想生BB

跳至

首頁

尾頁
   13


侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


1701#
發表於 12-12-6 18:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+阿藍2006+於+12-12-06+發表8w

原帖由 RWBABY 於 12-12-06 發表
幾時再去照閃閃?
28號已經照到,不過係政府覆診照,所以無post相


侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


1702#
發表於 12-12-6 18:21 |只看該作者

引用:Quote:阿藍2006+發表於+12-12-6+16:53+8wee

原帖由 shutupmate415 於 12-12-06 發表
我當時都係呀!!!!
晚晚無心機食飯,九點就想瞓!
我只係想食粉,唔想食飯


子爵府

積分: 12087

畀面勳章


1703#
發表於 12-12-6 18:46 |只看該作者

引用:Quote:幸福小師奶+發表於+12-12-6+13:48+我

原帖由 shutupmate415 於 12-12-06 發表
咁就乖啦。叫外賣添啦,比著我。
記住瞓得就瞓呀!!!
保重呀!
有得送外賣果d都好難食呀。同埋我要落樓睇中醫。我傷風了


侯爵府

積分: 22635


1704#
發表於 12-12-6 19:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+shutupmate415+於+12-12-06+

原帖由 幸福小師奶 於 12-12-06 發表
有得送外賣果d都好難食呀。同埋我要落樓睇中醫。我傷風了
哎呀C9著多件衫先出街呀





侯爵府

積分: 22635


1705#
發表於 12-12-6 19:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+RWBABY+於+12-12-06+發表幾時

原帖由 阿藍2006 於 12-12-06 發表
28號已經照到,不過係政府覆診照,所以無post相





子爵府

積分: 12087

畀面勳章


1706#
發表於 12-12-6 20:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+幸福小師奶+於+12-12-06+發表

原帖由 Juscoco 於 12-12-06 發表
哎呀C9著多件衫先出街呀
遵命,特手


侯爵府

積分: 22635


1707#
發表於 12-12-6 20:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Juscoco+於+12-12-06+發表哎

原帖由 幸福小師奶 於 12-12-06 發表
遵命,特手
乖啦




侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


1708#
發表於 12-12-6 22:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+阿藍2006+於+12-12-06+發表28

原帖由 Juscoco 於 12-12-06 發表



男爵府

積分: 6981


1709#
發表於 12-12-6 22:42 |只看該作者

回覆:阿藍2006 的帖子

好耐無見!大家好嘛?呢排公司好忙,啱啱先開完兩日full day meeting,宜家攰到想死,仲作感冒添呢幾日c6飛上海,襯呢幾日休下,大家都要小心身體呀!




水晶宮

積分: 50600


1710#
發表於 12-12-6 22:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+RWBABY+於+12-12-06+發表幾時

原帖由 阿藍2006 於 12-12-06 發表
28號已經照到,不過係政府覆診照,所以無post相





水晶宮

積分: 50600


1711#
發表於 12-12-6 22:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+shutupmate415+於+12-12-06+

原帖由 幸福小師奶 於 12-12-06 發表
有得送外賣果d都好難食呀。同埋我要落樓睇中醫。我傷風了
保重呀,呢d天氣好易病




水晶宮

積分: 50600


1712#
發表於 12-12-6 22:46 |只看該作者

引用:好耐無見!大家好嘛?呢排公司好忙,啱啱先

原帖由 McSuet 於 12-12-06 發表
好耐無見!大家好嘛?呢排公司好忙,啱啱先開完兩日full day meeting,宜家攰到想死,仲作感冒添 ...
Hihi 雪雪,你都要小心身體呀




男爵府

積分: 6981


1713#
發表於 12-12-6 23:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+McSuet+於+12-12-06+發表好耐

原帖由 RWBABY 於 12-12-06 發表
Hihi 雪雪,你都要小心身體呀
謝謝BBG,你最近如何呀?




水晶宮

積分: 50600


1714#
發表於 12-12-6 23:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+RWBABY+於+12-12-06+發表Hihi

原帖由 McSuet 於 12-12-06 發表
謝謝BBG,你最近如何呀?
我今個月驗左血(荷爾蒙、甲狀腺etc), all pass, 照埋輸卵管2邊都通,由於醫生話驚有幅射,所以我今個月停工先,只dodo左2次,應該呢幾日m到,想快d黎快d下個月開工,醫生話照完輸卵管bingo機會係比平時大少少,因為d藥水可能通左入面d分泌,希望真係可以快d bingo la




伯爵府

積分: 17558


1715#
發表於 12-12-6 23:25 |只看該作者

引用:好耐無見!大家好嘛?呢排公司好忙,啱啱先

原帖由 McSuet 於 12-12-06 發表
好耐無見!大家好嘛?呢排公司好忙,啱啱先開完兩日full day meeting,宜家攰到想死,仲作感冒添 ...
保重啊豆豆媽,唔好病倒啊


伯爵府

積分: 17558


1716#
發表於 12-12-6 23:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+McSuet+於+12-12-06+發表謝謝

原帖由 RWBABY 於 12-12-06 發表
我今個月驗左血(荷爾蒙、甲狀腺etc), all pass, 照埋輸卵管2邊都通,由於醫生話驚有幅射,所以我今個月停 ...
bingo bingo


侯爵府

積分: 22635


1717#
發表於 12-12-7 07:11 |只看該作者

引用:好耐無見!大家好嘛?呢排公司好忙,啱啱先

原帖由 McSuet 於 12-12-06 發表
好耐無見!大家好嘛?呢排公司好忙,啱啱先開完兩日full day meeting,宜家攰到想死,仲作感冒添 ...
雪雪你點呀,休息多D,唔好太操勞呀




侯爵府

積分: 22635


1718#
發表於 12-12-7 07:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+McSuet+於+12-12-06+發表謝謝

原帖由 RWBABY 於 12-12-06 發表
我今個月驗左血(荷爾蒙、甲狀腺etc), all pass, 照埋輸卵管2邊都通,由於醫生話驚有幅射,所以我今個月停 ...
快D快D




侯爵府

積分: 22635


1719#
發表於 12-12-7 07:13 |只看該作者

回覆:搶先蛇年好旺B!等緊派彩, 就黎做媽媽^.^(旺POST PART 46)

早呀各位




複式洋房

積分: 413


1720#
發表於 12-12-7 07:46 |只看該作者

回覆:搶先蛇年好旺B!等緊派彩, 就黎做媽媽^.^(旺POST PART 46)

早晨!初黎報到!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo