親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7257


1701#
發表於 06-6-15 17:27 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Ivyl,
咁就放心晒啦!

我近這1個月用了很多時間和精神去預備這旅行, 唔知一旦去完之後, 無晒d精神寄託及未去旅行既期待, 可能會好失落.


大宅

積分: 1453


1702#
發表於 06-6-15 17:33 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

vkzone,

唔會架, 我地仲會係到回味旅程的開心事麻!


複式洋房

積分: 286


1703#
發表於 06-6-15 17:38 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

ivy, thanks for your call
cx arm arm 都話22/7 toyku inn有房比我,咁e+去程同回程都有free shuttle
我要再"汁汁"個行程, 希望18/7有機响Furano見
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD4/67882/Signature3.jpg[/img]


男爵府

積分: 7257


1704#
發表於 06-6-15 17:57 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

希望到時天氣好啦!


男爵府

積分: 7420


1705#
發表於 06-6-15 19:50 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

LucindaYam, Ivyl

[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


大宅

積分: 4008


1706#
發表於 06-6-15 22:19 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

hay03,
Thank you for letting us know Cottage Himawari has vacancy on 7/24. Unfortunately, CX is full I can't change my flights easily :-( Don't know how to manage hotel & flights!

For those of you who plan to take shuttle bus between airport & hotel in Sapporo, I read from ec2japan before that the time required may be 1-2 hrs (vs. 30mins by JR) because of traffic jam. Just to share some info.


男爵府

積分: 7420


1707#
發表於 06-6-15 22:45 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

smilesun

係喎! 我差d 唔記得左可以咁行tim :lol: 咁我可以先去二世古d farm, 比囡囡揸下午奶, 食下野, 再去函館喎, 就咁話啦, 好彩你提下我咋, thanks a lot

Smilesun 寫道:
ChristyBBmama
上次我咪建議過你函館其中一程經二世古...你現在安排了甚麼呢?
富良野美瑛附近, 有冇 farm 要找找先知,不過帶廣就有...另外日高都有...
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


民房

積分: 51


1708#
發表於 06-6-15 23:05 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

如果大家有興去千歲個outlet的話,下面條 link 係無料巴士時刻表。
http://www.outlet-rera.com/access/bus.html


男爵府

積分: 7257


1709#
發表於 06-6-15 23:10 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

我也想問一下聽說 "東橫inn"10am到4pm這是不能回房間的, 是否真的嗎? 如果小孩未起床又會點呢?
我7月2及3晚會住2晚, 請問可否早在6月29或30日先把一些行李寄放在東橫inn呢?


民房

積分: 51


1710#
發表於 06-6-15 23:26 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

如果行程中有住札幌然後要去小樽一日來回的話,非常建議買welcome pass, 1500 YEN,可無限制搭乘札幌到小樽自由區間的JR, 還有送一張札幌的地鐵一日券 重點是這張地鐵一日券不限制要在去小樽的那一天使用 所以你可以從札幌-->小樽築港站(有小樽區最大的mall,還有一個摩天輪)-->
南小樽站(蒸氣時鐘...等景點)然後慢慢逛小樽,最後從小樽站坐回札幌 然後某一天再用那張地鐵券玩札幌,這張券單買要800YEN.
JR札幌站的綠色窗口就可以買了,他會問你哪一天要用 ,日期會打在JR票上 另一張地鐵票則是看你哪一天開始用 ,就用到那天晚上12點為止.


民房

積分: 51


1711#
發表於 06-6-15 23:40 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

找到個幾好網站同大家分享
http://home.so-net.net.tw/vick9666/lovehokkaido/news.htm

「北海道旅遊資料」網址
http://www.backpackers.com.tw/forum/viewtopic.php?t=47590


男爵府

積分: 7257


1712#
發表於 06-6-15 23:45 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

heidicheng8
又真係好抵啊!
單是札幌去小樽單程都要yen770啦.
想問下小樽自由區間的JR包不包括南小樽站及小樽築港站呢? 但我想問下是否一定要由札幌出發呢?
如果我咁又得唔得呢? 1天內由小樽築港站回南小樽, 之後再由小樽站回札幌?
點計都好, 因為我唔係1day trip 去小樽, 就算我只計單程, 加埋札幌的地鐵一日券 (yen770 + yen800) =yen1570啦! 都仍貴過welcome pass啊!


民房

積分: 51


1713#
發表於 06-6-16 00:06 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

vkzone,
你睇睇以下條link好好好好有用


大宅

積分: 1453


1714#
發表於 06-6-16 00:17 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行


謝謝 heidicheng8, 妳介紹的網頁好正呀!如真的用到呢 D offer, 真係慳番唔少呢!


大宅

積分: 1612


1715#
發表於 06-6-16 00:22 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

heidicheng8

我想問下你若我不是由札幌出發到小樽, (我第一天已由機場直接到小樽), 第二天在小樽一日遊, 第三天才由小樽到札幌轉車到函館, 用welcome pass 是否適合? 而該張札幌地鐵劵則幾天後才用.

另外我想問其實我由小樽到函館是否不用到札幌轉車, 有JR可直接到的?

Thanks.


民房

積分: 51


1716#
發表於 06-6-16 00:40 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

abebe,
我幫你睇過welcome pass 應該只係 for 札幌<->小樽 & 要同一日用,但札幌地鐵劵則幾天後才用都可以.
小樽到函館應該是要到札幌轉車,不如聽日幫你check


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


1717#
發表於 06-6-16 01:18 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

嘩~~ 妳地好多新料呀, 不過呢個 week 我又係好 c 忙, 再過埋呢個 week, 都要快d比心機編行程喇, 仲有勁溫妳地d 書喇~~


大宅

積分: 1301


1718#
發表於 06-6-16 02:03 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Hi ! dear all.
有d野我想請教大家,因為仲係好混淆......
(1)如果買Jr Pass,幾時可以用?優惠是否只適用於特急車票?
(2)為何我在北海道JR個WEBSITE裏,只找到時刻表,卻找不到車票的價格呢?我只找到往機場的車票價格.
(3)機場個JR站離機場幾遠呢?如果落車後行幾多分鐘呢?如果回港的機在16:45起飛,應該幾點到機場check-in最好?
(4)所有特急JR是否要預先預約提定席?

Sorry,可能有d問題好silly.


複式洋房

積分: 285


1719#
發表於 06-6-16 07:51 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

我有一個網址是check JR time, price 和 需要如何轉車, 睇下有冇用
http://www.ekikara.jp/
不過價錢不清楚是否自由席定是指定席.


男爵府

積分: 7420


1720#
發表於 06-6-16 09:41 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

abebe

如果我冇記錯既, 由小樽到函館, 係唔駛轉車架, 因為佢係函館本線, but要留意, 如果搭自由席, 唔知會唔會冇位坐, 可能要坐指定席, 因為車程都幾遠喎, 我上次搭既時候, 係busy hour, 有d日本人照企兩個鐘
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo