Re: 06年6月-7月北海道自由行
smilesun
係喎! 我差d 唔記得左可以咁行tim :lol: 咁我可以先去二世古d farm, 比囡囡揸下午奶, 食下野, 再去函館喎, 就咁話啦, 好彩你提下我咋, thanks a lot
Smilesun 寫道:
ChristyBBmama
上次我咪建議過你函館其中一程經二世古...你現在安排了甚麼呢?
富良野美瑛附近, 有冇 farm 要找找先知,不過帶廣就有...另外日高都有...
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]