生講到你情況好壞,唔好盡信,睇多個e生穩陣d!


大宅

積分: 2708


1715#
發表於 11-9-28 13:06 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-28 12:58
回覆 smile_w99 的帖子

我突然有d擔心我果個店唔店添~

同埋$500-600應該係正常價!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1716#
發表於 11-9-28 13:11 |只看該作者

引用:Quote:currymama+發表於+11-9-28+12:38+你b

原帖由 edith_ricky 於 11-09-28 發表
噫,我都係呀,年尾26~
男有心有力過女既~
我5月26左喇!原本6月尾去馬爾代夫造人,點知接到老細密令,1/8轉新工,搞到停工左兩個月呀!




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1717#
發表於 11-9-28 13:14 |只看該作者

引用:回覆+smile_w99+的帖子 我突然有d擔心我果

原帖由 edith_ricky 於 11-09-28 發表
回覆 smile_w99 的帖子

我突然有d擔心我果個店唔店添~
醫生平貴唔太影響既,好就得啦!唔好嚇自己!




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1718#
發表於 11-9-28 13:15 |只看該作者

引用:Quote:currymama+發表於+11-9-28+12:54+如

原帖由 smile_w99 於 11-09-28 發表
但抽胎水/絨毛始終有危險性會流產! 如果做,我就唔駛做oscar! 我都唔知幾錢呀!
...
搵醫生consult下,睇佢建議如何啦!




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1719#
發表於 11-9-28 13:16 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-28 13:03
試左先啦! 睇吓感覺如何! 總之最緊要睇吓見e生時佢可唔可以令你安心同明白多d你懷孕嘅情况! 未必愈貴愈好嘅 ...

好啦,睇左先~
我之前上網睇話佢幾好~
我大埔呢邊又冇出名醫生喎~
最近已經係沙田喇...~


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1720#
發表於 11-9-28 13:17 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-28 13:11
我5月26左喇!原本6月尾去馬爾代夫造人,點知接到老細密令,1/8轉新工,搞到停工左兩個月呀!: ...

我都想去呀...~不過好貴~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo