母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   21


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1701#
發表於 12-11-26 23:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+12-11-26+發

原帖由 scmtse 於 12-11-26 發表
我反而覺得依家同C6小咗野講。我自己又好攰,成日淨係湊B。有私人時間想自己一個靜下,上下網,唔想開口, ...
我地大家都少左講野,我通常一開口就鬧佢多…

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1702#
發表於 12-11-26 23:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+12-11-26+發

原帖由 sze.gloria 於 12-11-26 發表
咁未好囉,成日可以影靚相?
bb出世好忙,冇咩時間影,用手機影多咋!

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1703#
發表於 12-11-26 23:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+12-11-26+發

原帖由 maggie625 於 12-11-26 發表
我都係飲黑豆粉 不過我飲馬玉山果隻。 我好多試就甘沖或早餐加落麥皮。 我自己食蠔豉都會谷奶d嫁。

...
我都覺得蠔有幫助, 琴晚係屋企打邊爐,食左3隻桶蠔,今朝6點起身餵女女,食完有剩,返到公司9點半泵到5安, 到11點半再泵都有2安。




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1704#
發表於 12-11-26 23:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Meir079+於+12-11-26+發表你

原帖由 siutreasure 於 12-11-26 發表
我個鐘點停左一個月喇,家下我要做埋鐘點果份,真係好忙
咁不如你用返鐘點啦, 俾d時間自己抖下都好嘛。





子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1705#
發表於 12-11-26 23:34 |只看該作者

引用:失蹤左幾日。+阿仔冇再三點爬起身食奶。+今

原帖由 maggie625 於 12-11-26 發表
失蹤左幾日。 阿仔冇再三點爬起身食奶。 今日去左同佢打針, 竟然冇發燒。 剛剛放左佢落床 希望五點佢先醒 ...
今日打4個月果枝? 係健康院打? 我個同事話4個月果枝d藥勁d會易發燒, 希望你仔仔唔發燒唔扭計, 等媽媽有得抖




禁止訪問

積分: 2479


1706#
發表於 12-11-27 00:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1707#
發表於 12-11-27 00:47 |只看該作者

引用:回覆+pikupi+的帖子 我今晚去食自助餐都有

原帖由 catalles 於 12-11-27 發表
回覆 pikupi 的帖子

我今晚去食自助餐都有食蠔,唔知明早會唔會多奶呢?
等你報告




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1708#
發表於 12-11-27 01:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+12-11-26+發

原帖由 pikupi 於 12-11-26 發表
咁不如你用返鐘點啦, 俾d時間自己抖下都好嘛。
我老公可能想儲多d$$,上次鐘點話整親腰返唔到工,跟著我老公叫我唔好搵過個,話佢洗衫、抹地…衫咪又係我洗,每次幫b沖完涼用番果d水洗,佢叫我留番儲埋佢一次過洗,佢連訓都冇時間,洗佢個頭!

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1709#
發表於 12-11-27 01:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+12-11-26+發表

原帖由 pikupi 於 12-11-26 發表
今日打4個月果枝? 係健康院打? 我個同事話4個月果枝d藥勁d會易發燒, 希望你仔仔唔發燒唔扭計, 等媽媽有 ...
我仔私家打,6m時打有發燒、有扭,但4m呢支冇野喔,又冇發燒、又冇扭!

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1710#
發表於 12-11-27 01:51 |只看該作者

引用:回覆+pikupi+的帖子 我今晚去食自助餐都有

原帖由 catalles 於 12-11-27 發表
回覆 pikupi 的帖子

我今晚去食自助餐都有食蠔,唔知明早會唔會多奶呢?
我朋友話食蠔仔粥都得

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


侯爵府

積分: 24385


1711#
發表於 12-11-27 03:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Meir079+於+12-11-26+發表我

原帖由 siutreasure 於 12-11-26 發表
係呀,出街食野都係各自拎電話玩,一係就訓覺,因為真係好累呀,玩電話就係relax

...
,完全同意!




侯爵府

積分: 24385


1712#
發表於 12-11-27 03:27 |只看該作者

回覆:Meir079 的帖子

半夜起身泵奶已經好辛苦咁爬起身,點知天氣又咁凍,新界得10度喳,凍到騰騰振,幸好,好快就泵完奶,包奶已放好冰格,搞掂,終於回到暖粒粒既被窩裡,正呀。




侯爵府

積分: 24385


1713#
發表於 12-11-27 03:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+catalles+於+12-11-27+發表回

原帖由 siutreasure 於 12-11-27 發表
我朋友話食蠔仔粥都得
真架?下次去粥店試下先。:;pppp:




男爵府

積分: 5696


1714#
發表於 12-11-27 03:49 |只看該作者

回覆:半夜泵奶揮手區

上次去mk朗x酒店食自助餐,怕肚呕,冇得泵人奶,冇食,嘥晒添


複式洋房

積分: 166


1715#
發表於 12-11-27 06:28 |只看該作者

回覆:半夜泵奶揮手區

天氣凍了,大家小心身體,剛剛先睡醒,右邊好似石咁,塞咗,好彩搵到粒白點搣走放奶,唔係實出事


伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


1716#
發表於 12-11-27 06:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+12-11-26+發表

原帖由 pikupi 於 12-11-26 發表
今日打4個月果枝? 係健康院打? 我個同事話4個月果枝d藥勁d會易發燒, 希望你仔仔唔發燒唔扭計, 等媽媽有 ...
健康院果枝十日前打左。 尋日係私家再補針。 好在冇發燒。 佢四個月枝健康院針只發左三小時燒。 好彩咋 見佢發燒喊我就好肉赤


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1717#
發表於 12-11-27 06:31 |只看該作者

引用:天氣凍了,大家小心身體,剛剛先睡醒,右邊

原帖由 JoannaLam 於 12-11-27 發表
天氣凍了,大家小心身體,剛剛先睡醒,右邊好似石咁,塞咗,好彩搵到粒白點搣走放奶,唔係實出事:di ...
好彩咋, 咁唔洗擔心啦 我都埋身餵緊又凍又眼訓




伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


1718#
發表於 12-11-27 06:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+12-11-26+發表

原帖由 pikupi 於 12-11-26 發表
我都覺得蠔有幫助, 琴晚係屋企打邊爐,食左3隻桶蠔,今朝6點起身餵女女,食完有剩,返到公司9點半泵到5安 ...
今日又㷛蠔豉粥先。 超級凍。。。。。 得十一度 剛剛阿仔五點九食奶 我凍到捉埋佢上床餵算。。。。。 張sofa 好凍


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1719#
發表於 12-11-27 06:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+catalles+於+12-11-27+發表回

原帖由 siutreasure 於 12-11-27 發表
我朋友話食蠔仔粥都得
而家天氣凍凍地, 勁想食返碗




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1720#
發表於 12-11-27 06:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+12-11-26+發表我都

原帖由 maggie625 於 12-11-27 發表
今日又㷛蠔豉粥先。 超級凍。。。。。 得十一度 剛剛阿仔五點九食奶 我凍到捉埋佢上床餵算。。。 ...
我朝早哩轉通常係床餵, 而家㩒住張厚被,不過上身就涼涼地。




首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo